Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 15
    Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard Debattråd: T5

Her kan i debattere om T5. Hvis i har spørgsmål, kan i også stille dem her, vi vil forsøge at besvare så vidt det er muligt for os.

I kan læse om T5 på http://forum.travian.dk/showthread.php?t=26286
    Last edited by Ridder Huma; 30-07-2014 at 22:45.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

jeg tror desværre, at travian bliver helt ødelagt i T5.

spillet tilgodeser kun en lille håndfuld spillere, som det har været siden Arte blev indført og gradvis blevet værre, nu bliver det dog mere koncentreret omkring en lille fast skare/kerne af spillere.
    "Gammel Søulk"

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

dette

"Genstande's effekter:
    Her vil vi se en fundamental ændring der påvirker alle højrehåndet genstande. Mens T4, gav bonus kun dine egne tropper, vil det gælde alle enheder af samme type.
    I tilfælde af flere helte i samme folkeslag og samme type genstand i samme landsby, vil kun den største bonus gælde.
    Det tillader flere muligheder ved forsvar, som helt afgjort vil gøre det svære at være en angriber! Jeg er spændt på at se hvilke strategier som spillere vil komme med."

betyder, at man enten forsvarer med fod eller hest, det er en stor forringelse af Defferne og hurtige break vil tit ha mindre Def.-styrke.
    "Gammel Søulk"

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007

Standard

Jeg tror på ingen måde, at T5 kommer til at ødelægge Travian. Tværtimod. Pirat-en du skriver, at spillet vil blive mere koncentreret omkring en lille kerne af spillere, og det er jeg enig i, at det er sådan det er nu - men ikke i T5.

Det T5 lægger op til er netop at de hardcore spillere kan spille side om side og sammen med de mere casual spillere. Hvis man er hardcore kan man blive konge for et område, og hvis man har lidt mindre tid og synes det er sjovt at bygge mere end at skulle være vågen dag og nat for at farme og sende waves, så kan man være guvernør. Man kan endda være general, som ligger lidt i mellem.

Det synes jeg simpelthen er en KÆMPE forbedring, som jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg har spillet fem travian servere, og jeg har kun gennemført én og det var den sidste S4. Jeg har simpelthen ikke tiden til at være i en stor alliance og skulle stå til rådighed 18 timer i døgnet. Derfor har jeg spillet solo på server 4 og fik nogle personlige venskaber op og stå og hjalp så til på den måde. Det gjorde, at jeg ikke skulle bruge så meget tid, men kunne være med med et mindre tidsforbrug hele vejen igennem.

Det var en stor tilfredsstillelse, at gennemføre en server for mig fordi jeg altid er faldet af pga tiden tidligere. Derfor er det rart at T5 tager netop højde for det og ikke tvinger en spiller som mig til at køre solo. Det synes jeg er intet mindre end fremragende.

Jeg glæder mig vildt meget til T5. Jeg håber, at I andre også er klar, når den første server kommer. Så er jeg i hvert fald maks klar.

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Yddi:
    jeg mener, hvad jeg skrev ..

jeg kan nu heller ikke li, at udvalgte spillere, kan kikke med på en`s konto.

stol på jeres Ledelse, men vi stoler ikke på jer (de menige medlemmer)
    "Gammel Søulk"

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

indtil vidre er der stadig ingen forbedring af Defferne og med de forbedringer af Off. , er det lige før det er 3 til 1
    før var det X2 Def. mod Off.

så man må håbe for Def.-spillerne, at der kommer lidt bonus eller ændringer til Def.
    "Gammel Søulk"

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Pirat-en Vis Indlæg
    indtil vidre er der stadig ingen forbedring af Defferne og med de forbedringer af Off. , er det lige før det er 3 til 1
    før var det X2 Def. mod Off.

så man må håbe for Def.-spillerne, at der kommer lidt bonus eller ændringer til Def.
    Kan du foreslå en ændring?

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

jeg kan da få øje på 4 ændringer som primært tilgodeser den defensive del:

Vandgraven med 30% def bonus i "store byer" - og som ikke kan rammes af buk eller pult.

Op til 200% loyalitet i "store byer" gør chiefing af dem MEGET svært.

Helte items med effekt på allieredes tropper i samme by tilgodeser da også klart forsvaret.

og:

Spion kikkerten vil virke sammen med forsamlingspladsen og forøge antallet af antal tropper man kan se i et angreb. Det tillader angreb med op til 69 enheder at blive identificeret, hvilket kan gøre fakes meget dyre.

Så nu er vi gået fra T3.6 hvor man kunne fake med en enhed til T4 hvor der skulle fakes med 20 - og nu på vej mod de 70?

De offensive ændringer ser i øvrigt mest ud til at tilgodese wwc'er: Både det forbedrede bryggeri (ram-cleaner) og siege-mode (stærkere angreb, til gengæld kan man reelt ikke fake hvis man bruger det).

Så for mig at se ligner t5 noget hvor det gælder om at simme store imperier, for så at brænde det hele af i slutspillet - måske ikke sim city, men nok nærmere civilization.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Generelt går alle de nye opdateringer ud over germaneres spil.
    det kan jo dårligt svare sig mere at spille germaner.
    så lav en ny race der kun handler om at simme tak!

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

det ender vel med at en aktiv off spiller er nødt til at have stor kaserne kørende - udelukkende for at kunne producere fake-enheder - og så har germanerne jo en fordel i kraft af billige køller

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. [T4.4] Debattråd: T4.2/T4.4
    By Ridder Huma in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 60
    Sidste Indlæg: 10-09-2015, 21:16
  2. [T4.0] Debattråd om T4
    By Sparky1988 in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 326
    Sidste Indlæg: 15-01-2013, 09:30
  3. S3 slutspils debattråd
    By Vedel555 in forum Server 3