Side 7 af 12 FørsteFørste ... 56789 ... SenesteSeneste
Viser resultater 61 til 70 af 111

Tråd: Rygter tråd

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ordspil Vis Indlæg
    Lidt en lame statement. Hvordan kan man IKKE deltage i ww? Så vi skal forvente at alle i DHS intet gør, eller sletter deres kontoer, når ww-ræset starter?
    Da vi ikke er så mange i DHS og har samme indstilling til ww kan jeg godt sige at vi ikke tager ww, ikke støtter noget da ww hænger os ud af halsen. Derfor kan man sagtens hygge sig rundt om uafhængig at det ww ræs.
    Prøv det.....Faktisk sjovt.... Ingen stort simmeri, ingen ww cleanere der SKAL simmes sammen... Man kan bruge tropperne løbende...

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ordspil Vis Indlæg
    Lidt en lame statement. Hvordan kan man IKKE deltage i ww? Så vi skal forvente at alle i DHS intet gør, eller sletter deres kontoer, når ww-ræset starter?
    Jeg vil gætte på at de bruger deres hammers på alt andet end ww/bp/osv, men derfor kan de vel nok sagtens løbe mod Mister hvis det er dem de lyster. På nuværende tidspunkt ser det ikke rigtig ud til at der er andre at slå på alligevel..

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Putte Vis Indlæg
    Da vi ikke er så mange i DHS og har samme indstilling til ww kan jeg godt sige at vi ikke tager ww, ikke støtter noget da ww hænger os ud af halsen. Derfor kan man sagtens hygge sig rundt om uafhængig at det ww ræs.
    Prøv det.....Faktisk sjovt.... Ingen stort simmeri, ingen ww cleanere der SKAL simmes sammen... Man kan bruge tropperne løbende...
    Man behøver jo ikke have mega hammers eller ww, for at deltage i slutspillet.

Så snart ww kommer, så vil et hvert angreb på en alliance, der blot støtter et ww, kunne ses som at have indflydelse på ww-spillet. Ergo ligner det lidt en umulig opgave - at holde sig ude af det spil. Og uanset hvem man er, kan man jo ikke lade være med at have en favorisering mht. visse alliancer. Og så vil man jo nok angribe nogle bestemte lidt oftere i slutspillet end andre og altså ergo have indflydelse på slutspillet.

Og vi kan vel alle blive enige om, at der næppe findes større tilfredsstillelse end at nakke en ww cleaner by, når slutspillet går i gang. :-)
    What makes a man?
    Is it the woman in his arms?
    Just cause she has big titties?
    Or is it the way he fights every day?
    ....No, it's probably the titties

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Hvis man VIL anskue det på den kedelige måde er det da rigtigt at man så påvirker et slutspil der er igang og fred med det. Men at slippe for kornslaveri, sende deff til ww, ikke lave forbund med nogen, kalder jeg frihed. Vi spiller uafhængig af dem der laver ww senere. Er der f.eks 2 wwer har vi frihed til at ryge på dem begge eller helt lade være.
    Vi nyder friheden til at kunne ryge på lige nøjagtigt hvem vi måtte ønske og som ikke er i ally med os fra start til slut. Og vi gør det i stor grad

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Det rygtes at DHS allerede har sat en lille træner til
    dkx14: Translate, DMZ (BW)
    dkx15: Electrolux, DE

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Translate Vis Indlæg
    Det rygtes at DHS allerede har sat en lille træner til
    Det er da ikke noget rygte, men rigtig nok... DHS syns det var så synd for MIster at de ikke havde flere arts, at vi har foræret dem en så de osse kan være en smule med...

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Ja man må da virkelig sige i forærede dem det.. Det er ikke hver dag man kan komme og tage en lille træner og kun miste 1k tropper på det
    dkx14: Translate, DMZ (BW)
    dkx15: Electrolux, DE

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Standard

Det rygtes Olgun skulle være tilbage på dkx...

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Det rygtes at jeg trækker mig ud af Travian da jeg skal forberede mig til en nyrer transplantation omkring juletid. Så der går længe inden man ser mig på pladen igen. Jeg takker venner og(fjender) for mange godt kampe både på chatten og pladen. God vind til jer alle og hygge.

Knus fra Flemse

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2014

Side 7 af 12 FørsteFørste ... 56789 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Fakta og Rygter (DK1 R10)
    By Ridder Huma in forum Server 1
    Besvarelser: 156
    Sidste Indlæg: 12-01-2017, 13:07
  2. Fakta og Rygter (DKX R25)
    By Ridder Huma in forum Speed Server