Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

Punkt 1 og punkt 2 er helt efter bogen (efter min menig)

"punkt 3" er vel en fortolkning - "ikke en særlig sjov server" - det er jo ikke trusler der er forbundet med real life, men med spillet - hvorfor jeg ville mene at det var ok - men enig, den er på grænsen.

Jeg læser "ikke en særlig sjov server" - med, ellers kommer jeg og farmer dig 10 gange om dagen, og evt. sender jeg pulter for at brænde din by ned - hvilket (igen) efter min mening er helt fair - selve spillet handler jo om at brænde sine fjender ned - gøre livet surt for dem - dræbe deres tropper mv.mv.

Spydkæmper Daniel_San's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Det er vel meget simpelt.
    Trusler er trusler.
    Wax on, wax off..

En blanding af den kniv Rambo har med kompas og sy tråd og så den han har i Cobra!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

haha nej det er jo netop ikke simpelt!

Hvis jeg truer dig med at banke dig - er det "strafbart" - fordi det jeg truer dig med er strafbart - jeg kommer ind og ruske tremmer hvis jeg tæver dig gul og blå = giver jo fin mening - og er simpelt

I Travian er det lidt mere "besværligt"

Det er ikke tilladt at true med at "jeg pulter din by ned" - fy fy skamme - det må man ikke skrive
    MEN
    Jeg må gerne sende pulter og brænde byen 100% væk fra kortet - super super, 100% i Travian "ånden"

Forstår ikke hvorfor i ser så firkantet på det?

MEN - kan vi ikke få en udtalelse fra Admin?

Må man, eller må man ikke true med at pulte en by, eller farme - eller hvad man nu kan true med af "in-game" ej stafbare handlinger

Spydkæmper Daniel_San's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Trusler er trusler. Du har dog ret i, at der er forskellige sanktioner og at man ikke kommer i fængsel, for at true med at pulte en konto i nul. Men trusler er trusler.
    Wax on, wax off..

En blanding af den kniv Rambo har med kompas og sy tråd og så den han har i Cobra!

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Det er rimeligt lamt skrevet - For det første fordi at det er nedværdigende imod en mindre spiller og for det andet fordi at han jo reelt set ikke ville få mega meget ud af det. En deffer der afgiver rs til andre er jo intet værd - Hvis at man leder efter en deffer så kan man jo fint skrive til den lille fyr og hvis at fyren er smart så tager han imod et tilbud om at være deffer imod at han kommer med i alliancen eller sådan noget så han også kan få den part af spillet med - Så hvad jeg vil frem til er vel at hvis at man vil en deffer så spørger man pænt og guider sin nye deffer på vej hvis at der er brug for det og hvis at man er ude efter hans rs så "smadrer" man ham bare - Simple as that!

Ynkeligt af den der gjorde det

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Derfor skal man smide sine tropper
    By T Tveskæg in forum Speed Server
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 14-12-2008, 20:51
  2. Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 01-10-2007, 14:52

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg