Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345
Viser resultater 41 til 49 af 49
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Stadig dog en noget anderledes server. Vild gang i den over hele linien og utrolig spændende afslutning....

Germansk Bosætter lauras's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Flemse Vis Indlæg
    Stadig dog en noget anderledes server. Vild gang i den over hele linien og utrolig spændende afslutning....
    Se der har du fuldstændig ret (nikker)

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Øvvvv Nu var det lige så sjovt at nakke Fiske cleanere og så bygger de færdigt. Tarveligt

Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Så endte endnu en DKX.

Ærgerligt, at folk stadig ikke fatter, at spille spillet server for server, men tager gammelt nag med sig.

Ærgerligt, at MH ikke kunne tumle alle de snyde Tyrkere der kom i stor stil.

Lækkert, at der er folk der spiller clean og er fuldstændigt ligeglade med, om de kæmpede imod denne og denne, som nu er i samme ally. RESPEKT til de spillere.

Trunte/Happy/Lauras/Diana takker af og slukker for maskinen.

Tak til alle, som altid havde spillet og ikke børnetime pladder som første prioritet.

Til de nye venner, vi ses derude et eller andet sted

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Citat: Ærgerligt, at folk stadig ikke fatter, at spille spillet server for server, men tager gammelt nag med sig. Citat slut

Kære Lauras

Er lige nødt til at spørge dig om du mener UN? For så kan jeg afvise gammelt nag. Vi spurgte pænt i starten om i ville være med mod RO og Tyrkerne, men fik det svar at det ville i ikke. Derefter har vi ladet jer være i fred hele serveren indtil i her til slut begyndte at angribe os, hvorefter vi så har deffet jer ud som vi bedst kunne. Så intet gammel nag herfra på nogen måde. Vi har taget vores kampe med Primært RO og til dels TR og hygget os hele vejen. Vores problem var så at vi ikke havde en off cord, men udelukkende blev til en deff ally, som så afligevel formåede at fjerne alle RO´s cleanere og en del af TR´s. I har fuldt fortjent sejren da i har gået efter den hele vejen. Vi andre har så bare valgt en anden vej som hedder nul ww, men slås hele vejen.
    Men stort tillykke med sejren til Fishies

Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Flemse, jeg mener klart ikke UN

Ingen grund til at komme med en liste navne her.

Guf og jeg har talt sammen flere gange i løbet af serveren, og der har altid været en god tone mellem BM og UN hele vejen.

Denne gang valgte vi hurtigt at gå WW vejen, hvilket resulterede i nogle beslutninger, som ikke altid var lige velkomne hos andre, men WWC og WW var vigtigere.

Jeg har spillet KAOS vejen, og den er klart den sjoveste Men skægt har vi dog også haft det på denne server, nok fordi vi er en flok, som bare kan det med hyggen

Der er klart folk som spillede på den anden side, som jeg gerne havde ønsket var hos mig, men det må jo bare ske en anden gang, hvis den kommer....

Så tak for spillet til Lars' og mine gæve folk i BM og til vores allierede fisk, og alle jer andre også

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016

Standard

Kaffeklubben takker af for runden, jeg kom personligt for at vinde og det lykkedes Tak til BM og TS for støtten hele vejen igennen - Som Diana siger, så er det trist at folk gør travian personligt, et spil er et spil.
    Dkx 24: Sinzey - HT/BF/HRK
    Midsummer: Derek Morgan - CM
    Dkx 25:
    Harambe - WM
    2016 Tournament Finals: Solid - Deff&Dest
    Dkx 26: Kodimagnyl - Fishies

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Det er fakta at der er kommet et par nye rekorder, disse kan ses i rekordtråden.

Hall of Fame kan også findes nu på http://forum.travian.dk/showthread.p...870#post370870

Glem nu ikke hyggen.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Skurken's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Tak for en hyggelig server

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK2 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 2 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 56