Side 31 af 48 FørsteFørste ... 1121293031323341 ... SenesteSeneste
Viser resultater 301 til 310 af 474

Tråd: Rygtetråden

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 1vbrandt Vis Indlæg
    1-0 til DrumsOfDoom. Nu afslørede du mig. Hvordan fandt du mon ud af det?
    he he, det er aldrig forbudt at se, hvad der er lige for øjnene af én

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Livia Vis Indlæg
    Vi har skam ikke lovet noget, vi er så populære, at diverse skabninger banker på stalddøren og så mindeligt beder om at blive forvandlet til de svin, de dybt i deres hjerte føler, de altid har været.
    Og I takker pænt 'ja', fordi I ved, at den mest effektive, men meget kedelige, måde at vinde en server på er at være langt de største og fleste.
    Men jeg godtager din udlægning om, at forklaringen skal findes hos 'diverse skabninger'. Ærgrer de oprindelige svin sig så ikke over, at de nye svin (SVA, OO (The S?)) er folk, der falder på knæ og omvender sig i det øjeblik, at det bliver en smule svært? Jeg spørger af oprigtig nysgerrighed, for sådan ser det ud for én, der blot kan betragte, hvad der foregår i syd.

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Slet ikke, The S har jo altid vidst, at de var nogle svin - og ikke mindst fra OO har vi fået nogle pragtfulde kampsvin

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

Interessant, sammeholdet lader ellers til at være helt i bund hos jer, men det kan da godt være det er en forkert betragtning

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Faz Vis Indlæg
    Interessant, sammeholdet lader ellers til at være helt i bund hos jer, men det kan da godt være det er en forkert betragtning
    Når der er alt lige fra "ikke myndige teenagers i fuldt vigør" til "Pensionister" (samt alt det der midt imellem) - så er det svært at være enige om alting.. Og når man anyways ikke er enige om alting - så er der plads til forbedringer - heldigvis! (Alt andet ville jo være kedeligt!)

Anyways on topic:

Det rygtes at det bliver væltet køer og solgt billigt slagtekvæg af relativt god kvalitet i syden!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af DrumsOfDoom Vis Indlæg
    Og I takker pænt 'ja', fordi I ved, at den mest effektive, men meget kedelige, måde at vinde en server på er at være langt de største og fleste.
    Men jeg godtager din udlægning om, at forklaringen skal findes hos 'diverse skabninger'. Ærgrer de oprindelige svin sig så ikke over, at de nye svin (SVA, OO (The S?)) er folk, der falder på knæ og omvender sig i det øjeblik, at det bliver en smule svært? Jeg spørger af oprigtig nysgerrighed, for sådan ser det ud for én, der blot kan betragte, hvad der foregår i syd.
    Ok - på en seriøs note.

Hvis man vil spille et spil på forskellige sværhedsgrader og ikke den kedelige monotone måde, så kan man jo vælge et spil hvor man selv bestemmer sværhedsgraderne (og automatiserede modstandere)? Ellers må man kæmpe for at ændre tingene!

(Her vil jeg lige skyde ind at du/i CoW både på forum og på pladen personligt fra mig - skal have megastor credit for at forsøge at gøre! Elsker når folk går mod strømmen!!)

Desværre så vidner hele denne farce på forum for mig om at

1. enten har du/i spillet for meget travian (og er gået død i det)

- eller

2. Er for lidt dedikeret/uengageret/inkompetent til at ændre tingene til din/jeres fordel

Jeg gider ikke komme med en "stop whine" kommentar eller lign. - da det ikke er pointen (eller meningen med denne kommentar).

Pointen er simpelhen:

"Dont wish for it - Work for it! - whatever it might be!"

For mig personligt - så er jeg et værre svin - og har det fint i stalden - og nyder at vælte køer! Jeg har ikke tid/lyst til at dedikere mig, - så jeg går MED strømmen og hygger mig med at pulte og deffe - og det uden at skulle stramme mig særligt meget an for at spille travian! Og skulle de ske at jeg gik død i det - hey, - så er det stadig kun et spil

Hver sin smag - og lyst!

Edit: Kan se at jeg har antaget at du var fra CoW - læst fra en tidligere kommentar så har jeg en frnemmelse at at jeg tog fejl - og denne kommentar skal tilegenes CoW - derefter hvem det rager!
    Last edited by Bajerfar; 04-08-2015 at 16:48.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015

Standard

Jo, tak jeg forstod heller ikke, hvorfor du pludselig begyndte at kalde mig en ko
    Jeg er bestemt ikke træt af spillet - jeg har det faktisk ret underholdende - men jeg håber også, at du vil give mig ret i, at det er svært at ændre på hele den her metatankegang hos folk. Om det så er jer (SS) eller manglende rygrad hos dem, som I har optaget, der er problemet - det kan jeg ikke svare på. Derfor kan jeg også kun give dig ret i, at det er forfriskende at se, at C.o.W ikke har fulgt det spor.
    Men jeg forstår dig udmærket i forhold til det med tid i forhold til at dedikere sig fuldstændig.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Well rygterne siger at alle SS hære er på vej imod C.o.W så hvis nogen ville angribe SS så går der laaang tid før deres hære vender hjem så de kan bruges igen HVIS de vender hjem igen altså.

Carpe diem?

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af DrumsOfDoom Vis Indlæg
    - men jeg håber også, at du vil give mig ret i, at det er svært at ændre på hele den her metatankegang hos folk. Men jeg forstår dig udmærket i forhold til det med tid i forhold til at dedikere sig fuldstændig.
    Giver dig 100% ret - da det for mig at se, er et spørgsmål om dedikation (tid og vilje i dette tilfælde) - ikke kun af "dig selv", men også dem du har omkring dig. Det er en meget svær balance at holde styr på

Rygtet siger i øvrigt at Nullby har ret (men også virker lidt skæv!)

Edit: Stavefejl

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Rygterne siger Nullby var meget fuld igår, for alle cleaner i SS vendte hjem og C.O.W er en main fattigere og et par supp lidt smadret, så det gik vidst ikke efter Hans plan, sådan går det når man ryger i bajerne

Kan ske for selv den bedste!

Side 31 af 48 FørsteFørste ... 1121293031323341 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden