Side 35 af 52 FørsteFørste ... 1525333435363745 ... SenesteSeneste
Viser resultater 341 til 350 af 514
    Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2016

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    der er simpelthen så mange ting i din besked der er løgn at jeg ikke engang gider svare på dem allesammen anders. det er da helt vildt
    jeg har dog 2 ting at sige:
    hvad du HAR gjort betyder ikke ret meget når du ikke engang ved hvor mange tropper der skal bruges i et fake.
    du hænger dig i fortiden og tror den opgør for hvor ringe du har spillet denne server, du er en joke denne server sagt på en pæn måde.

og udover det, så tror jeg slet ikke du har nogen infomation om den aktion vi lavede, for der var ingen der skred, vi smed alle spillere ud af BF for at opløse alliancen, der var jo ingen der gad deltage med tropper alligevel
    men du er så høj i hatten at du tror du faktisk er god, det er en skam. JEG syntes du er en elendig spiller. og så kan du skrive så meget du har lyst til. i mine øjne er du elendig, ringe og nok en af de værste dkx spillere jeg har set, og der skal alligevel en del til
    Winther skred, Defforino skred ? Hmm, det er lige de 2 jeg kender til, så jo spillere skred grundet jeres ledelse, allerede inden i opløste alliancen haha

Skype udpluk: er skredet fra alliancen, det er nogle fjolser der leder den

At jeg første gang jeg sendte angreb efter det nye ikke huskede hvor mange tropper der skulle bruges i et fake ? Det gør mig simpelthen til en elendig spiller ha ha, ja okay, hvis det er det du vurdere ud fra, forstår jeg egentlig godt hvorfor det er du gang på gang præstere at præstere så lidt igennem en runde

Du må gerne mene at jeg er den værste dkx spiller nogensinde, fakta er at det ikke passer

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

helt enig.
    nu til dags ka man rede en main med 2000 deff tropper... og folk gør det fordi de ikke vil acceptere der er nogle der er bedre end dem. eller som er heldige..

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Dooh Vis Indlæg
    helt enig.
    nu til dags ka man rede en main med 2000 deff tropper... og folk gør det fordi de ikke vil acceptere der er nogle der er bedre end dem. eller som er heldige..
    Ja, det er da den eneste grund at nogle af ex BF spillere stadig har caps tilbage

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

der er ingen tvivl om at Grill og WW arbejder sammen. det har jeg osse på Img beskeder.

jeg sender det gerne.. hvis du vil ha det the lemon...

TB aner ikke hvem er hvad de er.. har aldrig hørt om dem...
    HT har været på travian så længe jeg ka huske.. de har aldrig udrettet noget men altid forsøgt sig... hæhæ..

efter hvad jeg har hørt, så har WW og TB sendt spioner på alle i Lam.
    hvilket må være en krigs erklæring.
    så hvis nogle har deff som de ikke ved hvad de skal burge til.. så ka jeg godt fortælle hvor de ka sende det hen

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af The Lemon Vis Indlæg
    Ja, det er da den eneste grund at nogle af ex BF spillere stadig har caps tilbage
    hæhæ.. har da osse selv pillet en del pulter fra Grill på den konto...

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bubbireturns Vis Indlæg
    Winther skred, Defforino skred ? Hmm, det er lige de 2 jeg kender til, så jo spillere skred grundet jeres ledelse, allerede inden i opløste alliancen haha

Skype udpluk: er skredet fra alliancen, det er nogle fjolser der leder den

At jeg første gang jeg sendte angreb efter det nye ikke huskede hvor mange tropper der skulle bruges i et fake ? Det gør mig simpelthen til en elendig spiller ha ha, ja okay, hvis det er det du vurdere ud fra, forstår jeg egentlig godt hvorfor det er du gang på gang præstere at præstere så lidt igennem en runde

Du må gerne mene at jeg er den værste dkx spiller nogensinde, fakta er at det ikke passer
    de gad jo heller ikke deltage i noget som helst, så de var ret useless
    det er skam ikke kun det der gør dig til en elendig spiller, der er MANGE andre ting

jeg præstere ikke ret meget på de danske servere fordi jeg på ingen måde tager dem seriøst. det kan man jo ikke med 400 kontoer, at ligge tid og energi i det er i min verden spild.
    ganske som du selv siger, jeg har opnået alt der kan opnåes i travian på de danske servere for længe siden, og jeg vil blæse på om du mener jeg er god eller ringe, for jeg ved hvad der er sandt og vi finder ud af det næste runde. Lad nu vær med at gem dig bag et navn og ikke tilkendegiv hvem du er, please sig ikke du er så stor en tøsedreng

**EDIT**
    du har ingen anelse om hvad jeg har præsteret de sidste par runder, for du har ikke haft kontakt med mig, eller kontoerne jeg har spillet på. så kom med nogle facts i stedet for at forsøge at lyve dig igennem det som du gør med alt andet
    Last edited by zinick; 08-07-2016 at 12:00.
    All warfare is based on deception

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    30

Standard

der er ingen tvivl om at Grill og WW arbejder sammen. det har jeg osse på Img beskeder.

jeg sender det gerne.. hvis du vil ha det the lemon...

TB aner ikke hvem er hvad de er.. har aldrig hørt om dem...
    HT har været på travian så længe jeg ka huske.. de har aldrig udrettet noget men altid forsøgt sig... hæhæ..

efter hvad jeg har hørt, så har WW og TB sendt spioner på alle i Lam.
    hvilket må være en krigs erklæring.
    så hvis nogle har deff som de ikke ved hvad de skal burge til.. så ka jeg godt fortælle hvor de ka sende det hen
    HT udretter intet, de vil ikke bruge deres tropper og forsøger altid at hoppe med den alliance / meta der ser ud til at have den bedste chance for at vinde endgame, men nu hvor ingen går efter World wonder, så er de egentligt bare på serveren og fylder.
    All warfare is based on deception

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Ny vil jeg ikke kaste mig selv i heksekedlen, men vil lige kommentere en ting... Rang 1 raider i 1½ døgn var du ja og så stoppede du med at raide ja - Jeg var på daværende tidspunkt ikke rigtigt begyndt at farme og havde ikke opdateret farmlisten i over 1 uge (blandt andet grundet buggen der gjorde at jeg slet ikke kunne opdatere farmlisten), men du havde heller ikke haft den meget længere - Jeg ville være blevet nr 1 raider igen denne uge med stor afstand ned til alle andre som i alle de 6 foregående uger - Og ville jeg også være blevet som solo - Så kom ikke her og sig at du har taget min plads på toppen - Skal man gøre sig fortjent til

#Fakta

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    HT udretter intet, de vil ikke bruge deres tropper og forsøger altid at hoppe med den alliance / meta der ser ud til at have den bedste chance for at vinde endgame, men nu hvor ingen går efter World wonder, så er de egentligt bare på serveren og fylder.

fuldstændig enig..
    dog vil både grill og ww gerne vinde..
    grill har aldrig vundet en server...
    ka godt lige gentage, mig selv. bare fordi det er en go sætning...

grill har aldrig vundet en runde.
    haha. det er sjovt...

serveren fylder bare og jeg vil gerne nyde lidt sol. så skal vi ikke bare komme igang?..

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

hæhæ.. har da osse selv pillet en del pulter fra Grill på den konto...
    Jo flere tropper fra Grill du dræber, jo mindre skal jeg dræbe, så bare fortsæt med det (y)

Side 35 af 52 FørsteFørste ... 1525333435363745 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK4 R9)
    By Ridder Huma in forum Server 4 - Politik & Diplomati / Kamprapporter
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 01-05-2017, 16:40
  2. Fakta og Rygter (DK1 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 1
    Besvarelser: 156
    Sidste Indlæg: 12-01-2017, 12:07
  3. Fakta og Rygter (DKX R25)
    By Ridder Huma in forum Speed Server