Side 43 af 52 FørsteFørste ... 823334142434445 ... SenesteSeneste
Viser resultater 421 til 430 af 514
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sugemallen Vis Indlæg
    hvis nu du kommer med fakta frem for at løbe med en halv vind ville det være meget bedre.

1: jeg er ikke athene.

2:hvis man kommer med en dum kommentar omkring at man skal spille for at vinde, så vinder man ved at bygge et ww i trin 100. men det er jo ikke sikkert du lige vidste det.

3: at der ikke ligger nogle større kontoer i dit område er da en gang mundlort når man sidder med unikke støvler og kan ramme stortset alt på få timer på hele kortet.
    Som sagt, jeg ved ikke hvem du er. Men jeg kan kun gå udfra at du enten er Hancock eller Athene da i begge to flæber over at have mistet vigtige byer når i bare simmer hele serveren igennem..

Det var ikke ment som en "dum kommentar" jeg undrede mig rent faktisk over hvorfor folk ikke ville gå efter WW når man alligevel spillede.

Vil da hellere "secure" mit område end at løbe 8 timer ud mod WW,lam,grill etc selv med unikke støvler, det burde du da et eller andet sted kunne forstå.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sinzey Vis Indlæg
    Som sagt, jeg ved ikke hvem du er. Men jeg kan kun gå udfra at du enten er Hancock eller Athene da i begge to flæber over at have mistet vigtige byer når i bare simmer hele serveren igennem..

Det var ikke ment som en "dum kommentar" jeg undrede mig rent faktisk over hvorfor folk ikke ville gå efter WW når man alligevel spillede.

Vil da hellere "secure" mit område end at løbe 8 timer ud mod WW,lam,grill etc selv med unikke støvler, det burde du da et eller andet sted kunne forstå.
    Hvis du mener at man skal sikre sit område ved at smadre def kontoer og selv miste tropper på dette tror jeg ikke helt jeg forstår.

Hvis der nu gemte sig cleanere i de byer i nær området så ja, men def tropper slår jo ikke ret hårdt i angreb

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Det rygtes at Grill er den eneste alliance der har holdt ord hele vejen. Ingen ww, ingen deff i WW, men slås hele vejen. Gir dog en god følelse at et ord er et ord. Synd andre ikke har det sådan.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016

Standard

Hvis du mener at man skal sikre sit område ved at smadre def kontoer og selv miste tropper på dette tror jeg ikke helt jeg forstår.

Hvis der nu gemte sig cleanere i de byer i nær området så ja, men def tropper slår jo ikke ret hårdt i angreb
    Hancock sad med en stor træner siden artefakt dagen og lavede 2 romer cleanere, de blev ikke brugt udover til at clear arte.
    Athene havde en cleaner, eller hvad man kunne kalde den, i sin main. Så det er jo ikke fordi i ikke havde nogle off tropper vel

For at få de cleanere til at forsvinde, valgte vi jo at smadre deff byer/deff kontoer i området så jeres off byer ikke kunne deffes op, det giver vel mening?

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sinzey Vis Indlæg
    Hancock sad med en stor træner siden artefakt dagen og lavede 2 romer cleanere, de blev ikke brugt udover til at clear arte.
    Athene havde en cleaner, eller hvad man kunne kalde den, i sin main. Så det er jo ikke fordi i ikke havde nogle off tropper vel

For at få de cleanere til at forsvinde, valgte vi jo at smadre deff byer/deff kontoer i området så jeres off byer ikke kunne deffes op, det giver vel mening?
    Du bliver ved med at omtale mig som athene eller hancock. Er ikke nogen af dem.

Og så vidt jeg ved hamrede dig og imu løs på byerne for at fjerne def fra en main hvor der stod en stor træner som i gerne ville give til tigermis.

Dette fejlede og den endte ovre på en anden konto.

Går ud fra det er derfor du stadig er sur

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016

Standard

Du bliver ved med at omtale mig som athene eller hancock. Er ikke nogen af dem.

Og så vidt jeg ved hamrede dig og imu løs på byerne for at fjerne def fra en main hvor der stod en stor træner som i gerne ville give til tigermis.

Dette fejlede og den endte ovre på en anden konto.

Går ud fra det er derfor du stadig er sur
    Hahahah i skal virkelig stoppe med det med den store træner over til Tigermis... For det første så har han allerede en stor kostplan og imulicious havde ikke et stort artefakt, hvorfor i al verden skulle de smadre alle de deff byer + bruge cleaner på at komme igennem deff på Hancock's main for at få den store træner også bagefter give den til Tigermis? Det giver jo ingen mening på nogen måde.

Og lige til info så har vi aldrig været "sure" over vi ikke fik den træner, det var vores plan og det ville selvfølgelig være lækkert at have fået den store træner i første omgang, men sure ligefrem?

+ de har skaffet sig en anden stor træner nu, så det var ikke jordens undergang som du får det til at lyde.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

Hvorfor føle sig stor over at holde ord hele vejen Flemse, Nogen skal vinde serveren nogen må tage en for holdet. Kom nu ind i kampen ikke... btw slettede du ikke?
    Malone

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

Rygtet siger HT blev ødelagt af en "nybegynder"
    Malone

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2015

Standard

Citat: Jeg beholder dog min konto til slutningen Citat slut

ps, Nu er jeg jo den gamle type der ikke brydes mig om at samarbejde og være enige med en anden ally det meste af vejen, hvorefter de vender rundt på en tallerken til slut.
    Men man lære hele tiden, Og heldigis er det jo frivilligt hvem man vælger at spille sammen med næste gang.
    Men min konto bære tydelig præg at min online tid er temmelig begrænset....
    Min main blev skudt i sænk. Jeg har næsten ingen tropper og slet ingen cleanere som jeg plejer, så jeg er nok i ww+ øjne en vældig farlig karl hehe
    Last edited by Flemse; 21-07-2016 at 19:59.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bendus Vis Indlæg
    Rygtet siger HT blev ødelagt af en "nybegynder"
    Hvem er dog den såkaldte nybegynder?

Side 43 af 52 FørsteFørste ... 823334142434445 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK4 R9)
    By Ridder Huma in forum Server 4 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 22