Side 47 af 52 FørsteFørste ... 1227374546474849 ... SenesteSeneste
Viser resultater 461 til 470 af 514
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Den tårevædede afsted gælder stadig, Indlæggelse Tirsdag den 26 til operation, Så der kan man i ro og mag maltraktere min konto mens jeg er indlagt hehe..

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Flemse Vis Indlæg
    Nu er det jo dig der er væk og os der stadig spiller færdigt,,,,øhhhhh hop du tilbage til dine udenlandske servere det tjener dig vist bedst,,,,
    så jeg skal tage hjem fra ferie for at spille på andre servers? Tror nu bare at jeg beholder mit glas rødvin i hånden og bliver siddende

og jeg må jo være på en eller anden account siden at jeg kan følge med ikke? :^)

Kan du nævne en ting Grill har gjort selv uden hjælp fra nogen?

Og hvorfor maltraktere en account som din?
    Last edited by The Lemon; 24-07-2016 at 23:43.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    May 2016

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af The Lemon Vis Indlæg
    så jeg skal tage hjem fra ferie for at spille på andre servers? Tror nu bare at jeg beholder mit glas rødvin i hånden og bliver siddende

og jeg må jo være på en eller anden account siden at jeg kan følge med ikke? :^)

Ses vi på Ukx Lemon?

Du ved hvor jeg er

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af The Lemon Vis Indlæg

Lyder godt med et glas rødvin!
    Og rart du følger med på dkx et eller adnet sted.
    Ang Grill så kan jeg ikke se de skal stå til regnskab for nogen om helst, så der får du ikke svar,
    Ang mig så er jeg jo som bekendt en noob med ganske få servere bag mig. De medaljer jeg har på min profil skyldes udelukkende mine ally mates, Måske man sku komme i travian lære hos dig, så jeg ka lære spillet lidt bedre.?

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Redfarm Vis Indlæg
    Ses vi på Ukx Lemon?

Du ved hvor jeg er
    Kan godt vi snart mødes, men man må sige at du er en torn i siden på mig hvor end jeg går hen

Citat Oprindeligt Skrevet af Flemse Vis Indlæg
    Ang mig så er jeg jo som bekendt en noob med ganske få servere bag mig. De medaljer jeg har på min profil skyldes udelukkende mine ally mates, Måske man sku komme i travian lære hos dig, så jeg ka lære spillet lidt bedre.?
    Ved da godt at Grill har fungeret godt def wise, men i kampen mod BF ved jeg da godt hvem der tog de største slag, mens der var nogle som hellere ville simmer hammers som vi aldrig så skyggen af?

og hvis jeg skulle lære dig travian ville du jo blive nød til at unblock mig på skype, og ved ikke helt om du er villig til det?

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Det rygtes der ryger en main mere i nat hos grill og deres sidste deff osse. Så er der kun barnemord tilbage på vores byer så er det overstået hehe....Så kalder grillen

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

Rygtet siger Malone's profil beskrivelse ligner Grill's mains pt...
    Malone

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Det rygtes at Grill er nede på 4 aktive kontoer og alle 4 er næsten tomme for deff , mains,og alle 4 har ingen off overhovet. Ikke at vi synes overmagten på 44 kontoer mod 4 er i overkanten. Men vi i grill ser ingen grund til fortsat at bruge guld og kræfter på noget som minder om total udslettelse eller måske noget andet. Ihvertfald virker det ulogisk at fortsætte slagtningen af få spillere som er tomme for alt. Vi forlader serveren når vi kan sætte til slet, Fortsat godt spil til metaen og håber i ved at lede længe kan finde bare nogle få spillere i kan slagte,,,,, Ellers blir det da et kedeligt slutspill for jer,

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

kan godt høre matematikken er gået i stå for dig.. for WW er kun 25 medlemmer. men altså overdrivelse frem for forståelse.. Kan man roligt siden det er noget af en discount Grill i har fået fat på .

Billig grill 9,95kr
    Malone

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Da vi blir angrebet at HT-WW-LAM-HRK temmeligt kooadineret af flere gange må vi formode der foregår et vist samarbejde ang angreb. Måske det er forbigået din snude men så ved du det nu og tæller man sammen på medlemmerne som vi så skulle i krig med ville det blive i forholdet 4 mod 44 kontoer,.

Side 47 af 52 FørsteFørste ... 1227374546474849 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK4 R9)
    By Ridder Huma in forum Server 4 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 01-05-2017, 17:40
  2. Fakta og Rygter (DK1 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 1
    Besvarelser: 156
    Sidste Indlæg: 12-01-2017, 13:07
  3. Fakta og Rygter (DKX R25)
    By Ridder Huma in forum Speed Server