Viser resultater 1 til 1 af 1
    Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Post Takketråd/Historie (C/ATW WW & Spencer Reid/Erkan)

Godaften forum.

En sen tråd ja, ikke lige så hurtig som sidste rundes tråd - men her er den. OBS! JEG HAR VALGT IKKE AT GEMME NOGEN RAPPORTER DENNEGANG, SÅ DER ER DESVÆRRE IKKE NOGLE!

Det har været noget af en meget kedelig runde, hvor jeg os stoppede tidligt (lidt efter WW klargørelse til BP).

Jeg og en anden spiller startede runden velvidende med at jeg havde 2 def/støtte-alliancer til at bakke det WW op jeg ville tage senere i spillet. Jeg startede op i samme område med Sun Tzu (spillernavn anonymt) og vore 2 allierede som blev holdt hemmeligt. Jeg valgte så at danne min egen alliance, hvilket blev C aka The Cryophoenix. Ansøgninger, alliance tilbud, trusler og alt det der nu sker starten af en server.

Vi falder hurtigt i krig med 2-3 små alliancer tidligt i spillet, hvilket vi kom ud med en sejr, da det lykkedes os at holde godt fat i området og begynder at kunne kalde syd-vest for vores. Vi trækker hurtigt opmærksomhed fra de andre "rigtige" stor alliancer, hvilket i tilfælde er GODS og Ballade. Det ender med angreb frem og tilbage i rigtig langtid mellem GODS og C.

Artefakterne nærmere sig og GODS strammer op, de begynder at sende cleanere ud efter os hvor vi deffer rent faktisk deffer dem alle ud. Jeg har holdt mig i ro og ikke haft nogle seriøse bataljer med GODS, endnu. Artefakterne er landet og vi går hurtigt igang med høsten. Jeg tager den unikke træner, Sun Tzu de unikke støvler og Brian Fantana snupper den unikke kostplan. En sjov historie om de unikke støvler: Obelix, der havde været så sød, at cleane de unikke støvler men, desværre ikke havde nok til at kunne tage resterne så artefaktet stod stille. Mig og Sun Tzu sætter hurtigt igang og jeg sørger for at Obelix ingen spande kunne købe mens Sun Tzu tog chancen, sendte tropper og helt hvilket resulterede i en erobring af de unikke støvler, ganske gratis så mange tak for det Obelix - det blev vi glad for.

Og så fik vi også et par andre artefakter jeg ikke lige kan huske. Men, vi stod jo med de 3 helt store unikke artefakter og vi vidste godt, at nu var meget heat omkring os og folk selvfølgelig ville prøve at stjæle da vi på det tidspunkt umuligt kunne deffe 3 unikke artefakter. Jeg havde så en GODS meget meget tæt på mig og han voksede hurtigt, da han rendte rundt og chiefede en masse byer. Det kunne jeg ikke have - så jeg bombede hans main og tog hans små øjne fra ham og efterfølgende deffede en lille cleaner ud fra spilleren. Så nu lå jeg inde med Unik træner, små støvler og små øjne hvilket virkelig fik mig ud af min lave profil jeg ellers forsøgede at holde, da jeg lå rimelig tæt på de fleste GODS spillere. Jeg snakkede sammen med Sun Tzu 12 timer efter artefakter kom. Vi snakkede om at han skulle have en lille træner så vi gik på udkig. Vi fandt en lille træner som vi 2 arrangerede angreb på (jeg angreb ikke rigtigt) og det resulterede i at Sun Tzu nu havde unikke støvler og lille træner og da vi 2 lå op ad hinanden, havde vi skabt en meget farlig cocktail - især i forhold til vores spillestil og aggresivitet.

Men efter som dagene gik, og der ikke kom en masse angreb på mig og Sun Tzu undrede os. Vi havde forventet en masse fakes eller et par reals men det var kun godt de ikke gjorde det. Så fik jeg os noget ekstra søvn. Eftersom GODS havde brugt deres krudt på os, hvilket de slet ikke fik gavn af, så stoppede de med at angribe. Vi havde faktisk planlagt at fjerne dem men de stoppede deres angreb så ideen med at fjerne dem faldt til jorden. Men så begyndte en ny alliance at prikke til os, Ballade. Jeg gad ikke engang at tælle alle de indkommende angreb, mere end de 700-800 tror jeg samt en masse andre i alliancen havde mange indkommende. De fakede os 3 kontoer med de unikke, men valgte så at pulte supp. byer hos mindre spillere. Det her fortsatte i flere dage hvor de så os senere ramte bl.a mig, Sun Tzu, Hingsten osv.. på supp byerne. Jeg ved ikke om det var for at teste min eller Sun Tzu's tålmodighed, men de fik ihvertfald pisset os godt og grundigt af - og jeg overvejede flere gange at bare smide alt i flæsken på en så de kunne se hvem de prøvede at lave numre med. Men jeg blev holdt tilbage fordi jeg gerne skulle have tropper til at cleane et WW, en lille legecleaner og så en WWC og at jeg ikke måtte miste noget.

De gjorde det kun i hverdagene og ikke om weekenderne. Så fortsat det igen, igen, igen og igen.. Og så gad jeg ikke mere, så begyndte jeg at bl.a pulte et par fra Ballade ved deres supp. byer, da de havde gjort det ved andre og det fik nogen til at koge over. Smagen af egen medicin er en dejlig følelse ikke

Ballade fik så taget en ganske gratis lille træner fra en i C som ikke kunne forstå disse 2 ord: Flyt det.
    Han ville åbenbart stille 20-25k spyd som alligevel døde.

Og her kommer så en blooper fra mig: Jeg chiefede min egen cleaner. Ja det er korrekt, det har I måske aldrig hørt, men så ved I det. Jeg var mere koncentreret på at breake angreb på supp. byer Så jeg kiggede ikke hvor jeg sendte stammer hen. Jeg opdagede først at cleaneren var væk da jeg ville se hvor meget den var oppe på.

Så kom tiden til et WW og jeg fik så taget et som det første og byttede så træneren ud med det unikke arkitekt hvor jeg så os gav mine øjne og støvler ud til alliancen GR. WWet blev bygget hurtigt op og mange tak til de folk der var på som sittere og de som støttede os hele vejen. Senere i en fællesbeslutning blev vi enige om at fortsætte som kaos og lukke ned for WWet, pulte alt væk i den. Så jeg gjorde arbejdet, pultede wwet ned til 0 pop og det satte gang i en masse spørgsmål. Nu var der 2 andre WWer, DVK og Uhmm. Johnny Bravo, en god ven, havde i langtid tigget mig om at få det unikke arkitekt og et tilbud med at hoppe med på den konto. Takkede pænt nej, da det ikke er min stil at hoppe rundt til rivaliserende kontoer. Da jeg bad ledelsen om at finde en fra metaen til at holde arkitekten da jeg var igang med at slette og blev bedt om at hoppe med på Insidious kontoen efter, hvilket jeg ikke gjorde fordi jeg ikke gad at spille mere. Men svaret til arkitekten var, at den skulle slettes med mig, så natarerne fik artefakten igen og så kunne en af de 2 WWer hente det derfra. Og da Uhmm så glædede sig over at de kunne hente den derfra og begyndte nærmest at fejre at arkitekten var deres, så gjorde jeg et kontroversielt træk.

Jeg kontaktede først PAES, for at høre om de kunne deffe den op så ingen af WWerne fik det. Lederen sagde at de desværre ikke havde nok så jeg måtte på udkig igen. Ballade/DVK (de arbejdede sammen) blev mit valgt, ja, Ballade som havde ligget og pultet på mig, min alliance og mine allierede. Jeg gav dem arkitekten og det kom som et chok til dem. Jeg ville bare ikke have at Uhmm fik arkitekten og var klar over at kun Ballade/DVK kunne holde uhmm væk på god afstand med def. Det blev så til en masse trusler og hate på mig. Jeg var godt klar over konsekvenserne og at jeg fra nu af vil altid være jagtet (griner inderligt) på dkx af en flok på 20-30 spillere. Dette har ingen betydning for mig, jeg blev bedt om at spille anonymt af en fra M, men det gør jeg aldrig, som de fleste ved. Trusler og nag stikker jeg langt op et sted hvor solen ikke skinner. For mig er en ny runde altid en ny runde og så er alt i fortiden lagt bag mig.

Denne runde præsterede jeg ikke som forventet af både mig selv og mine allierede. Jeg er ked af at skulle skuffe jer da man forventede noget stort ud fra min position og de fordele jeg har haft. Så desværre blev det ikke til noget betydningsfuldt for mig denne gang.

Jeg er færdig med travian, endelig noget fritid og søvn. Der skal meget gode overtalelsesevner til før jeg begynder igen. Og ikke mindst en super dual, som jeg aldrig har prøvet på en dkx endnu.

Tillykke til Uhmm og deres allierede med en sejr. Tak til GODS og Ballade for nogle gode kampe. Tak til min alliance og allierede. Super mange tak til mit sitterteam, som jeg ikke kan undgå at nævne, Tommy, Birgit, Reds og Raven (kan ikke huske navnet). Jeg er nok meget hadet af jer, men det ændre ikke på at jeg takker for samarbejdet og jeres passion. Jeg forventer ikke noget igen udover et par dårlige ord angående mig, men sådan er det vel. Nag er forskelligt fra person til person. Og til jer andre fra metaen der gerne vil give et par svinere på vejen, lad vær med at skrive det offentligt på forum men send det privat tak.

/Erkan
    Last edited by Blaze-X; 09-08-2014 at 00:20.

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 02-03-2014, 03:26
  2. Takketråd