Stephan
Spørgsmålene:
Fortæl os din navn / brugernavn og hvor gammel du er?
I det virkelige liv hedder jeg Stephan, men er også kendt som Træner eller Mr. Wulf. In-game, er mit navn Kareem3473. Som du måske kan gætte udfra mit kaldenavn, er jeg 40 år gammel.

Hvad er din profession?
Jeg er Projekt Manager hos Travian. Det betyder at bruge hele dagen snakke med folk og prøve at løse mulige problemer tidligere, hvis det er muligt inden før spillere opdager at der er et problem.

Hvor lang tid har du arbejdet for Travian?
Jeg har arbejdet for Travian Games i 2 år nu.

Hvad er dit arbejde hos Travian? (Eller hvad har de fortalt dig?)
Jeg ar ansvarlig for projekt planlægning og bemandingen. Det betyder at sikre at vores team giver det bedste resulater i tide med en præ-defineret planlægning. Det betyder også at sørgefor at holde de fleste problemer som muligt fra mit team, så de kan fokusere 100% på at udvikle nye versioner af Travian.

Hvad er din favorit genre og spil?
Oprindeligt, er jeg rollespils spiller. Jeg har spillet TDE (The Dark Eye) i et stykke tid og derefter fokuseret på rollespil spil til PC og konsoller. Diablo 2 (ikke 3!) er min favorit. I de sidste par år, er jeg også begyndt at kunne lide browser og afslappende spil.

Hvad var din første indtryk af online spil?
Diablo 2 var min første online spil. Desværre spillede ingen af mine virkelige venner spillet. Men det var fascinerende at møde nye mennesker ved at trykke på en knap og spille sammen med dem i månedsvis. Senere, mødte jeg nogle fyre i World of Dungeons, som jeg også er blevet venner med i det virkelig liv.

Hvad er den største udfordring i Travian for dig?
Jeg har for det meste spillet på speed servere, da jeg er lidt utålmodig i starten af spillet. Under midgame, er det manglen på søvn der gør det svære og svære jo ældre man bliver. Min kone bliver også en gang i mellem også sur hvis jeg står op midt om natten og hen til PC’en de næste 20 minutter eller længere hvis du skal forsvare dig imod angreb. ^^

Hvad vil du gøre når du har opnået verdensherredømmet?
Lav en finansielt og social sikkerhedsnet for alle mennesker.

Hvad skulle den næste opfindelse være?
En kontakt der tillader mig at stoppe tiden, men jeg frit kan forsætte med at kunne bevæge mig.

Hurtige spørgsmål:
Te eller kaffe? Kaffe!!!
Hund eller kat? Hunde
Pop eller folkemusik? Rock
Mobile eller bordspil? Begge
Konsol eller browsers? Begge

Shout-out:
Hvis du angriber mig på live servere, så glem ikke at jeg har en helt team af udviklere bag mig.

Arbejdsområde:
Billede: https://www.facebook.com/TravianDanm...9317555084541/