Side 46 af 52 FørsteFørste ... 1126364445464748 ... SenesteSeneste
Viser resultater 451 til 460 af 514
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    May 2016
    Geografisk Sted
    København

Standard

Er der dårlig stemning?

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Sandelig ikke fra vores side. Vi ælllsssskkker at være underdogs. Syns dog 4 alliancer mod lille grill stadig er i vores favør, så måske de sku finde nogle flere at gå sammen med så odds bir mere lige

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Albani Vis Indlæg
    Sker der noget spændende? jeg var stoppet med at spille for 14 dage siden xD
    Tror jeg på, kunne man i hvert fald se på størrelsen af din hammer

Citat Oprindeligt Skrevet af Flemse Vis Indlæg
    Bøjer mig i støvet for din store visdom.... Sku jeg være bange for dig hahahaha, ja den er sgu super. Pas nu på du ikke vokser ind i himlen med al den selvtillid du tror du har.....
    Er der en som ikke har fået kaffe her til morgen? Eller er du bare trist over hvor lidt i har formået at lave denne runde?

Synes ikke at jeg kan finde Weberens cap mere? Hvad skete der med den hammer de har brugt hele runden på at simme op med træner?

Og bange for mig? Hvem er ikke bange for en citron? :^) så vidt jeg ved havde lille jeg den største germaner hammer på serveren da den blev brugt..
    Last edited by The Lemon; 24-07-2016 at 11:05.

Tiger Albani's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008
    Geografisk Sted
    Amsterdam

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af The Lemon Vis Indlæg
    Tror jeg på, kunne man i hvert fald se på størrelsen af din hammer
    Det skal jeg ikke kunne sige, jeg går ikke rigtig op i sådan noget :P
    Pist væk men alligevel ikke.

Et klap i røven? Ja det var mig der gjorde det!

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Nu er det jo dig der er væk og os der stadig spiller færdigt,,,,øhhhhh hop du tilbage til dine udenlandske servere det tjener dig vist bedst,,,,

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Ka godt være vi er en lille pisse alliance bestående af gamle havenisser, men en smule ka vi da slå tilbage, trods den store overmagt.....

http://travian-reports.net/dk/report/2344157a7f5

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Tænker vi overlever! Havde han lavet dobbelt target på infrastruktur så havde det været træls, men de første 5 lvl på et ww...

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

Flemse føler du dig truffet, du svarer på alt herinde som om intet er din skyld og du er uskyldig i alt i har pultet 48 trin på WW, klap i hænderne gutterne! det giver os blot mere tid til at pulte jeres små mains med maks 50k deff i
    Malone

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Er jo nødt til at svare dig, så here we go.....
    Vi kører ren demokrati i Grill,hvilket vil sige vi afgør hvad vi skal i chatten. Vi har ikke høvdinge eller direktører.
    Som jeg har beskrevet i en tidlig post og fortalt Rome flere gange var vi totalt ligeglade med ww, men var blot samlet for hyggens skyld og for at genopleve lidt af den gamle stemning, Ja vi ville slås, men her snakker vi blot om vores nærområde da de fleste er temmelig rustne efter flere års pause.
    Men her til slut har en del af jer fået Grill på hjernen og fået gjort dem til nogle frygtelige nogen,,,
    Havde Grill haft en plan med ww, enten tage et eller fjerne et havde vore små cleanere nok set en del anderledes ud og ikke med kun 3-4k pulter.
    Men nu er vi så blevet prygelknape for Metaen og det er fint nok med os.... Vi er jo som sådan osse snart de eneste i kan slå på haha. Vi har hygget os hele vejen med godt kammeratskab på chatten så vores intention om en hygge server blandt gamle drenge og piger blev forløst til fulde.....
    Klart i vinder og tillykke med sejren,,, Metaer kan ingen klare med så få spillere på dkx... Endnu engang tillykke med sejren,

Germansk Bosætter lauras's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

JAMEN DOG....

Flemse kom du ikke med en næsten tårevældende afsked her på forum for et par uger siden?.....

Jeg kan huske dit svar på min post i den anledning var, at du dog alligevel ville følge med på sidelinjen lidt....

Som jeg kan se, uden at gide at læse alt, viser dog en spiller der virkelig er kommet tilbage i god form. Gudskelov for, at du ikke skulle ligge og være dårlig alt for længe

I stedet for at pive over alle de fæle fæle spillere der angriber Grill, så kom dog ind i kampen og spark tilbage. Det ved jeg, at Lam (dem I udråbte som noobs sammen med en ubetydelig tidligere spiller i den ally) gjorde. Det var det store "lad os grine i kor" emne et par dage

Det kan den brave og totalt seje Grill ally vel også gøre, nu I bare hygger jer. I har vel lidt på kistebunden

Nå men tillykke til hvem der nu vinder dette spil, har læst et eller andet sted, at det er et får eller var det en ged, husker det ikke helt mere

Side 46 af 52 FørsteFørste ... 1126364445464748 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK4 R9)
    By Ridder Huma in forum Server 4 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 01-05-2017, 16:40
  2. Fakta og Rygter (DK1 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 1
    Besvarelser: 156
    Sidste Indlæg: 12-01-2017, 12:07
  3. Fakta og Rygter (DKX R25)
    By Ridder Huma in forum Speed Server