Side 65 af 66 FørsteFørste ... 1530455563646566 SenesteSeneste
Viser resultater 641 til 650 af 654

Tråd: Rygtetråden

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2015

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Azid Vis Indlæg

Letteste sejr på CVét..
    Det den letteste server jeg har spillet og vundet, det ikke engang sjovt at vinde, for hvor har modstanden været?
    Du har ret

Tillykke med sejren

Hilsen
    ovasD

Tilmeldingsdato
    May 2015

Standard

Det rygtes at serveren er ved at slutte og jeg vil give jer ret i at det har været en magtdemonstration indtil nu med hensyn til ww byggeriet, som dog ikke er helt slut endnu.
    Men regner med at det er afgjort med den kæmpe afstand der er nu inden de sidste angreb lander.

jeg vil dog have lov at sige tak til alle medspillere for et super godt samarbejde og til SWC og DNS for kampene serveren igennem.

så nemt som det beskrives har det ikke været for undertegnede, da jeg har spillet solo hele serveren og kun haft en sitter ca 1 uge i alt.
    der har været mange deff calls undervejs på irriterende tidspunkter, og hvis ikke vi havde deffet stort op, så havde et par af vores wwc også måtte lade livet.

men mine personlige mål er nået, som deff germaner for første gang, idet jeg nåede de ca 700k deff jeg forsøgte at lave på denne server, ikke har tabt et AF på serveren og forhåbentlig stå som vinder når serveren snart slutter.

mvh bøllemis alias rene

på gensyn en anden god gang i travianregi:-)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

Takker for en god server ;-)
    har været hårdt, sjovt og hyggeligt- meget frustrende til tider - og alt for lidt søvn ;-)
    Vi kan sagtens evaluere hvad der gik galt - men det er da ikke flovt at tabe til en alliance som viste sig at være bedre ( kunne da godt tænke mig at azid blev pultet væk fra serveren, men da kun pga han har været så irriterende her på rygtetråden ;-) Har aldrig kunne forstå hvorfor nogle har brug for konstant at rakke ned på andre- men måske han selv finder det "god stil".

Selvom jeg har spillet i 4 år er det første gang jeg har været med til ww- men bestemt også sidste ;-) da for kedeligt.

God sommer derude.

ps Tang tror også du vandt vores væddemål med flest deff-tropper til slut, "sjovt nok" blev mine pludselig væk - krystere

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Glostrup

Standard

Vil også takke af for endnu en vel overstået server.

Som værende den ene halvdel er DixieGnu (Dixie), har vi været med i meget offensivt samt været mål en del gange. Sådan kan jeg lide det, der skal ske noget
    Med hensyn til WW på denne server har det været lidt ensidigt, desværre.

Men vælger at tænke tilbage på de mange udemærket offensive aktioner fra både os (TSH) og fra SWC/DNS, hvor nattesøvnen måtte komme i 2. række.

Takker og bukker, og vi ses måske derude på en anden server.

God sommer

// Dixie

Romersk Bosætter Azid's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af bambi Vis Indlæg
    Takker for en god server ;-)
    har været hårdt, sjovt og hyggeligt- meget frustrende til tider - og alt for lidt søvn ;-)
    Vi kan sagtens evaluere hvad der gik galt - men det er da ikke flovt at tabe til en alliance som viste sig at være bedre ( kunne da godt tænke mig at azid blev pultet væk fra serveren, men da kun pga han har været så irriterende her på rygtetråden ;-) Har aldrig kunne forstå hvorfor nogle har brug for konstant at rakke ned på andre- men måske han selv finder det "god stil".

Selvom jeg har spillet i 4 år er det første gang jeg har været med til ww- men bestemt også sidste ;-) da for kedeligt.

God sommer derude.

ps Tang tror også du vandt vores væddemål med flest deff-tropper til slut, "sjovt nok" blev mine pludselig væk - krystere

Tja, jeg stikker altid til fjenden, det plejer at give nogle underlig udsving nogle gange, så der bliver luftet i posen.
    Det bestemt intet ondt ment, men nogle gange kan det præge folk, hvad der skrives på forum og det et faktum og det har man da os beviser på fra tidligere. En form for manipulation.
    Det et stærkt middel forum det helt sikkert.
    Self. giver det lidt had imod den person, men det plejer ikke været et problem her, især ikke på DKS.
    De kan jo "prøve" at fjerne en "fjenden", men det bare aldrig lykkes endnu.
    Det bare baseret på erfaringer fra tidligere (mange servere), og man taber aldrig når man så går efter det WW.
    Eller man sørger for ingen vinder ihvertfald, hvis det på den måde..

Men, tak for serveren alle sammen - Vi formenligt færdige en gang imorgen.

Lad os få en god pause nu
    Flere af os starter måske op på en Com server for at vinde der en gang, hvis nogle er interreseret en gang om 2-3 måneder.
    // Jamais Arriere - Viktor

Tilmeldingsdato
    Jan 2011

Standard

Tak for denne gang.. Det har været hyggeligt at spille med/mod jer alle.. Tillykke med sejren til TSH..

Prins Edgar

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014

Standard

Jeg takker mange gange for en lærerig og god server! TSH er sku en vidunderlig alliance som giver "nybegyndere" en chance, selvom jeg nok ikke er det mere. Så skal alle i TSH have en kæmpe tak for at have lært mig spillet igennem snart to år! Sku fedt der er nogen der har overskud til det, og når det lykkes så godt at jeg/vi på kontoen yder en kæmpe hjælp, kommer det jo alle til gode

Tak for en god server, håber jeg får tid til at spille med jer igen!
    Andreas - De Ukendte

Flagermus Highwaypatrol's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Geografisk Sted
    dk

Standard

Tak for denne gang, det har været en fornøjelse. Min første server som def-spiller, men nok ikke den sidste Man sover sku lidt bedre om natten God sommer til de fleste og på gensyn på en fremtidig server.

Martin aka WillyWonka
    Last edited by Highwaypatrol; 10-06-2015 at 21:03.

Jeg må være et geni. Er lige blevet færdig med et puslespil. Det tog kun 4 mdr. at samle det og på æsken stod der fra 8-10 år

Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Alle hylder KOD alliancen, Vi var de bedste dem kunne ingen slå sådan er det bitches, dont worry you will learn some day Tak for en vild server, og tak for kampen SWC altid hyggeligt med en fight

Tak for god ro og orden AZID. Prins Edgar og den hovedløse negerdreng

Vi ses på dual bambi, vi bliver det nye sort
    Danke sehr

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014

Standard

Tak for en kedelig server
    Dejligt den er slut

Drengene betyder ALT og karina

Vi ses en anden gange Erotiske Edgar og jer andre

Side 65 af 66 FørsteFørste ... 1530455563646566 SenesteSeneste