Agge
Spørgsmålene:
Fortæl os din navn / brugernavn og hvor gammel du er?
Agge, mit navn og kaldenavn, samlet i et. Mit rigtige navn er så sjældent at jeg ikke helt kan huske det og ville ikke reagere på den. Jeg er 35 år gammel.

Hvad er din profession?
Hmm hvis jeg blot kunne huske det… Jeg har altid gerne være civilingeniør, men færdigjorde det aldrig. Så jeg endte her i stedet.

Hvor lang tid har du arbejdet for Travian?
Det er snart over syv år nu. Jeg blandt de første ansatte her. Hvor er alle de år gået.

Hvad er dit arbejde hos Travian? (Eller hvad har de fortalt dig?)
Head of Customer Service. Gøre folk glade, både her i huset og alle vores spillere i alle vores spil. Det ville aldrig have været muligt uden alle de dejlige folk vi har her, specielt vores frivillige! Tak!
Troede aldrig jeg kunne blive til en type der måler personer! Men det er sket.

Hvad er din favorit genre og spil?
Der er så mange, point & click Eventyr som Monkey Island, Civilization I – V, eller vores tirsdag aften spil Battlefield (4 på nuværende tidspunkt) og en masse D3.

Hvad var din første erfaring med online spil?
D2, tror jeg, efter noget Age of Empires i lokal LANs.

Hvad er den største udfordring i Travian for dig?
For at være ærligt? Ikke at spille fordi hvis jeg gjorde, ville jeg bruge for meget tid på det og glemme alt det andet.

Hvad vil du gøre når du har opnået verdensherredømmet?
Finde nogle der er mere passende til jobbet og finde en godt sted at leve i fred og ro.

Hvad skulle den næste opfindelse være?
Hoverboard, det er i den grad forsinket.

Hurtige spørgsmål:
Te eller kaffe? Øl (på arbejdet, naturligvis kaffe)
Hund eller kat? Hunde
Pop eller folkemusik? Rock
Mobile eller bordspil? Bordspil!
Konsol eller browsers? PC

Shout-out:
Tak til alle disse folk, hjælpere og venner der har gjort vores spil til en stor oplevelse.

Arbejdsområde:
Billede: https://www.facebook.com/TravianDanm...8576635491966/