Sidste uge fortalte vi jer at vi stater vores spillerudgaven af Tea at Three. Indtil nu, har 19 besvaret os! Vi er meget glade for de mange respons vi har fået. I dag starter vi med vores første spiller! Fordi han var den første der skrev til os og endda har sendt et billede af sig selv og hans konto! Som vi også har skrevet, vil vi give ham den første høvdinge statue til Henrik der er fra Sverige! Tillykke Henrik!

Henrik
1. Hvad er dit navn/kaldenavn og hvor gammel er du?
Mit rigtige navn er Henrik Apitzsch, men i Travian er jeg kendt som "Apo", hvilket er det navn jeg bruger når jeg spiller.

2. Er du stadig i skole, en studerende eller arbejder du?
For nøjagtig et år siden, blev jeg færdig på Spyken Gymnasieskole i Lund, Sverige. Siden da har jeg arbejdet som personlig assistent i en børnehaveklasse hvor jeg hjælper to drenge på 6 år som har brug for ekstra hjælp.

Til efteråret starter jeg med lægeuddannelsen for at blive læge.

3. Hvor er du fra, og hvor bor du nu?
Jeg født og opvokset i byen Lund, Sverige, her bor jeg stadig. Min mor er fra Sverige mens min far oprindelig er fra Østrig.

4. I hvor lang tid har du spillet Travian? Har du en favorit server du helst vil spille på?
Det var i året 2006 da jeg først opdagede den vidunderlige verden Travian. Det er 8 år siden og har ligesiden været hooked af spillet. Jeg har dog af og til holdt korte pauser, men er altid endt med at vende tilbage til en ny server.

Min favorit server der de langsomme (normal). Speed servere (3x) er alt for hurtige efter min smag. Jeg ser også frem til den kommende sommer special server kaldt "Oldtidens Europa" hvilket jeg tror vil blive meget sjov at spille på.

5. Spiller du solo eller spiller du sammen med andre på en konto?
Desværre spiller jeg altid solo. Årsagen er at jeg er på en måde er en perfektionist. Jeg vil helst have at min konto er bygget op på den måde jeg vil have det. For eksempel: det er meget vigtig for mig at alle bygninger er på samme byggegrunde i alle mine byer. Jeg kan huske at en sitter byggede en råstoflager på det forkerte sted. I tre dage forsøgte jeg at leve med det, men det endte med at jeg rev det ned og byggede den på den "rigtige" sted.

6. Har du en favorit folkeslag som du altid spiller med?
Jeg tror at alle tre folkeslag har hver deres charme. Så jeg tænker ikke at en folkeslag er bedre end de andre. Men personlig for mig jeg altid kunne lide Romerne, nok mest pga. at de har evnen til at kunne bygge råstoffelter og bygninger i byen sammetid! Det hjælper virklig når man ønsker at udbygge sin support landsbyer hurtig og uden at bruge for meget guld på det.

7. er dit spillestil offensiv eller deffensiv?
På de fleste servere, har jeg mest spillet offensiv. Jeg tror det er det mest spændende måde at spille spillet på og heldigvis har jeg spillet med fremravende forsvarer som har hjulpet mig meget.

8. Spillet du andet end Travian?
Ja, da jeg mindre spillerede jeg meget Warcraft 3. Senere jeg jeg spillet spil som Modern Warfare 2 & 3, og Elder Scrolls: Skyrim.

10. Hvilke eksterne værktøjer bruger du?
En lommeregner. Jeg tror du kan løse mange af dine problemer i Travian med en lommeregner. Travian handler meget om matematik og logik. Så, hvis du har lommeregner, kan du regne næsten alt.

Jeg bruger også ofte hjemmesiden http:/travian.kirilloid.ru/ som indeholder en masse brugbare informationer om spillet.

11. Hvad er den største udfordring for dig i Travian?
Det er et meget godt spørgsmål! Jeg tror for mig personlig at det er at maximere mine resultater. Hver server jeg spiller, prøver jeg at blive bedre end sidste gang. Hvis jeg får min by nr. 2 efter 8 dage sidste server, vil jeg forsøge at få min nr. 2 by efter 7 dage på den næste server.

12. Hvad er det mest sjove for dig i spillet?
At møde andre med samme passion for spillet og arbejde sammen som en enhed. Mange spillere jeg har spillet med er blevet mine venner i det virkelige liv.

Og naturligvis også altid sjovt at lave en succesfuld angreb eller lave den perfekte mur som fjenderne løber lige lukt i den!

13. Hvad synes du på om de ændringer der har været i Travian og hvorfor du synes det?
Jeg husker at jeg virkelig skuffet da jeg T4 kom. Jeg troede det var enden på min Travian gaming. Men jeg gav et en chance og jeg indså at jeg var fejlagtig om det. Efter en måned at have spillet T4, indså jeg at jeg nu aldrig ville kunne komme tilbage til at spille T3.6.

Jeg ser frem til T5, men jeg vil først prøve den kommende "Oldtidens Europa" server som jeg håber snart vil starte!

14. Er du aktiv på Travian forummet?
Lidt på den forum min land har (Sverige).

15. Noget du altid har lyst til at dele med community:
Jeg har altid haft lyst til at takke personerne bag Travian for at lave denne fantastiske spil!

16. Send os en screenshot af din konto:

Klik her for at se billedet i fuld størrelse.