Side 13 af 66 FørsteFørste ... 3111213141523334863 ... SenesteSeneste
Viser resultater 121 til 130 af 654

Tråd: Rygtetråden

Romersk Bosætter Azid's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af FnIiZ Vis Indlæg
    Jeg mindes ikke, at have set en DFU spiller med en 15 crop?
    Han er der - Og han er den der er noget længst.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2014

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af LurMigLige Vis Indlæg
    Er det bare mig det virker til, at dette virker som en kedelig server?

Noget siger mig, at efter TSH (en samling af 2 alliancer) er gået sammen i , så virker det mere og mere til at blive en kedelig og forudsigelig server.

Har både spillet med, og mod mange af dem der befinder sig i alliancen, så der kan da ikke drages det store tvivl fra min side, om de kan finde ud af spillet lidt, men er det nødvendigt kun 30 dage inde på en server, allerede sætte en dagsorden for resten af serveren om at gå sammen?

Som sådan kan jeg ikke lige se, hvem der skulle kunne udfordre dem på nuværende tidspunkt "nej jeg har ikke glemt", mange af de andre alliancer og kan hurtigt nævne en håndfuld jeg allerede har kigget tæt på, som jeg har fundet spændende. - Men er det nok?
    Pointen er ikke at sætte nogen i dårligt lys (host host), men det er sgu virkelig kedelig spillet.
    Du lader da til at have en rigtig ''positiv'' indstilling til denne server..

Men ja hvis alle andre har den samme holdning, og bare sætter sig hen i et hjørne og tuder over fusionen mellem TN og TSH. Så er det jo selvfølgelig dømt til at blive en kedelig server..
    Last edited by Ensomme Ulv; 29-11-2014 at 02:54.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Standard

Dejligt og vide man er poprytter..... men det er vel meget godt at ha farmet 1.5 mil med bønder

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Aliens Vis Indlæg
    Dejligt og vide man er poprytter..... men det er vel meget godt at ha farmet 1.5 mil med bønder
    Trops < Pop

Tænk på alle de gange farmningstropper kommer hjem uden noget, men by produktionen er konstant :O

Slange
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Vikingen13 Vis Indlæg
    Trops < Pop

Tænk på alle de gange farmningstropper kommer hjem uden noget, men by produktionen er konstant :O
    Så du tror ikke min byer har nogle produktion ? He he
    Og det der med tropperne vender tomhændet hjem kan du vel bare se i jeres angrebs log at det nok ikke helt passer

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Aliens Vis Indlæg
    Så du tror ikke min byer har nogle produktion ? He he
    Og det der med tropperne vender tomhændet hjem kan du vel bare se i jeres angrebs log at det nok ikke helt passer
    Mente nu de mere generelle farm angreb

Dine angreb var nu heller ikke normale angreb, det var meget store målrettede
    Last edited by Vikingen13; 29-11-2014 at 16:49. Begrundelse: Mistake

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Herning
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ensomme Ulv Vis Indlæg
    Du lader da til at have en rigtig ''positiv'' indstilling til denne server..

Men ja hvis alle andre har den samme holdning, og bare sætter sig hen i et hjørne og tuder over fusionen mellem TN og TSH. Så er det jo selvfølgelig dømt til at blive en kedelig server..
    Er skam positiv generelt.
    Jeg sætter mig dog ikke hen i et hjørne, eller går sammen med den første alliance, for at undgå nogen - det er ikke min stil.

Lad os nu se logisk på det og så lave en hypotese, som tendensen har med travian server:
    I går sammen og laver en fusion rimelig tidligt på serveren, og hvilket signal sender det ikke til de mindre erfarne eller de andre alliancer?

I de fleste tilfælde sker der det, at mange vælger lige ledes og gøre det samme for at stå stærkt mod jer.
    En ideel server ville i mange tilfælde være flere forskellige alliancer, til spillet om artefakter eller slutspil.

Er det min holdning, eller er det jeres valg der så har en domino effekt og gjort det til en kedelig server?
    DK:
    SEZ: Lord Navyen - AG (2010 - vundet)
    Dk1: Promised - DBU (2012 - vundet)
    Dk1: Sadate - S.A.S (2012 - vundet)
    Dk2: Prince Light - LPV (2013 - slettet)
    Kval: Skizo - DK1 (2013 - Overgivet)
    Dk1: Loke - meta (2014 - vundet?)
    TT: Tow - Finale (2014) - vundet)

US5: Knaldperlen - (2013 - tabt)
    IN4: Epimetheus - Illumina (2014 - tabt)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af LurMigLige Vis Indlæg
    Er skam positiv generelt.
    Jeg sætter mig dog ikke hen i et hjørne, eller går sammen med den første alliance, for at undgå nogen - det er ikke min stil.

Lad os nu se logisk på det og så lave en hypotese, som tendensen har med travian server:
    I går sammen og laver en fusion rimelig tidligt på serveren, og hvilket signal sender det ikke til de mindre erfarne eller de andre alliancer?

I de fleste tilfælde sker der det, at mange vælger lige ledes og gøre det samme for at stå stærkt mod jer.
    En ideel server ville i mange tilfælde være flere forskellige alliancer, til spillet om artefakter eller slutspil.

Er det min holdning, eller er det jeres valg der så har en domino effekt og gjort det til en kedelig server?
    Nu ved jeg ikke hvor på serveren du går og hygger dig, men jeg vil da gætte på, at det ikke er SV. Det er nemlig gået hen over hovedet på dig, at SWC fusionerede med alliancen BoP to dage før vi flyttede sammen med de prægtige mennesker i TN. Jeg kan også informere dig om, at det ene bryllup ikke havde noget med det andet at gøre, så ingen dominoeffekt der.

Brylluppet mellem TN og TSH var jo egentlig meget naturligt, da begge alliancer havde en Happy-go-Lucky mentalitet, og bestod af spillere, der kendte hinanden fra tidligere, og så en række dygtige spillere fundet rundt om i NØ.

Det kunne godt lyde lidt som om du lider af den psykiske lidelse Meta-Paranoia, som jeg lige har opfundet. Der er så vidt jeg ved ingen af dee store alliancer, der har spirende romancer kørende, men ved du noget som jeg ikke gør, så sig endelig til.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Det rygtes, at den gamle alliance DFU (DLS nu) lige kom på en lynhurtig slankekur, de gik fra 53 kilo til kun 33 kilo. Sikke en slankekur!

Hvad mon der ligger bag det? Nogle der kan forklare?

Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Geografisk Sted
    Varde

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Den Kosmiske Gris Vis Indlæg
    Nu ved jeg ikke hvor på serveren du går og hygger dig, men jeg vil da gætte på, at det ikke er SV. Det er nemlig gået hen over hovedet på dig, at SWC fusionerede med alliancen BoP to dage før vi flyttede sammen med de prægtige mennesker i TN. Jeg kan også informere dig om, at det ene bryllup ikke havde noget med det andet at gøre, så ingen dominoeffekt der.

Brylluppet mellem TN og TSH var jo egentlig meget naturligt, da begge alliancer havde en Happy-go-Lucky mentalitet, og bestod af spillere, der kendte hinanden fra tidligere, og så en række dygtige spillere fundet rundt om i NØ.

Det kunne godt lyde lidt som om du lider af den psykiske lidelse Meta-Paranoia, som jeg lige har opfundet. Der er så vidt jeg ved ingen af dee store alliancer, der har spirende romancer kørende, men ved du noget som jeg ikke gør, så sig endelig til.
    Alle ved jo godt hvorfor de fusionerede, lad nu vær med at pakke det ind..

De var begge ved siden af Elite alliancen, og derfor ville de stå stærkt på papiret.

Side 13 af 66 FørsteFørste ... 3111213141523334863 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden
    By Losning in forum Server 19
    Besvarelser: 18
    Sidste Indlæg: 14-04-2015, 17:08
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5