Side 1 af 4 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 37

Tråd: Rip

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014

Standard Rip

Ingen dansker hjemme?

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Næh.. Ser ud til at dkx omsider er ved at køre helt død..
    s1 Runde6: Enigma - DBU - Won
    s1 Runde7: lillefjols - WI (overtaget) - Lost
    s1 Runde8: BMB - BM - slettet

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013

Standard

Jeg er her der

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

Hvordan står det så til hvis nogen læser forum. er der dannet kæmpe meta med sar igen?
    All warfare is based on deception

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Alder
    39

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af skusers Vis Indlæg
    Ingen dansker hjemme?
    Hvad mener du:

Stiller du et spørgsmål, siden der er et spørgsmålstegn?

"Ingen", indikerer at du har en viden om at tingen du refererer til, i dette tilfælde "dansker", der må formodes at være en gradbøjning af Dansk, altså et folkeslag, hvorfor "hjemme" er et unødvendig biord!
    :/
    Only in War becomes a boy a man,
    and only in love a man becomes a boy

Pensionist eller er det bare fordi jeg slacker ?

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

den her server udvikler sig jo ganske lige som sidste dkx. om sar er medvirken til det eller ej kan jeg ikke sige med sikkerhed men når HL & FF samt alle deres wings i form af NNfort, Fortress, Scouts går sammen så er modstanden jo ubegribeligt lille.
    det er sørgeligt at man føler et behov for at være så mange gode spillere sammen (ja det er skide hyggeligt, men hvor hyggeligt kan det være at gøre serveren så kedelig at ingen gider prøve på at gøre modstand??)

den her server er allerede afsluttet igen, lige som sidste dkx.
    den her gang er der en flok nordmænd der køber sig til gode kontoer cia kunstværker så det siger spar 2, dem der har fulgt lidt med ved at de første 3-4 uger har en hvis konto ihvertfald brugt 10-15k guld på at købe kunstværker.

jeg ved ikke om folk i HL & FF ser sig selv som gode spillere. hvad jeg ser er en flok tøsedrenge der ikke tør skabe en interesant server med modstand.

Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    den her server udvikler sig jo ganske lige som sidste dkx. om sar er medvirken til det eller ej kan jeg ikke sige med sikkerhed men når HL & FF samt alle deres wings i form af NNfort, Fortress, Scouts går sammen så er modstanden jo ubegribeligt lille.
    det er sørgeligt at man føler et behov for at være så mange gode spillere sammen (ja det er skide hyggeligt, men hvor hyggeligt kan det være at gøre serveren så kedelig at ingen gider prøve på at gøre modstand??)

den her server er allerede afsluttet igen, lige som sidste dkx.
    den her gang er der en flok nordmænd der køber sig til gode kontoer cia kunstværker så det siger spar 2, dem der har fulgt lidt med ved at de første 3-4 uger har en hvis konto ihvertfald brugt 10-15k guld på at købe kunstværker.

jeg ved ikke om folk i HL & FF ser sig selv som gode spillere. hvad jeg ser er en flok tøsedrenge der ikke tør skabe en interesant server med modstand.
    Ganske morsomt at du tror vi er allierte og har winger i form av alle dem :=) Det er ikke tilfelle, punktum.

Også morsomt at du implikerer at alle andre kunne gjort det samme med samme mengde gull. Vi har forøvrig kjøpt mindre kunstverk enn ganske mange andre, det vi har gjort, er rett og slett og utnytte hvert kunstverk vi har kjøpt mest mulig med å simme opp kp bygg. Er ikke rocket science det heller, men det er gått laaaaangt ifra så mye gull på det som du sier der. Det eneste som gjør at vi er så mye foran er enkelt og greit 90% builden vi har brukt, enten du vil det eller ei

Om det er slik at all motstand er vekke når endgame kommer, så kommer heller ikke HL/FF til å simme WW inn sammen nødvendigvis, vi har hele tiden sagt at det skal være motstand på serveren Noe det også er, om du ser på både deff/offpoints denne uken NNfort og Fortress har ingenting med oss å gjøre, og det er kun noen få spillere i scouts som vi kjenner som av og til hjelper til. Og whops, så er vi plutselig ikke flere medlemmer enn det resten av allyene er

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

vil nødig kalde dig en løgner, men sandheden er du vist ikke helt på toppen med,

de første 2 kunstværker gik for 110k og 130k sølv. dem købte i begge af, derefter er det gået afsindigt mange til 10-20k sølv. som i også har købt stortset allesammen af, derudover har i guldet som vanvittige for at få jeres byer op i en fart, så jo jeg er stensikker på i har brugt 10-15k guld hvis ikke mere allerede

mht jeres så kaldte ikke exsistente iaper / forbund, så VED jeg i har samarbejde med FF, og de har samarbejde med scouts. som har samarbejde med NNfort / fortress.. osv osv u get the drill. hvad skal i med alle de iaper / forbund hvis i vil have en spændende server som du siger? bare for lidt modstand inden slutspillet?
    i plantede en spy i DGT alliancen som nu er i opløsning og i huggede alle de spillere i kunne bruge, (eller rettere, alle som potentielt kunne gøre modstand).
    det er en repeat af sidste server det her, om du spillede på den eller ej, hvilket du nok ikke gjorde.

det vare vel heller ikke super længe inden i stjæler den unikke arkitekt fra tyrkerne også gætter jeg på.
    det er mig en gåde hvordan man gider spille på den måde i gør nu.

Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    vil nødig kalde dig en løgner, men sandheden er du vist ikke helt på toppen med,

de første 2 kunstværker gik for 110k og 130k sølv. dem købte i begge af, derefter er det gået afsindigt mange til 10-20k sølv. som i også har købt stortset allesammen af, derudover har i guldet som vanvittige for at få jeres byer op i en fart, så jo jeg er stensikker på i har brugt 10-15k guld hvis ikke mere allerede

mht jeres så kaldte ikke exsistente iaper / forbund, så VED jeg i har samarbejde med FF, og de har samarbejde med scouts. som har samarbejde med NNfort / fortress.. osv osv u get the drill. hvad skal i med alle de iaper / forbund hvis i vil have en spændende server som du siger? bare for lidt modstand inden slutspillet?
    i plantede en spy i DGT alliancen som nu er i opløsning og i huggede alle de spillere i kunne bruge, (eller rettere, alle som potentielt kunne gøre modstand).
    det er en repeat af sidste server det her, om du spillede på den eller ej, hvilket du nok ikke gjorde.

det vare vel heller ikke super længe inden i stjæler den unikke arkitekt fra tyrkerne også gætter jeg på.
    det er mig en gåde hvordan man gider spille på den måde i gør nu.

Hehe, vi kjøpte noen dyre kunst i starten ja, men mange av dem som kom etterpå ble kjøpt av lassiedog eller andre som bydde over oss igjen, det er altså flere spillere som har brukt mer kunst enn oss. Det vi har brukt mest gull på er byene som du sier, fordi vi er litt lazy og gidder ikke vente de minuttene Poenget er rett og slett at selv uten gullmengden så hadde vi vært langt foran alle andre likevel

Det vi har med andre allianser er IAPs, ikke alliansen som vil si at vi for nå ikke angriper hverandre og hjelper hverandre om nødvendig, men ikke er forpliktende til at vi skal samarbeide. Vi har heller ingen WW planer per dags dato

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014

Standard

zinick en gang noob alltid noob sorry bro.

Side 1 af 4 123 ... SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •