Viser resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Alliance

Tilmeldingsdato
    Dec 2014

Standard Alliance

Hej.
    Jeg har nu siddet og kigget en masse alliancer igennem og i har alle sammen fine krav, jeg ikke kan opfylde. Så jeg tænker, istedet for min ansøgning bliver lagt på forum og gjort grin med, smider jeg den selv op her.

Mit Navn: Jacob
    Aldre: 24
    By: København S, Ama'rcaner!
    Job/skole: Læser til lærer og er svømmetræner i fritiden
    Interesser: Jeg er glad for alt sport og træner fortiden op til marathon, udover en del i skoene bruger jeg meget tid på nettet, lektier og Football manager fortiden.

Min Travian historie: Jeg spillede for 5-7 år siden dette spil, hvor jeg først havde min egen konto og der næste havde dual med min far. Jeg var selv offensiv spiller og vi spilled som defensiv på dual. har nok været top 3 med alliancen begge runder eller hvor mange jeg nu nåede, at spille.

Alliance søgning: Spillet ligner ikke sig selv mere og det er lidt forvirrende, så derfor en alliance hvor der plads til, man kan lærer spillet at kende igen. Jeg vil bestræbe mig på, at nå så højt som muligt, men er lidt begrænset, da jeg først er startet 40 dage efter jer andre. Jeg ligger i -/+, og har lavet en plan, jeg vil prøve at holde mig til. Da jeg stadig er har begynderbeskyttelse, har jeg ikke rigtig brugt kræfter på mænd, men det kommer. Omkring guld brug, vil jeg gerne ofre penge på det, hvis det en venlig sjæl i alliance, som kan fortælle fordele og ulemper.

Håber der en venlig alliance, som kan bruge en solid og stabil spiller.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007

Standard

Veststar.. Jeg tænker FMGround. Er det helt skudt ved siden af?

Ikke at det svarer på dit spørgsmål overhovedet, men altså..

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af veststar Vis Indlæg
    Hej.
    Jeg har nu siddet og kigget en masse alliancer igennem og i har alle sammen fine krav, jeg ikke kan opfylde.
    I top10 kan jeg se en alliance, der kun kræver, du ikke er en farm. Jeg vil så mene, det ikke er helt mange krav nok, for nu at sige det pænt, men den er der.

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •