Viser resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Auktionsbug.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard Auktionsbug.

Nu har jeg ikke spillet et stykke tid, men mig bekendt skal man altid minimum hæve buddet med 1 sølv. Forstår derfor desværre ikke de 660 bud på en spand der gik for 11 sølv, eller de 525 bud på et par små sporer der gik for 501. Er det noget I kan kaste lidt lys på?

Lidt mere info om bugget: Prisen gik ikke op for de 2 nævnte items, ved ikke hvorfor eller hvad der forårsagede det. Kan dog sige at auktionen bliver noget mere intens når det pludselig ikke er hvem der kan byde mest, men hvem der byder længst tid for at få de to items så billige. Hvis man bød over fik man bare nuværende top bud på samme pris som de blev solgt for (11 og 501 sølv) og timeren startede fra de 5. minutter igen, men man hævede ikke prisen.

Glæder mig vanvittigt til at høre om hvad der kan være gået galt siden det ikke blev adresseret af MH eller admin, og vi ingen statement har fået her på forum. Ved godt MHs har andre ting at se til end at tjekke auktionen 24/7, men man må da håbe på at nogle rapporterede det i stedet for at exploite det, hvilket vel er et brud på reglerne, sådan teknisk set.

Skal dog siges jeg fandt det mere humoristisk end sørgeligt at se serverens første spand gå for 11 sølv var en fantastisk følelse, og de første sporer for 500 var endnu bedre.

Håber I har en cool december!
    Hej!<3

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Lige en hurtigt update

Det er potentielle 29k sølv eller 150 guld en sælger har mistet der
    Hej!<3

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Hæ :-)
    Jeg skrev også til Mh ang. den revolutionerende administration af buddene - dog uden den store effekt, så jeg håber da, at indlægget her kan bidrage til at kaste lys over denne nyskabelse.

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •