Viser resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Vacation mode

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard Vacation mode

Det her nye ferie halløj man kan sætte sin konto til... Syntes ganske simpelt og enkelt at lortet skal laves om.

Hvis at det ikke skal fjernes helt i så fald skal der ihvertfald ændringer til:

Hvis at vi nu laver et fiktivt eksempel:

Jeg pulter en eller andens main og han er STIK tosset da han står op - Men, han sov desværre lige indtil at mine tropper kom hjem så jeg satte bare min konto i ferietilstand og kan nu sidde hjemme i sofaen og grine af ham - Haha nu kan han ikke få hævn... Sjovt. - Derfor bør man ændre det sådan at der skal gå MINDST 24 timer efter at man har angrebet, plyndret, scouted eller lavet nogen som helst aktiviteter med tropper ud af huset for det vil fratage folk retten fra at hævne sig hvis at det nu er det de har lyst til og så kan man bare sidde inde bag sin ferietilstand indtil at ens alliance har uskadeliggjort ham eller en eller anden uskyldig sjæl for lov at bøde for mine handlinger hvis at vi kigger på førnævnte eksempel.

Det skal dog også gælde den anden vej!

Hvis at man nu er godt igang med at pulte en eller anden og han er på randen til at være "uskadeliggjort", men så skal man lige sove og så bum når at ens tropper er landet så går der lige 2 minutter - så er han i ferietilstand og kan nu sidde og gemme sig inde bag det og der kan han ikke chiefes, gøres til farm, pulte hans main helt væk for at settle den eller fjerne en cleanerby. Han får istedet tid til at organisere hvornår han skal komme tilbage (kunne være en sen nattetime) og sørge for at folk i det samme han går af ferietilstand igen sender en hulens masse deff tropper som måske før ferietilstanden var låst andetsteds eller ikke kunne nå frem og så har spilleren der vil fjerne ham altså være frataget muligheden for at smadre ham.

Travian er et krigsspil - Det er ikke Sims så man bør altså ikke have mulighed for at sige "Jeg holder lige en pause".

Fatter ikke hvorfor funktionen er der i første omgang for den giver jo egentligt ingen mening - Sitter funktionen findes vel for at man kan finde nogen der vil sitte ens konto imens at man ikke har mulighed for at være online og da man ikke har mulighed for at være på ferie i mere end 21 dage af gangen så har sitter altså mulighed for at passe den og hvis at man ikke kan finde en sitter til at sitte en i den tid man er væk - Jamen altså så er man jo bare for dårlig til at lede.

en MEGET utilfreds spiller!

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Vacation mode !!!
    hvem i H, har fundet på det !
    det ødelægger jo hele ideen med et strategi krigsspil.
    Rome har påpeget nogle "fæle" muligheder og jeg kunne da også komme på et par stykker, men vil ikke give gode ideer til andre.
    "Gammel Søulk"

Tilsvarende Tråde

1. Ferie mode eller bare noget der linder
    By Anderhord in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 30-07-2010, 01:19
  2. Ferie mode
    By malix-sej in forum Arkiv
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 18-10-2008, 21:31
  3. Ferie mode
    By raistlin in forum Spørgsmål