Side 48 af 48 FørsteFørste ... 132838464748
Viser resultater 471 til 474 af 474

Tråd: Rygtetråden

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Når ja, det er rigtigt. Aristokratiet har fjernet 2 SS mains. Stadig flere end Victoria har fjernet (0)

Okay min signatur er måske lidt kryptisk. Men hvis du søger efter navnene ingame, finder du én konto. Så, nu giver jeg ikke flere ledetråde! eller bare spørg shoxxx, han ved det.

Ja, det blev kun til 'et par' aktioner. Vi har kedet os lidt, og det er ikke så sjovt at angribe hele tiden når man ikke får igen. Victoria er for mig at se bare en boksepude.

Vi er 60 spillere nu. Ca. samme antal som dem, vi har spillet imod hele serveren. (Cow, Victoria, WF, 0.B). At I ikke har snakket lige godt sammen, det er jeres problem

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ARISTOKRATIET Vis Indlæg
    Nå, jeg er ude af den her diskussion. Pointen var bare, at folk burde kigge ind ad, istedet for at beskylde hinanden for inaktivitet. For i bund og grund, er vi vist kun 5-10 stykker på serveren, der kan betegnes som været rigtig aktive.

Lad det bedste hold vinde. Så længe det ikke bliver BIA
    Rygtet er falskt, der er faktisk 213 aktive spillere, og 30 af dem online lige nu. Ikke fordi det er særlig mange.
    Jeg forstår din pointe
    Aktive spillere : 213
    Spillere online: 30

- og bare rolig, vi kan snildt sørge for at hverken BIA eller Victoria vinder.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 1vbrandt Vis Indlæg
    Rygtet er falskt, der er faktisk 213 aktive spillere, og 30 af dem online lige nu. Ikke fordi det er særlig mange.
    Jeg forstår din pointe
    Aktive spillere : 213
    Spillere online: 30

- og bare rolig, vi kan snildt sørge for at hverken BIA eller Victoria vinder.
    Hehe, ja har lige tjekket hvordan det ser ud med WW-kampen. Ser ikke for godt ud for BIA
    Fantastisk, så er jeg glad. Selvmord har kæmpet meget alene mod dem hele serveren igennem. Så jeg er tilfreds.

I andre må have held og lykke hver især!

... meeen 213 aktive, hvor 200 af dem er aktive simcityspillere. Jeg har dog været i samme vogn i flere perioder. Det er simpelthen umuligt at holde gejsten over så lang tid.

Jeg er klar når serveren genstarter!

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ARISTOKRATIET Vis Indlæg
    Hehe, ja har lige tjekket hvordan det ser ud med WW-kampen. Ser ikke for godt ud for BIA
    Fantastisk, så er jeg glad. Selvmord har kæmpet meget alene mod dem hele serveren igennem. Så jeg er tilfreds.

I andre må have held og lykke hver især!

... meeen 213 aktive, hvor 200 af dem er aktive simcityspillere. Jeg har dog været i samme vogn i flere perioder. Det er simpelthen umuligt at holde gejsten over så lang tid.

Jeg er klar når serveren genstarter!
    Når serveren genstarter skal du nok ikke forvente større aktivitet, end der har været på denne her. Sådan er det altid på en slow dk server

200 simcity spillere, overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg kan godt give dig ret i at over halvdelen af de aktive spillere, har mere fokus på at bygge flotte byer i forhold til at bygge tropper.

God fornøjelse med resten af serveren. Vi venter spændt på at se, om der er nogen der har skjult nogle wwc'er for os

Side 48 af 48 FørsteFørste ... 132838464748

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5