Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16
    Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Super formuleret referat af CoW's rolle her på serveren. I er bestemt ikke glemt. Grunden til at vi ville tilbyde jer et WW, er af den årsag, at vi mener, at I har fortjent det på vegne af jeres gode indsats.
    Jeg har ingen yderligere kommentarer til det, du skriver. Det er lige i skabet.
    Nu forstår spillere fra 'det kolde nord' måske bedre, hvad der har foregået i syden

Og lige en besked til Faz. Jeg ved godt, at det var en lang besked, Maurice skrev, men prøv at læs den igennem. Det kan være, at du bedre kan forstå, hvad SS har fået masser af tid til at gå med, på denne her server Vi vil gerne holde en sober tone her på forum, og undgå mudderkast. Det lader også til at du hoppede med på Maurice's spin på forum omkring "SS meta".

Respekt til Maurice og CoW for dygtigt strategisk og ikke mindst jeres mod på at kæmpe til den bitre ende på serveren.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

”One by one, the free people of middle earth fell to the power of the one ring.But there were some who resisted.”

- genialt citat det der, man kunne også bruge citatet fra Harry Potter, hvor Dumbledore siger til Harry ''Soon we must all face the choice between what is right and what is easy.''

Ud over det, så var det generelt bare rigtig godt skrevet, selvom det blev lidt langt

Tak!

Ps. stor ros til C.o.W, for at prøve at løfte serveren

Tilmeldingsdato
    Oct 2015

Standard

Tak til 1vbrandt og Faz for de pæne ord.
    Nu har C.o.W krænget vores hjerte ud - så kan I ikke bare sige "ingen yderligere kommentarer". I den gode tones ånd vil jeg derfor gerne stikke lidt til jer:

1. @SS: jf. Faz' Dumbledore citat. Anerkender I (og her tænker jeg faktisk mest på dem, I tog ind under fanerne i jeres ekspansionskrige), at det godt kan virke som om nogle har taget 'den nemme løsning'? Personligt vil jeg slet ikke kalde det m-ordet (det var ren propaganda). Men sådan lidt SIM-city-tankegang.
    2. @Vic og WW: Jeg ved godt, at I havde jeres at se til i norden. Men i bakspejlet - var det ikke lidt overmodigt at tro, at man kunne lade en alliance (SS) være i så lang tid, uden at den ville vokse sig lige stærk nok (jf. min udlægning af vores samtaler med jer)?
    3. @SS: Forbundet med The S. Indrøm lige, at ikke betragtede dem som meget mere end kanonføde og råstofleverandører til ww'et? (Vi har det på skrift fra jeres leder).

Skud ud til Vic, som jeg synes beviste, at de de rent offensivt var BIA overlegne. Det var meget imponerende at følge med i.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

2. @Vic og WW: Jeg ved godt, at I havde jeres at se til i norden. Men i bakspejlet - var det ikke lidt overmodigt at tro, at man kunne lade en alliance (SS) være i så lang tid, uden at den ville vokse sig lige stærk nok (jf. min udlægning af vores samtaler med jer)?
    - Nu svarer jeg lige personligt på den, da der ikke er meget aktivt Victoria tilbage, men vi er/var også helt enige i ledelsen førhen, så jeg er sikker på en personlig kommentar vil være mere end tilfredsstillende.

Jeg er helt enig i, at vi ikke gjorde det rigtige ved at lade SS ligge så længe, men set i bakspejlet, så havde alle andre nok også ladet dem ligge, hvis de var i vores sko. I må forstå, at SS så truede ud på krigsfronten mange gange i spillet, at de så hver gang hev deres modstand til sig, kunne vi i nord jo ikke forudse... det er så klart, at der kom et tidspunkt, hvor vi jo godt kunne se der skulle gribes ind, men der var det ligesom for sent.

Fra start af var SS jo ikke en alliance på 60, de var en alliance på omtrent de 20, med alliancer på samme størrelser rundt om dem (The B, TM, The S mf.) - ikke for at komme med lamme undskyldninger, men der gik lang tid før man kunne se, at SS ikke ønskede krig...

Skud ud til Vic, som jeg synes beviste, at de de rent offensivt var BIA overlegne. Det var meget imponerende at følge med i.
    - Og mange tak for det, det har klart også været højdepunktet/punkterne for mig, sikkert hele Vic, på den her server. Krigen mod BIA var en rigtig sjov krig, da de primært var defensive, og vi på det tidspunkt var primært offensive, så ja, mange tak til BIA også for den krig!

- og til sidst, skud ud til C.o.W, som man må rose rigtig meget, for at være de eneste der i syd der turde tage kampen op mod SS + i har nok været dem der har spillet det ikke mindst sværeste, men også mest stressende def-spil.

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Siegfried Vis Indlæg
    1. @SS: jf. Faz' Dumbledore citat. Anerkender I (og her tænker jeg faktisk mest på dem, I tog ind under fanerne i jeres ekspansionskrige), at det godt kan virke som om nogle har taget 'den nemme løsning'? Personligt vil jeg slet ikke kalde det m-ordet (det var ren propaganda). Men sådan lidt SIM-city-tankegang.
    Vi har hele tiden truffet de løsninger, der har været mest gunstige for os for at rydde op i egen kvadrant (startede i SØ). Senere forenede vi syden og fik støtte henad mod WW. Det var ikke altid de stærkeste spillere, vi fik ind, men så længe folk ville levere, hvad enten det var off eller def, var de godkendt. Der var mange der ville spille med os, og det tager vi som et kompliment. Jeg vil ikke sige at man kan bruge m-ordet på en dansk server overhovedet. Det er vi for få spillere til.

Citat Oprindeligt Skrevet af Siegfried Vis Indlæg
    3. @SS: Forbundet med The S. Indrøm lige, at ikke betragtede dem som meget mere end kanonføde og råstofleverandører til ww'et? (Vi har det på skrift fra jeres leder).
    Som du måske kan huske, stoppede en masse store SS off aktioner mod CoW lige pludselig. Vi spionerede jer jævnligt (nogen burde nok stille spioner i deres mains) og fandt ud af, at tabene ved at angribe jer ville være for store i forhold til hvad vi ville få ud af det. Så vi ville se om The S kunne fortsætte kampen mod jer, og holde jer nede (mislykket, hvorved vi var nødt til at have et par SS'ere som KO?, der fortsat kæmpede mod jer, og ikke var så meget med mod Vic og WF/WW).

Tilmeldingsdato
    Oct 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Faz Vis Indlæg

- og til sidst, skud ud til C.o.W, som man må rose rigtig meget, for at være de eneste der i syd der turde tage kampen op mod SS + i har nok været dem der har spillet det ikke mindst sværeste, men også mest stressende def-spil.
    Jeg vil ikke være uenig med dig dér hehe

Citat Oprindeligt Skrevet af 1vbrandt Vis Indlæg
    Vi har hele tiden truffet de løsninger, der har været mest gunstige for os for at rydde op i egen kvadrant (startede i SØ). Senere forenede vi syden og fik støtte henad mod WW. Det var ikke altid de stærkeste spillere, vi fik ind, men så længe folk ville levere, hvad enten det var off eller def, var de godkendt. Der var mange der ville spille med os, og det tager vi som et kompliment. Jeg vil ikke sige at man kan bruge m-ordet på en dansk server overhovedet. Det er vi for få spillere til.

Som du måske kan huske, stoppede en masse store SS off aktioner mod CoW lige pludselig. Vi spionerede jer jævnligt (nogen burde nok stille spioner i deres mains) og fandt ud af, at tabene ved at angribe jer ville være for store i forhold til hvad vi ville få ud af det. Så vi ville se om The S kunne fortsætte kampen mod jer, og holde jer nede (mislykket, hvorved vi var nødt til at have et par SS'ere som KO?, der fortsat kæmpede mod jer, og ikke var så meget med mod Vic og WF/WW).
    Tak, gode overvejelser og en strategisk besvarelse. Jeg læser dog mellem linjerne, at jeg dermed kan bekræfte. Ja, nok ikke alle har haft tilstrækkeligt med spioner (ups). Men for mit vedkommende havde jeg det også fint med at lokke lidt. hehe

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Serverens Alliancer
    By RigorMortis in forum Speed Server
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 19-01-2010, 21:03
  2. Serverens første krig
    By Jakob-dk in forum Server 5
    Besvarelser: 108
    Sidste Indlæg: 08-06-2009, 21:32
  3. Serverens bedste?
    By ordspil in forum Speed Server