Spørgsmålene:
Fortæl os din navn / brugernavn og hvor gammel du er?
Min primære, virtuel avatar går under aliaset ”Vinter” i forums/spil. En gang i mellem bruger jeg do også andre kaldenavne når jeg spiller spil. I virkeligheden besluttede mine forældre for 35 siden at navnet Sasha ville den rette for mig.

Hvad er din profession?
Jeg er oplært tømre. Jeg begyndte først at være involveret i browser spil senere hen. Resultatet er jeg stadig arbejder som Customer Service Team Manager og Produkt Manager. Derudover i administrativt niveau, tager jeg mig også af sociale netværk og besvare spillernes spørgsmål her og der.

Hvor lang tid har du arbejdet for Travian?
Hvis jeg inkludere mine frivillige arbejde, startede jeg i efteråret 2006 som ”Supporter” på Travian.COM. I december 2008 blev jeg tilbudt en 3-måneders praktik periode i München i support customer service i den voksende arabiske marked (træning af nye Community Mangers, Multihuntere, Supportere). Disse 3 måneder siden hen blevet til over 5 år.

Hvad er dit arbejde hos Travian? (Eller hvad har de fortalt dig?)
For mere detaljer: Jeg er Customer Service Team Manger og Produkt Manager, mest for vores spil Travians. Derudover, er jeg ansvarlig for vores social overvågning med hjælp af overvågnings og analyse værktøj kaldt Talkwalker.
Inden for sociale netværk, sørger jeg for design justeringer og sikre at vores ”Om os” er let tilgængeligt for alle til enhver tid. Analyserne er også en del af mit arbejde, for at finde ud af der ”rører” sig blandt brugerne, eller for eksempel hvad du kan lide at læse på Facebook.

Hvad er din favorit genre og spil?
Lige nu at jeg ikke et spil hvad jeg vil kalde ”ekstremt tidskrævende” – og med det, heller ingen favorit spil. Men det plejde at være ”Travian”.

Hvad var din første indtryk af online spil?
Mit første indtryk var O-Games. Men jeg blev hurtigt forvandlet til en ”farm”. Så kort efter, opdagede jeg Travian og blev straks hooked af spillet.

Hvad er den største udfordring i Travian for dig?
Jeg har gennemført spillet med succes flere gange nu. Med de længere pauser mellem runder, vil jeg mene at at forme en alliance som spiller sammen i flere runder og konstruere Verdens Vidunder er den største udfordring.

Hvad vil du gøre når du har opnået verdensherredømmet?
Find en dejligt lille landområde for mig selv og aflevere resten. Jeg har ikke brug for at styrer hele verden.

Hvad skulle den næste opfindelse være?
Det er i den grad tid for en replikator, som det de f.eks. har i Star trek. Det vil spare mig for en masse tid hvis jeg havde sådan en maskine på mit bord; Jeg ville ikke behøve at gå og hente min kaffe…

Hurtige spørgsmål:
Te eller kaffe? Kaffe
Hund eller kat? Katte
Pop eller folkemusik? ..Rock/hård metal
Mobile eller bordspil? Bordspil
Konsol eller browsers? Browsers

Shout-out:
>”En der ikke bemærker hvad er der gjort; en kan kun se hvad der mangler at gøre.” (Marie Curie)

Arbejdsområde:
Billede: https://www.facebook.com/TravianDanm...3289047020725/