Side 15 af 66 FørsteFørste ... 5131415161725355065 ... SenesteSeneste
Viser resultater 141 til 150 af 654

Tråd: Rygtetråden

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Herning
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Den Kosmiske Gris Vis Indlæg
    Nu ved jeg ikke hvor på serveren du går og hygger dig, men jeg vil da gætte på, at det ikke er SV. Det er nemlig gået hen over hovedet på dig, at SWC fusionerede med alliancen BoP to dage før vi flyttede sammen med de prægtige mennesker i TN. Jeg kan også informere dig om, at det ene bryllup ikke havde noget med det andet at gøre, så ingen dominoeffekt der.

Brylluppet mellem TN og TSH var jo egentlig meget naturligt, da begge alliancer havde en Happy-go-Lucky mentalitet, og bestod af spillere, der kendte hinanden fra tidligere, og så en række dygtige spillere fundet rundt om i NØ.

Det kunne godt lyde lidt som om du lider af den psykiske lidelse Meta-Paranoia, som jeg lige har opfundet. Der er så vidt jeg ved ingen af dee store alliancer, der har spirende romancer kørende, men ved du noget som jeg ikke gør, så sig endelig til.
    Holdning, psykiske lidelser, paranoia og mentalitet?
    Rygtet siger at tsh's forumaktivister ikke kun er travian spillere, men nu også synske med stærke kompetencer inden for ekstern psykologi, sådan som de kaster om sig med udtryk der næsten overgår enhver forstand.

Ja i havde et godt bryllup, der var blomster, kage, en masse dejlige mennesker, grønne alfer, smilende feer og selv kaninen med de lange øre kom forbi med Kim Larsen som tilbehør. "I har vidst røget et par fredspiber"?

I er sgu noget farverige må jeg sige, og jeg er glad på jeres veje at det går godt, men det var nu ikke det jeg spurgte om?
    Er faktisk overrasket over i går så meget i defensiven over, at jeg stiller et simpelt spørgsmål om ikke det kunne se lidt kedeligt ud på papiret?
    DK:
    SEZ: Lord Navyen - AG (2010 - vundet)
    Dk1: Promised - DBU (2012 - vundet)
    Dk1: Sadate - S.A.S (2012 - vundet)
    Dk2: Prince Light - LPV (2013 - slettet)
    Kval: Skizo - DK1 (2013 - Overgivet)
    Dk1: Loke - meta (2014 - vundet?)
    TT: Tow - Finale (2014) - vundet)

US5: Knaldperlen - (2013 - tabt)
    IN4: Epimetheus - Illumina (2014 - tabt)

Slange Hunde-Lord's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2014

Standard

Rygterne siger det snart er jul glædelig jul alle sammen

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Rygtet er blevet bekræftet. Glædelig Jul

Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af LurMigLige Vis Indlæg
    Holdning, psykiske lidelser, paranoia og mentalitet?
    Rygtet siger at tsh's forumaktivister ikke kun er travian spillere, men nu også synske med stærke kompetencer inden for ekstern psykologi, sådan som de kaster om sig med udtryk der næsten overgår enhver forstand.

Ja i havde et godt bryllup, der var blomster, kage, en masse dejlige mennesker, grønne alfer, smilende feer og selv kaninen med de lange øre kom forbi med Kim Larsen som tilbehør. "I har vidst røget et par fredspiber"?

I er sgu noget farverige må jeg sige, og jeg er glad på jeres veje at det går godt, men det var nu ikke det jeg spurgte om?
    Er faktisk overrasket over i går så meget i defensiven over, at jeg stiller et simpelt spørgsmål om ikke det kunne se lidt kedeligt ud på papiret?
    Så må I jo tage jer sammen og banke på deres dør. Det er der intet kedeligt I

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Rygtet siger at hver aften bliver godt at farme da serveren vil være opslugt af pyrus

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Vikingen13 Vis Indlæg
    Rygtet siger at hver aften bliver godt at farme da serveren vil være opslugt af pyrus
    Rygtet siger at der bør være sulte- og angrebsfred alle dage imellem 20:00 og 20:30, så alle kan se Pyrus uden at tænke på noget som helst andet.

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Hmm, ville elske hvis de gjorde, men hvis ikke må man priotere pyrus>travian

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Rygtet siger at DU - De Udstødte er rest produktet af DLS vægttab og de nu søger hævn ved at tvinge DLS på en slankekur gennem resten af serveren

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Geografisk Sted
    8722 Hedensted

Standard

Det rygtes, at selv om man er en lille ally, så kan man godt tvinge en ally, der er 5 gange så stor, til at gå i opløsning, bare man har de rigtige værktøjer.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014

Standard

Bestod Løsning nogensinde matematik i skolen :O ?

Og der rygtes desuden af Løsning ikke har prøvet at være i en lille ally før.....

Side 15 af 66 FørsteFørste ... 5131415161725355065 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Losning in forum Server 19
    Besvarelser: 18
    Sidste Indlæg: 14-04-2015, 17:08
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5