Side 22 af 48 FørsteFørste ... 21220212223243242 ... SenesteSeneste
Viser resultater 211 til 220 af 474

Tråd: Rygtetråden

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Livia jeg bruger det samme navn overalt... tænk hvis alle gjorde det?

Anyway det tog ca. 12 timer før SS angriber os, ... det var så del 1 af mine rygter, så passer del 2 sku også....

Så må man håbe der er nogen der reelt tør slås eller lade SS vinde, de er pt. en samling af ally hoppere og splittede modstandere? Eller tager jeg fejl?

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Hehe - vi har skam været i samme flok på en anden server Nullby. Nu må vi se om vi alle i SS er grise af hjertet eller en flok splittede ignoranter

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Men øhm Livia, og andre, skal vi ikke gå tilbage til rygtetrådens "måde at skrive på", ellers er det knap så sjovt. Nu var der lige kommet lidt gang i tråden.

Det rygtes alle allyer går en ny fjende i møde.... SOMMEREN (uanset hvor dansk og regnfuld den måtte være)

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Det rygtes at SS kun har taget få SVA spillere, da resten intet er værd 😂

Igen rygtes det at SS og BIA intet forbund har, og ingen entationer om at spille sammen, serveren skal også være sjov ikke alt for forudsigelig ;-)

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Rygterne siger dog at nogle BIA faker sammen med SS.... sååen måske er der alligevel mere mellem himmel og jord eller bare muldvarper (moles... lyder bare ikke lige så godt på dansk).

Show us, dont tell us

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Livia Vis Indlæg
    Meta - ej hvor er hun, hvem er hun? Er det en dame du er vild med Nullby? Næe vi har bare fyldt grisestien op med folk, der har fundet ud af at de inderst inde er nogle rigtig dejlige grisebasser
    Du skriver det samme, om alle de nye spillere der bliver optaget i den såkaldte ''grisesti''...

I virkeligheden bliver de optaget, fordi jer i SS er rigtig glade for meta - og nu kommer dit generelle svar til det sikkert også, som også kan læses ovenover.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Nu har vi ikke været ude og rend i SS for alvor i noget tid så er umuligt her Nullby ;-)

Meta? Skal VIC og WW spiller ikke snakke højt om, de er stadig i overtal, vi har bare samlet os et sted ;-)

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Cool

Citat Oprindeligt Skrevet af Faz Vis Indlæg
    Du skriver det samme, om alle de nye spillere der bliver optaget i den såkaldte ''grisesti''...

I virkeligheden bliver de optaget, fordi jer i SS er rigtig glade for meta - og nu kommer dit generelle svar til det sikkert også, som også kan læses ovenover.
    Rygtet siger at selvfølgelig gør jeg det fordi det er sådan det forholder sig.

Rygtet siger også, at SS undrer sig over, at SS skal kaldes en META, bare fordi der er samlet 59 spillere i alliancen. Men selvfølgelig sammenlignet med alliancer med omkring 14 medlemmer, må det se overvældende ud
    Last edited by Livia; 02-07-2015 at 23:47.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Livia Vis Indlæg
    Rygtet siger at selvfølgelig gør jeg det fordi det er sådan det forholder sig.

Rygtet siger også, at SS undrer sig over, at SS skal kaldes en META, bare fordi der er samlet 59 spillere i alliancen. Men selvfølgelig sammenlignet med alliancer med omkring 14 medlemmer, må det se overvældende ud
    Rygtet siger at jeg er totalt mega (meta) svin - siden dag 1 - apropos splittede allyhoppers and what not - og i øvrigt også lige så sej som Nullby fordi jeg bruger mit (det samme navn) herinde!

Sikke noget svineri!

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Sidder og kikker rundt på den konto jeg har overtaget (OdinAndersen) og kommer til igm arkiv,,,, Fik faktisk et chock da jeg så alle de bestillinger på guld der er foretaget på kontoen indtil nu, 48 x 1600 guld = 76800 guld. Tror faktisk det er Travians dyreste konto indtil dato hvor alt er købt legalt og der ikke er fiflet med sølv eller andet. Sgu noget jeg ikke fortsat kan leve op til, men for pokker den har kostet kassen at banke op....
    Last edited by Putte; 04-07-2015 at 06:39.

Side 22 af 48 FørsteFørste ... 21220212223243242 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 00:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5