Side 47 af 48 FørsteFørste ... 12273745464748 SenesteSeneste
Viser resultater 461 til 470 af 474

Tråd: Rygtetråden

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

Og nu har jeg ikke taget del i SELVMORD/0.Bs arbejde specielt, men jeg vil vove at påstå, at de har fjernet et par mains fra SS..

Kan dog kun selv huske Påskeharen, men synes jeg husker der var en mere (som jeg havde hørt om i hvert fald).

Og rundt regnet 10-20 mains, det er for det første rigtig upræcist, og for det andet er det rigtig lidt, jeg vil skyde på SELVMORD har fjernet over 20 mains, og de er ikke en meta :p

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Det rygtes, at Pølsen ikke passer så godt på sine ædlere artedele - igen-igen-igen-igen har et svin været der og nappet en byggeplan
    Last edited by Livia; 20-10-2015 at 15:15.

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Faz Vis Indlæg
    Og nu har jeg ikke taget del i SELVMORD/0.Bs arbejde specielt, men jeg vil vove at påstå, at de har fjernet et par mains fra SS..

Kan dog kun selv huske Påskeharen, men synes jeg husker der var en mere (som jeg havde hørt om i hvert fald).

Og rundt regnet 10-20 mains, det er for det første rigtig upræcist, og for det andet er det rigtig lidt, jeg vil skyde på SELVMORD har fjernet over 20 mains, og de er ikke en meta :p
    men det er kun et RYGTE .... ikke helt sikkert, at det passer

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Livia Vis Indlæg
    men det er kun et RYGTE .... ikke helt sikkert, at det passer
    Det omtalte rygte er et falskt rygte, og der er desuden intet hold i den påstand.

Til gengæld har SS fjernet i omegnen af 10-20 Victoria/WF mains. Vi har mistet én, som lå midt i jeres stronghold. Det er mig en gåde, hvordan den by har kunnet få lov til at stå så længe, som den har gjort.

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ARISTOKRATIET Vis Indlæg
    Ej, men seriøst. Folk beskylder hinanden for at simme, uden lige at kigge indad først. Har man egentlig selv været angrebslysten?

Hvem er du på serveren, og hvilken alliance spiller du i? For jeg har da fjernet både BIA og SS mains
    Det burde fremstå tydeligt af min signatur her på forum, hvilken konto, jeg sidder på.
    Jeg synes da at vi har været en håndfuld SS'ere, der har været friske på den offensive front. Vi har ikke rigtigt angrebet 0.B, men vi har til gengæld kørt et par aktioner mod Victoria og WF.
    Når vi siger at vi fjerner mains, så mener vi at vi fjerner dem helt, som i at de forsvinder fra landkortet Det burde Faz kunne nikke genkende til, eller er han mon ligeglad med sine medlemmer?

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Faz Vis Indlæg

Nårh ja, påskeharen var den ene
    Men han snuppede også mit artefakt - så det krævede gengæld

Hvem er du på serveren?
    Hvorfor hedder folk ikke bare deres navne?

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Nå, jeg er ude af den her diskussion. Pointen var bare, at folk burde kigge ind ad, istedet for at beskylde hinanden for inaktivitet. For i bund og grund, er vi vist kun 5-10 stykker på serveren, der kan betegnes som været rigtig aktive.

Lad det bedste hold vinde. Så længe det ikke bliver BIA

Equites Caesaris
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Hyde må jeg spørge dig om Hvis man har lad os sige 3-4 større eller mindre alliancer på en server som slår sig sammen i en stor alliance. kalder man det så ikke en meta? når aktiviteten på serveren generelt er meget lavt?

Aristokratiet har fjernet både påskeharens og Insane mains i et hug plus han har har fjernet mindst 10 mains hos bia og utallige supportbyer.
    Bexelbud DK1

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 1vbrandt Vis Indlæg
    Det burde fremstå tydeligt af min signatur her på forum, hvilken konto, jeg sidder på.
    Det kan godt være jeg er blind - men i din autosignatur, står der da kun hvad du hedder på dkx8, dkx15 og TT Kval?

Citat Oprindeligt Skrevet af 1vbrandt Vis Indlæg
    Vi har ikke rigtigt angrebet 0.B, men vi har til gengæld kørt et par aktioner mod Victoria og WF.
    "Et par" - det er jo lige det jeg mener

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af shoxxx Vis Indlæg
    Aristokratiet har fjernet både påskeharens og Insane mains i et hug plus han har har fjernet mindst 10 mains hos bia og utallige supportbyer.
    Tak, det er sgu ikke til at huske alle de navne

Side 47 af 48 FørsteFørste ... 12273745464748 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden