Side 33 af 48 FørsteFørste ... 1323313233343543 ... SenesteSeneste
Viser resultater 321 til 330 af 474

Tråd: Rygtetråden

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Delta Vis Indlæg
    Vi andre har altså også arbejde og står op kl 06 hver dag, så fordi det hæmmer jer Hr.Nullby hømmer det jo ikke os, men måske fordi vi ikke er "voksne" mennesker som jer andre, men undskyld vi ikke alle sammen har passeret de 50 endnu 
    Men jeg vil stadig tro, at det er nemmere at passe begge ting med god succes i en meta *host* SS *host*, end det er i en alliance med 10 medlemmer. Jeg indrømmer i hvert fald gerne, at jeg nok går lidt mere ubekymret i seng på den front, end jeg forventer C.o.W-spillerne gør.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

Det rygtes, at der er mulighed for, at den her server alligevel bliver sjov.

Kunne godt ligne der kommer en slutspilskamp mellem 3 alliancer, hvis altså BIA og SS engang bryder deres underlige iAP.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Smile

Jeg er så altså ret langt fra de 50 kan jeg oplyse.... meget endda. Regner med vi snakker år og ikke byer.... men pt. er det begge dele

Men lad os opdatere rygterne lidt, The S, skulle efter sigende havde opsagt deres 48 timers IAP og så haft angreb undervejs imens.
    Åh ja ok oh ve - der er ikke nogen ære på de danske servere mere (eller også er de bare super noobs el. måske begge dele).
    Men så røg der da lige en hær mere på en god 30-40 K - vi tager det med og ligger endnu i tops på def-listerne.

Det er nu nok noget de har lært fra the B, TM og så endeligt SS.... angreb uden krigserklæringer og hovsa angreb. Men hvis man ikke stoler på sine evner... så må man jo luske

Så hvis nogen har aftaler med hhv. the S eller SS, så ville jeg ikke ligge specielt betydning i dem, de spillere som nu udgør 80 % af dem har ikke endnu på serveren holdt en aftale eller erklæret krig korrekt, så jeg ville forvente natteangreb. Det hedder annuller IAP og så 10 sekunder efter rammer angrebene.

Dog nok ikke på BIA - de ligger for langt væk - jeg ville umiddelbart tro at SS beder deres massive opsamling af random i -/- om def tropper til midterbyerne og så rammer de først WW - dernæst kommer turen nok til victoria.

Så kan BIA og SS side i hvert deres side af kortet og prøve at få opbygget en vinderby - oooj it will be boring.

Alle disse "gode spillere" der skulle være? Hvor er de lige? Jeg kan kun se simmers og simmer allyer - selv de store :O Havde hørt en del om crupax og andre spillere,.... men jeg kender dem ikke de blev bare nævnt i starten med respekt, .... sååh er det mig eller har de skuffet pænt?

Så hvis nogen vinder denne server så er det hidtil fordi de bare har simmet længst. Der har ikke været krige mellem store allyer for alvor - ikke når en ally på 20-25 % af størrelsen kan samle de samme defpoint. Ikke sandt?

Men skal man spille andre servers, så ved man da hvor man kan hente råstofferne

Læs analysen - it will happen....
    Last edited by Nullby; 11-08-2015 at 01:36.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Btw vil også lige sige at SS, dog i det mindste planlægger og udfører ting, selvom det er lusket, generelt ilde set at pumpe sig med pop fra random spillere, så er det bedre end ingenting. Så i mangel af bedre ting så er det vel en god ting

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Jeps C.O.W samler gode deff point, også bedre end SS, men har vi fået nogle angreb? hvor vi faktisk kunne få nogle reel gode deff points fra? nej ikke endnu, men det kommer nok snart, de små "cleanere" der kom fra C.O.W var nu ikke det store, og nogle store mure har vi heller ikke mødt rigtigt, ikke engang at fake gad nogle af os ikke mere til sidst

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Det rygtes at SS har simmet rigtig meget def, siden de igennem hele serveren stort set ikke er blevet ramt. Ligeledes gælder Victoria. Med så lavt et Ø, på def siden, kan man ikke have haft særlig mange angreb imod sig.

Det rygtes at SS kun smider byer i det grå, for at deffe mod natar, bare for at få en smule def points

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Men ingen som er uenige i min analyse? Ret sikker på at Victoria + WW dør af deres inaktivitet og mangel på handle eller beslutningskraft. Er også ret sikker på at BIA overlever - det var smart at BIA at hyre kanonføde i BIA FU, ikke så smart at FU måske.

Men er der nogen navne på disse "gode" spillere? Eller er de kun gode når de starter med 20 de kender?

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

De er gode spillere, men i dette spil er det ikke alle som angriber hele tiden, se ´nu bare COW, de angriber jo aldrig

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Cow havde travlt med at forsvare sig selv, og kæmpede da en brav kamp, selvom de ikke var ret mange, og ej heller specielt store spillere.
    Tror vist at WW og Victoria har rigeligt at se til med BIA som fjende, åbenbart. Der har været skuffende lidt aktivitet på denne her server. Håber der sker lidt, nu hvor der er blevet taget 2 WW byer.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

"Cow havde travlt med at forsvare sig selv".... havde? Det ved jeg ikke tæller 170.000 point ikke for noget mere?

Gode spillere simmer ikke delta, de påtager sig at skabe ting på serveren.

Side 33 af 48 FørsteFørste ... 1323313233343543 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 09:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 01:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5