Viser resultater 1 til 1 af 1
    Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard Tea at three: Jessica

Jessie
    Spørgsmålene:
    Fortæl os din navn / brugernavn og hvor gammel du er?
    Mit navn er Jessica. Men fortrækker ”Jessie” det lyder mere nuttet. På Travian Blog bruger jeg kaldenavnet ”MiaMizuno”
    Gammel nok til at spille X-rated spil. :P

Hvad er din profession?
    Da jeg har min BA of Arts i North American studier, er jeg en slags regional forsker.

Hvor lang tid har du arbejdet for Travian?
    1½ år.

Hvad er dit arbejde hos Travian? (Eller hvad har de fortalt dig?)
    Jeg arbejder mest som QA Tester i Travian IV afdelingen. Derudover er jeg også reporter på Travian blog om mandage.

Hvad er din favorit genre og spil?
    Genre er let: vestlige RPGs, men også japanske rollespil. Det er svært at vælge favorit spillet. Jeg har brugt det meste af min barndom med at spille Pokémon. Og spil som jeg anser for at være de bedste jeg har spillet er ”Lost Odssey”, ”Golden Sun” og ”Final Fantasy 9”. ”The Elder Scrolls: Oblivion” og ”Skyrim” bør heller ikke glemmes.

Hvad var din første indtry med online spil?
    Jeg startede med ”Fluff” med venner. Derefter var det ”Runes of Magic” og endeligt ”AION”. Men jeg kigger ikke efter de nuværende online spil, da det er kedeligt at spille solo. Alle mine venner har børn nu og har ikke tid til at spille. Jeg savner de gange hvor vi mødtes med vores bærbare og spillede online.

Hvad er den største udfordring i Travian for dig?
    Afvise kager og andre ting der er reklameret i email på daglig basis.

Hvad vil du gøre når du har opnået verdensherredømmet?
    Gratis øl til alle! Og jeg ville betale forskere til atopfinde magi!
    Men til det mere seriøse: Jeg går ind for bedre og ansvarlige brug af ressourcer.

Hvad skulle den næste opfindelse være?
    Non-hackbare mikrochips for hjerner der forbedre indlæring.

Hurtige spørgsmål:
    Te eller kaffe? Hvilket som helst type te!
    Hund eller kat? Katte
    Pop eller folkemusik? K-Pop og J-Pop (og nu har virkelig lyst til at gå til karaoke)
    Mobile eller bordspil? Bordspil
    Konsol eller browsers? Konsol!

Shout-out:
    Der er et tysk ordsprog der siger: ”Sommetider har jeg nogle mentale spring og vi skal have jordbærkage i morgen.” Det passer godt på mig.

Arbejdsområde:
    Billede: Ingen
    Last edited by Ridder Huma; 25-05-2014 at 16:03.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •