Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 37

Tråd: Rip

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    ja, stilhed siger jo mere end 1000 ord sar. forstår godt du ikke svare. ville jeg heller ikke gøre hvis jeg var dig.
    jeg kunne komme med en hel roman over ting du har sagt og skrevet, som du har gjort direkte det modsatte af.
    og hvordan du har vendt ryggen til flere af dem der har støttet dig igennem flere år og på utallige servere, men mon ikke folk allerede ved det
    Jeg kunne skrive en hel roman om hvor meget du hænger dig i gamle servere og gammelt nag, men jeg vil vælge at lade være... Det kan være at du vil skrive en roman om hvordan at jeg har ødelagt en server så eller hvad du ellers kan komme i tanke om at beskylde mig for - Farm bot måske...

Fakta er ihvertfald at der er en server der kører - Har hørt at der er nogle nordmænd på serveren? Dem kan du jo passende angribe på pladen istedetfor at angribe dem der ikke er på serveren på offentligt forum!

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

jamen kære Rome.. er det dig jeg snakker til? nej det er det ikke, så hvorfor skulle jeg skrive en roman om dig? mangler du så meget opmærksomhed da?

og du har ingen anelse om hvem vi angriber og ikke angriber, så det kan du jo ikke udtale dig om
    men når man ikke tør indrømme at man spiller, og ikke tør indrømme sine fejl. Så må man jo gå til personen på en anden måde. jeg vælger forum, hvis det ikke passer dig hovede så kan du da passende kigge den anden vej

EDIT: jeg hænger mig normalt ikke i gamle servere, men sar har selv gjort det personligt med det han skrev til mig på privat chat, og derefter ikke tør gøre alvor af sine bemærkninger. så at jeg jagter ham er fuldt offentligt og det lægger jeg ikke skjul på. men manden tør ikke vise sit ansigt.
    Last edited by zinick; 25-05-2015 at 19:00.
    All warfare is based on deception

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

haha du er sgu da helt ved siden af.. Vi har ingen wing og vi har ingen aftale med HL om at lave WW.. Men du er måske nu ved at finde ud af at du er blevet snydt..

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    jamen kære Rome.. er det dig jeg snakker til? nej det er det ikke, så hvorfor skulle jeg skrive en roman om dig? mangler du så meget opmærksomhed da?

og du har ingen anelse om hvem vi angriber og ikke angriber, så det kan du jo ikke udtale dig om
    men når man ikke tør indrømme at man spiller, og ikke tør indrømme sine fejl. Så må man jo gå til personen på en anden måde. jeg vælger forum, hvis det ikke passer dig hovede så kan du da passende kigge den anden vej

EDIT: jeg hænger mig normalt ikke i gamle servere, men sar har selv gjort det personligt med det han skrev til mig på privat chat, og derefter ikke tør gøre alvor af sine bemærkninger. så at jeg jagter ham er fuldt offentligt og det lægger jeg ikke skjul på. men manden tør ikke vise sit ansigt.
    Zinick jeg spiller ikke travian mere, men føler du for at svine mig til gør du bare det, jeg er ligeglad, folk kender dig og folk kender mig, det har jeg ingen problemer med, jeg foretrækker at skrive personligt og svine til og ja det har jeg gjort med dig, for du fortjente det. - hyg du dig i nuet så bliver du ikke gråhåret før tid, det ville se tosset ud i så ung en alder.
    I'm annoying

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

du er virkeligt en kujon. og din personlige sviner pillede jeg fra hinanden da intet af det passede. og det ved du også godt

jeg må nok indrømme af ALLE de travian spillere jeg har skændes med, bekriget og ikke kunne lide, er du nok den største kylling, kujon og løgner jeg endnu har haft den store pinsel at have spillet med
    du sagde jeg var færdig på dkx. men se hvem der ikke tør spille længere.. føj

og jeg kan da nemt smide den samtale vi havde offentligt ud. så folk selv kan vudere hvem af os der lyver og hvem der er en hykler. for som du selv siger, folk kender os begge.

Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Zinick lad den nu bare ligge, du udstiller dig selv med alle de kommentarer her i tråden.

Når det så er sagt, så er der de sidste par uger vel kommet lidt spænding på serveren igen efter HL og FF begyndte at angribe hinanden
    Tidligere vinder af Speedserveren sammen med TRD.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

det gør mig nu ikke så meget Mik. hvis folk ikke kan lide mig for at sige min mening og udtrykke min intention overfor en anden person offentligt så er det deres problem.
    jeg skjuler ikke hvem jeg er

men du har dog ret i at lade den ligge, jeg kommer ingen steder herinde med det, må håbe der er mand nok i ham til at han erkender når eller hvis han starter igen

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Det er da godt at se at natarene slår igen. Altid rart at natarene har kræfter nok til at gå igennem hos alliancer der vil gøre alt for at toppe listerne, selv lave så mange natarangreb.. Men det må være en tom fornemmelse såfremt man når serveren er slut topper listerne på den måde..

Måske de pågældende alliancer skulle få deres spillere til at koncentrere sig om at levere def, så de kan bygge WW trin 100
    DKX: Oberst Lynild

Germansk Bosætter lauras's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Forstår ikke helt din bemærkning her, da du jo ikke selv er en del af dette WW show.

Så må du også kunne forstå, at der er andre der heller ikke spiller WW, og derfor er der fine kampe hvor der ryger den ene clener/hammer by efter den anden

IMO er det kun tyrkerne der virkelig vil vinde, men det gør de så ikke, da de har for få til at støtte dem og derudover har kvajet sig med "trusler" og løfter, som deres medlemmer ikke helt har forstået at kunne respektere

Serveren er klart i live, og ja det er ikke WW der er gang i, men udrydelse af fjendens tropper der er sporten her

Så god vind til jer alle derinde

Germansk Bosætter lauras's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Nå så skete der jo alligevel lidt på serveren

MTO WW gik i nul her til aften.

Super team som kun bestod af 4 spillere

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg