Side 52 af 52 FørsteFørste ... 2173242505152
Viser resultater 511 til 514 af 514
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Altid villig til at aflive jeres tropper, så kom frit frem

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Jaja så rygtes det serveren er slut. Endnu engang uden nogen egentlig modstand andet end hvad Grill har forsøgt her mod slut, velvidende om det kun blev et prik og ikke noget ordentligt.
    Sørgerligt at se den danske server slutte på denne måde, men skyldes nok det lave antal spillere. Tillykke til w med (sejren) og lad os så håbe flere vil spille med næste gang og måske sprede spillerne lidt mere....Hygge

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Flemse Vis Indlæg
    Jaja så rygtes det serveren er slut. Endnu engang uden nogen egentlig modstand andet end hvad Grill har forsøgt her mod slut, velvidende om det kun blev et prik og ikke noget ordentligt.
    Sørgerligt at se den danske server slutte på denne måde, men skyldes nok det lave antal spillere. Tillykke til w med (sejren) og lad os så håbe flere vil spille med næste gang og måske sprede spillerne lidt mere....Hygge
    Det vil jeg nu ikke sige er rigtigt!

De 3 lvl's i tog gjorde at vi skulle tage et par natarangreb igen og som ud jo ved så er deffet ikke vanvittigt højt! Sidste natarangreb er landet og der er ikke flere spillere der kan nå frem med nye angreb inden at WW'et rammer trin 100 og derfor kan jeg også med ro i sindet afsløre at vi her efter sidste natarangreb er landet står tilbage med 120k deff og må have været usandsyndligt tæt på at natar tog 1-2 lvls på WW så folk enten måtte gå inaktiv eller vente til dag 118 med at få den her pine overstået

Havde i planlagt det lidt bedre så havde i sørget for en natar sejr uden problemer!

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Og så vil jeg bare her på falderebet sige tak for serveren og diverse kampe til BF, LAM, og Grill og ex spillere fra disse alliancer som jeg har krydset sværd med... Vi havde det OK sjovt i WW da aktionerne rullede imod BF og Grill og haft det hyggeligt da folk stadigt var aktive i WW

Så tak for serveren... Jeg har spillet min sidste DK server (har sagt det før, men den her gang gælder det... Håber jeg da). Håber for dem som planlægger at starte igen at tyskerne får fingeren ud og venter med at starte den til Sez og Nox og måske også den finske server er færdig spillet og laver en fælles nordisk server for det var rimeligt tydeligt at man jo mindre at man slet ingen modstand får som vi jo ikke rigtigt fik udover de 3 lvls som Hamborg tog så er det ikke muligt at vinde en dansk server jo mindre at kvaliteten spiller for spiller er enorm og det har Dkx slet slet ikke potientiale til i sig selv.

God sommer.

Side 52 af 52 FørsteFørste ... 2173242505152

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK4 R9)
    By Ridder Huma in forum Server 4 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 01-05-2017, 16:40
  2. Fakta og Rygter (DK1 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 1
    Besvarelser: 156
    Sidste Indlæg: 12-01-2017, 12:07
  3. Fakta og Rygter (DKX R25)