Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Tråd: Rip

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

det kommer fra dig Skusers. sødt
    All warfare is based on deception

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014

Standard

Hehe kan ikke bare kødde må tulle litt også.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Larsen94 Vis Indlæg
    Hehe, vi kjøpte noen dyre kunst i starten ja, men mange av dem som kom etterpå ble kjøpt av lassiedog eller andre som bydde over oss igjen, det er altså flere spillere som har brukt mer kunst enn oss. Det vi har brukt mest gull på er byene som du sier, fordi vi er litt lazy og gidder ikke vente de minuttene Poenget er rett og slett at selv uten gullmengden så hadde vi vært langt foran alle andre likevel

Det vi har med andre allianser er IAPs, ikke alliansen som vil si at vi for nå ikke angriper hverandre og hjelper hverandre om nødvendig, men ikke er forpliktende til at vi skal samarbeide. Vi har heller ingen WW planer per dags dato

der er jeg dog ikke helt enig (mht at i havde været langt foran andre selv uden guld) vi har ikke købt et eneste kunstværk (de første 4 uger) og bymessigt var vi altid først (undtagen jer). vi var ovenikøbet foran dem der købte kunstværker. så det holder ikke helt det du siger

vi må se hvordan det kommer til at se ud i endgame når WW starter, men jeg tror nu stadi jeg har ret i min påstand. selvom jeg håber jeg tager fejl
    men har set det er de sidste mange dkx servere og det er endt på samme måde hver gang

Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af zinick Vis Indlæg
    der er jeg dog ikke helt enig (mht at i havde været langt foran andre selv uden guld) vi har ikke købt et eneste kunstværk (de første 4 uger) og bymessigt var vi altid først (undtagen jer). vi var ovenikøbet foran dem der købte kunstværker. så det holder ikke helt det du siger

vi må se hvordan det kommer til at se ud i endgame når WW starter, men jeg tror nu stadi jeg har ret i min påstand. selvom jeg håber jeg tager fejl
    men har set det er de sidste mange dkx servere og det er endt på samme måde hver gang
    Den builden vi kjører har vel ved flere anledninger vært prøvd ut uten noe særlig gullemengde, og resultatet er det samme, vi er langt foran alle andre. Det tror jeg også du hadde skjønt om du hadde sett inne på selve kontoen Som sagt, så og si alt ligger i builden. Dessuten var vi også langt foran alle andre allerede helt fra starten, og kunstverk kommer jo ikke før dag 4-5 ish og ble ikke brukt før en stund etter det igjen, så bare der tror jeg vi kan si at påstanden holder nogen stand

Du tar feil

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Sikke åndssvagt at diskutere, hvorvidt nogen kun er foran pga guldforbrug, når man ikke har set kontoen indefra.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

hvad med at du så kigger den anden vej?

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af skusers Vis Indlæg
    zinick en gang noob alltid noob sorry bro.
    LoooL

ps. Zinick jeg fortalte jeg stoppede og jeg er gammel nok til at holde de ting jeg siger og skriver, hva med dig
    I'm annoying

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sarinen Vis Indlæg
    LoooL

ps. Zinick jeg fortalte jeg stoppede og jeg er gammel nok til at holde de ting jeg siger og skriver, hva med dig
    jamen det er jeg da også, en skam du ikke er på serveren hvis du taler sandt. men forstår det nu. du kan nemlig IKKE holde de ting du siger eller skriver, det fik vi vidst bevist sidste server af MANGE omgange
    tænk at en person kan ødelægge en hel server, du burde skamme dig

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

ja, stilhed siger jo mere end 1000 ord sar. forstår godt du ikke svare. ville jeg heller ikke gøre hvis jeg var dig.
    jeg kunne komme med en hel roman over ting du har sagt og skrevet, som du har gjort direkte det modsatte af.
    og hvordan du har vendt ryggen til flere af dem der har støttet dig igennem flere år og på utallige servere, men mon ikke folk allerede ved det

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Forstår ikke helt, hvorfor HL lader en der bruger farm bot blive i deres ally? (siger ingen navne her, men det er vist åbenlyst ift den straf der kom)

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •