Side 6 af 8 FørsteFørste ... 45678 SenesteSeneste
Viser resultater 51 til 60 af 77

Tilmeldingsdato
    Jun 2014

Standard

Ding dong ding dong! Så ringer klokkerne og jeg, Spionen, har fået brev med posten. Det jeg vil skrive nu er et faktum og det faktum er, at lederne i den store meta (er nævnt tidligere) glemte at fortælle deres medlemmer om denne kæmpe store meta og derfor er de nu, spredt ud i mindre alliancer. Er det mon meget uheldigt eller utrolig amatør agtigt fra ledelsen i disse alliancer - det må folket selv tolke.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014

Standard

Det ryktes at du har røyka litt for mye gress og at du igrunnen ikke vet noe om noe i det hele tatt spionen. Ryktes videre at folk kaller deg for sandrotta, men ingen sier hvorfor;(?.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Det rygtes at folk er nogle tøsedrenge og sletter når de bliver ramt, i stedet for at kæmpe videre

Tilmeldingsdato
    Jun 2014

Standard

Ding ding ding!! Tallene er trukket og jackpotten er vundet. Det er et faktum Escobar har valgt kujonens vej.. Han rendte rundt og stillede folket spørgsmålet plata o plomo og denne gang, blev hans egen sætning brugt mod ham, og valget blev plomo. Han mister en off by og lille støvler og så slår tude kontoen til igen. Masser af kudos til alliancen GM for at sende denne ting langt ud fra travian. Hvor de 2 ellers høre til, kan jeg ikke udtale mig om da det desværre står i reglerne at moderate evnesvage idioter ikke må siges i mod. Det er nu 2 runde i tak stakkels lille mand kenni bliver slagtet, tuder og sletter.
    Click image for larger version. 

Name:	tudtud.jpg 
Views:	69 
Size:	18,0 KB 
ID:	773
    Last edited by Spionen; 03-03-2016 at 14:44.

Tilmeldingsdato
    Feb 2016

Standard

haha spionen du er jo fuldstændig til grin med alle dine rygter! du tror du ved så meget, men ved faktisk ikke en skid.
    Escobar kontoen har ville slette før de blev ramt af Harrison's lille cleaner!
    Men harrison er jo det største fjols jeg har set længe, vælger at lukke en masse spioner ind i hans ally plus han tog et gammelt medlem med ind igen, som havde deffet hans egne medlemmer's tropper ud, hahaha det er jo kun til grin, bare for han skal have en lidt stor ally lukker han alt det de andre ikke vil have med ind

Tilmeldingsdato
    Jun 2014

Standard

Der er et rygte der siges at være, at den store meta "opløsning" er bare fup og fidus.. De er bare splittet op i mindre alliancer men stadig har et samarbejde, så folk tror de er gået i opløsning. Denne meta eksisterer stadig i det skjulte men denne hemmelige dagsorden er blevet afsløret.

Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Det rygtes at DKX er ren og skær indavl (-: Hvad serveren har brug for er et reset, hvor folk glemmer deres indbyrdes stridigheder og fjendtligheder. Hvor folk glemmer at græde hvis de tager et hit, men bruger deres viden og dygtighed i spillet til at bounce tilbage og være med i kampen igen. Et reset hvor det er et KRAV at der bliver dannet alliancer og samarbejder på tværs af de eksisterende stridigheder.
    Som det ser ud nu er DKX i en MEGET sølle tilstand, og det er synd.. Men så længe at der ikke kommer en reset knap, eller folk er villige til at give slip på deres ego og deres forestillinger om hinanden, så kan dette ikke lade sig gøre (-:
    God dag til jer derude!

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    28

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af muhbear Vis Indlæg
    Det rygtes at DKX er ren og skær indavl (-: Hvad serveren har brug for er et reset, hvor folk glemmer deres indbyrdes stridigheder og fjendtligheder. Hvor folk glemmer at græde hvis de tager et hit, men bruger deres viden og dygtighed i spillet til at bounce tilbage og være med i kampen igen. Et reset hvor det er et KRAV at der bliver dannet alliancer og samarbejder på tværs af de eksisterende stridigheder.
    Som det ser ud nu er DKX i en MEGET sølle tilstand, og det er synd.. Men så længe at der ikke kommer en reset knap, eller folk er villige til at give slip på deres ego og deres forestillinger om hinanden, så kan dette ikke lade sig gøre (-:
    God dag til jer derude!
    Det kommer aldrig til at ske.. det er blevet forsøgt i flere år. men der vil altid være en gruppe spillere der på forhånd danner en alliance og tager så mange spillere med sig de kan. tror jeg taler for en del når jeg siger at de fleste erfarne spillere lidt har opgivet dkx og er søgt mod andre servere.. det er ikke en løsning for dkx nej, men hvem gider bruge tid og mange penge på en server hvor det er umuligt at undgå at blive røvrendt af den ene eller den anden. jeg gider ikke, og dem der spiller med mig på en anden server lige PT er vist enige.
    All warfare is based on deception

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    Det kommer aldrig til at ske.. det er blevet forsøgt i flere år. men der vil altid være en gruppe spillere der på forhånd danner en alliance og tager så mange spillere med sig de kan. tror jeg taler for en del når jeg siger at de fleste erfarne spillere lidt har opgivet dkx og er søgt mod andre servere.. det er ikke en løsning for dkx nej, men hvem gider bruge tid og mange penge på en server hvor det er umuligt at undgå at blive røvrendt af den ene eller den anden. jeg gider ikke, og dem der spiller med mig på en anden server lige PT er vist enige.
    Dkx' død syntes jeg også i høj grad skyldes antallet af spillere - Ved ikke om det er rigtigt, men har hørt at Nox er ca. det samme. Hvis at man kunne slå Norge, Sverige og Danmark's speed servere sammen til 1 så ville Travian måske få mindre guld, men der ville måske være mulighed for mere spænding på pladen - Men, som du siger så er der altid mange grupper der allerede inden start er rimeligt store og det er selvfølgeligt en ødelæggende faktor for en server på den størrelse som selv en nordisk server ville have

Men, igen en nordisk server er en gammel ide som aldrig blev til noget og det er nok for sent at gøre noget ved det nu

Tilmeldingsdato
    Jan 2016

Standard

Rygterne siger at ABC og DMZ stadig kærester lidt i det "hemmelige" efter kæmpe metaens sammenbrud.

Utroligt at man kan syntes det er sjovt, og vinde så let

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 45678 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  2. Rygtetråden
    By Losning in forum Server 19
    Besvarelser: 18
    Sidste Indlæg: 14-04-2015, 17:08
  3. Rygtetråden