Side 32 af 48 FørsteFørste ... 1222303132333442 ... SenesteSeneste
Viser resultater 311 til 320 af 474

Tråd: Rygtetråden

tjekko's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

indtil videre er alle tropper jo kommet hjem, så hvordan vil du ændre på det ????
    trække mere deff. fra alliancen over til dine byer

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Nullby Vis Indlæg
    Well rygterne siger at alle SS hære er på vej imod C.o.W så hvis nogen ville angribe SS så går der laaang tid før deres hære vender hjem så de kan bruges igen HVIS de vender hjem igen altså.

Carpe diem?
    Kære Nullby. Til din orientering så blev i forleden ramt af et enkelt strike Team fra SS. Idag blev i ramt af 2 Strike Teams og ikke andre. DVS at det kun har været en meget lille del af hæren der har været på tur hos jer. Dagens resultat er vist at i har mistet 2 mains med cleanere plus en masse deff og en uhyggelig masse korn plus det løse. Grynt Grynt

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

Det rygtes at der er spillere fra SS der spiller høje i hatten inde på forum, selvom de ikke kan noget selv

host... host.. tjekko... host... host...

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Nullby Vis Indlæg
    Well rygterne siger at alle SS hære er på vej imod C.o.W så hvis nogen ville angribe SS så går der laaang tid før deres hære vender hjem så de kan bruges igen HVIS de vender hjem igen altså.

Carpe diem?
    Rygterne siger, at der ikke var nogen der sendte så meget som et fake imod SS mens svinenes hære var ude på eventyr.

Jeg må give jer, I kæmper en brav kamp selvom oddsene er imod jer.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

Er oddsene imod os? :O

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Nej, det er der da overhoved intet, der tyder på, Faz Men jeg tror nu, at han mener C.o.Ws odds.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Well øhm der er nogle som ikke er SÅ meget online hvilket hæmmer os lidt. Sådan er det når der også er voksne mennesker med et liv.

Men ja havde jeg vidst at de danske servere var blevet såen meta + simmers så havde jeg nok spillet anderledes, men det kan jo komme endnu. Dog er der ikke nogen af de større allys der har vist hverken mandsmod eller ordentlig kampånd. Skal i bruge et bevis så har C.o.W siden ca. uge 4-5 ligget i toppen af DEF listen, selvom vi har været markant færre spillere = en rigtig krig har ingen af de større allyer været i endnu.

Har ikke synderligt meget imod SS udover at de jo angriber os og så former store metaer. Faktisk så syntes jeg nærmere de andre større alliancer har spillet fallit og toget er allerede kørt uden dem. Men hvis de ikke engang vil prøve at vinde spillet så må de jo om det.

Iht. angrebene.... så er det svært at forsvare når der er så mange imod så få, men lad mig lige opsummere først var der the B som gik i krig imod os, de kollapsede i den krig. Så var der TM, de kunne heller ikke helt få det til at køre imod os, så faktisk krævede det at de alle gik ind og fusionerede med endnu en ally før de fik gjort noget skade.

Se på OO de holdt i 4 dage? Vi har holdt i .... et par hundrede dage, så der er kun rosende ord til min alliance fra min side, dette på trods af at ikke alle har super meget erfaring.

Såen.... jeg ville ikke prale for meget, kigger du på forløbet så er i faktisk ret dårligt til det (red: hele tidligere the B + TM) og SS har samlet tidligere the B og TM.

If it looks like a duck, quacks like a duck.... then its probaly a duck
    Last edited by Nullby; 06-08-2015 at 19:46.

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Rygtet siger, at ihvertfald dette svin gerne vil udtrykke sin respekt for, at køerne ikke bare triller om på ryggen og opgiver, når det hele bliver lidt svært. I er gode kampkøer - og uden sådan nogle ville det blive en kedelig server

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Vi andre har altså også arbejde og står op kl 06 hver dag, så fordi det hæmmer jer Hr.Nullby hømmer det jo ikke os, men måske fordi vi ikke er "voksne" mennesker som jer andre, men undskyld vi ikke alle sammen har passeret de 50 endnu 😉

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Det rygtes, at Delta er aldersfacist - og at folk, som har passeret de 50, også går på arbejde og spiller Travian med samme gejst og snilde som de yngre samt at velopdragenhed er noget, der går på tværs af aldersgrupper.

Side 32 af 48 FørsteFørste ... 1222303132333442 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5