Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Tråd: Kamprapporter

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Blaze-X Vis Indlæg
    Skal vi ikke lige nævne hvilken slags by-type I angreb?
    Man behøves vel ikke at være Captain Obvious for at se at det der er en sup by - Går ud fra at alle herinde har hjerne nok til at regne den ud - Men, har du noget bedre så kom da endeligt med det

Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Man behøves vel ikke at være Captain Obvious for at se at det der er en sup by - Går ud fra at alle herinde har hjerne nok til at regne den ud - Men, har du noget bedre så kom da endeligt med det
    Og hvorfor er det så specielt at man viser en rapport fra en suppby - det kan jeg ikke forstå, er det fordi man gerne vil føle sig stærk?

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Og hvorfor er det så specielt at man viser en rapport fra en suppby - det kan jeg ikke forstå, er det fordi man gerne vil føle sig stærk?
    Naah for at få mere gang i forum - Jeg har ikke croplocked din main endnu hvis at det er den rapport du efterspørger så den kan jeg desværre ikke komme med endnu så du må jo lade dig nøje indtil videre

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Taget i betragtning af, at vi flere gange og flere nætter i træk har pultet sup byer hos C uden at blive breaket i et større forhold set på, hvad i har tabt af ress der er plyndret, samt jeres tab + ress til genopbygning.

Men du bliver jo ved med at køre i de support byer... I deffer jo heller ikke jeres mains?

Vi scouter en C spillers main.. Ser 50k def - sender 1 fake.. da den lander kan jeg konstatere at den lille træner ikke bliver flyttet.. okay fair nok det er sendt klokken 2 om natten - jeg sender et fake mere klokken 16 om eftermiddagen - endnu engang bliver det ikke flyttet... Så sender vi et 3. angreb i blinde.. Så var def sørme væk - http://travian-reports.net/dk/report/24145538759 Ja korrekt Zinick har smidt den i den anden tråd, men jeg magter ikke høre på vi kun tage supportbyer - uanset hvad vi har ramt så har vi ikke mødt specielt stor modstand...

Nå i stedet for at køre i nogle gamle rapporter så er der her den fra morgenstunden, hvor vi rammer bare lidt def. http://travian-reports.net/dk/report/241456debec en skam helten ikke var med, men sådan er det jo.

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Er det virkeligt kun mig der vil smide rapporter herind?

Nå men vi på The Chosen One fandt en spiller en times tid væk, der så lidt inaktiv ud, men han ville ikke lade os scoute ham.. Så måtte vi jo sende vores elskede køller afsted, og til vores store overraskelse stod der 18k off.. Haps xp og off point.
    http://travian-reports.net/dk/report/242129bdc7a

Nå der var jo stadig minus i byen... For at gøre noget ved det så måtte vi jo se på mulighederne.. Så mange valg at træffe. Så valget faldt på, at nu skulle PUT ikke længere være i fred længere. Vi ligger så tæt på en del af dem, så nu skulle det være.

http://travian-reports.net/dk/report/24213132408

Byen er nu i vores besiddelse, og vi takker selvfølgelig mange gange, da byen er rigtigt pænt opbygget til det formål vi vil bruge den til..

Har andre ikke noget at vise? Er ved at være træt af at se på mine egne rapporter

God fornøjelse
    The Chosen One

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    27

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mam284 Vis Indlæg
    Taget i betragtning af, at vi flere gange og flere nætter i træk har pultet sup byer hos C uden at blive breaket i et større forhold set på, hvad i har tabt af ress der er plyndret, samt jeres tab + ress til genopbygning.

Men du bliver jo ved med at køre i de support byer... I deffer jo heller ikke jeres mains?

Vi scouter en C spillers main.. Ser 50k def - sender 1 fake.. da den lander kan jeg konstatere at den lille træner ikke bliver flyttet.. okay fair nok det er sendt klokken 2 om natten - jeg sender et fake mere klokken 16 om eftermiddagen - endnu engang bliver det ikke flyttet... Så sender vi et 3. angreb i blinde.. Så var def sørme væk - http://travian-reports.net/dk/report/24145538759 Ja korrekt Zinick har smidt den i den anden tråd, men jeg magter ikke høre på vi kun tage supportbyer - uanset hvad vi har ramt så har vi ikke mødt specielt stor modstand...

Nå i stedet for at køre i nogle gamle rapporter så er der her den fra morgenstunden, hvor vi rammer bare lidt def. http://travian-reports.net/dk/report/241456debec en skam helten ikke var med, men sådan er det jo.
    til den må jeg nok også tilføje at da vi fra Ballade tog en mindre cleanerby fra sun tzu tidligere mødte vi heller ikke noget modstand rigtigt.
    All warfare is based on deception

Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Og jeg kan tilføje at jeg ikke mødte noget modstand ved et unikt artefakt ved Ballade, 2 gange i træk! - de skal være heldige for at jeg i forvejen har et unikt.

Udenlandske servere

Tilmeldingsdato
    Apr 2014

Standard

Og jeg kan tilføje at jeg ikke mødte noget modstand ved et unikt artefakt ved Ballade, 2 gange i træk! - de skal være heldige for at jeg i forvejen har et unikt.
    Er vel derfor den ikke ble flyttet?

Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Basinga Vis Indlæg
    Er vel derfor den ikke ble flyttet?
    Jeg har rapporter hvor der ikke var def og den ikke blev flyttet

Udenlandske servere

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Alder
    39

Standard

Endnu engang.. der er jo en grund til de ikke bliver flyttet

Nå jeg har som deff spiller hygget mig lidt i nat, lagt 2 4446 deff byer korndøde..
    Sq ikke meget der skal til for at croplocke en by
    Last edited by Brother Bulldozer; 19-06-2014 at 11:13.
    Only in War becomes a boy a man,
    and only in love a man becomes a boy

Pensionist eller er det bare fordi jeg slacker ?

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. Kamprapporter
    By Mario in forum Server 2
    Besvarelser: 124
    Sidste Indlæg: 14-04-2012, 13:54
  2. Kamprapporter
    By Zeroth in forum Server 4
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 05-07-2011, 19:50
  3. Kamprapporter
    By SuperBat in forum Speed Server