Martina
Spørgsmålene:
Fortæl os din navn / brugernavn og hvor gammel du er?
Navn: Matina
Kaldenavn: Pixelpuppe eller blot Pixel
Alder: erm… 29… for tredje gang

Hvad er din profession?
Jeg er halvt uddannet lægesekretær med en halv IT grad, en hjælper syndrom og en besættelse for perfektion.
Enten det eller front-end udvikler

Hvor lang tid har du arbejdet for Travian?
For mere end 5 år!
Tiden går så hurtigt og kollegaer bliver mere og mere skøre!

Hvad er dit arbejde hos Travian? (Eller hvad har de fortalt dig?)
Jeg er i stand til at lave det jeg elsker at lave her. Ødelægge ting og fikse dem igen. Og normalt i den orden også.
Derudover, er jeg en pixel sindssyg og kan bruge timer på bare at flytte rundt på dem. Og mine uheldige kollegaer må sommetider stå i disse situationer nogle gange:
”Det skal op med 1 px”
”Hvorfor? Ingen ville lægge mærke til det!”
”Tja, jeg gør!”
I dette projekt, har jeg også fået muligheden for at gøre fuld brug af funktioner som SASS og Kompass – også det, til stor ærgrelser for mine kollegaer.
Og når jeg lige piner mit team, Prøver jeg at se efter dem. Det betyder at hjælpe dem ud af situationer som at bestille papirer eller lede efter nogle sakse.

Hvad er din favorit genre og spil?
Urgh... Jeg hader denne type spørgsmål!
Jeg har ingen favorit spil; der er bare så mange gode spil.
Nogle af dem inkludere Assassin’s Creed, Settlers, Silent Hill, Fallout, GTA… Jeg kunne blive ved i en evighed.
Jeg kan lide at spille alle typer genre, med undtagelse af race og sports spil.

Hvad var din første indtryk af online spil?
Jeg var helt spændt fra start; være i stand til at spille med eller imod kammerater!
Der er også mulighed for at tale med i f.eks. Teamspeak – det er helt perfekt!
Hvis du typen der er udadvendt og mobilt, der er også mulighed for at møde nye folk (ansigt til ansigt).

Hvad er den største udfordring i Travian for dig?
Travian som virksomhed?
Det er et spil forretning! Jeg havde aldrig troet jeg kunne mestrer denne udfordring og få et job i det. Men for uanset årsag, bare et par timer efter min interview, fik jeg en positiv svar fra Gerhard. Mand, hvor jeg fejrede det
Travian som spil?
*hehe* Jeg er den eneste pige udviklings temet. Jeg foretrækker at ”bare” flytte pixels… Det kan virkeligt være en udfordring at gøre det på min måde – men de er alle sammen søde.

Hvad vil du gøre når du har opnået verdensherredømmet?
Mwuhahaha! Jeg håber at det kan forhindres. :P

Hvad skulle den næste opfindelse være?
En tids maskine!
Jeg har stadig 80 uspillet Xbox 360 spil i mit skab; antallet forsætter med at øges og jeg ingen anelse om hvornår jeg tid til at spille dem alle!

Hurtige spørgsmål:
Te eller kaffe? Kafffffeeeeee
Hund eller kat? Katte
Pop eller folkemusik? Pop
Mobile eller bordspil? Bordspil
Konsol eller browsers? Konsol

Shout-out:
Nej, min kop siger ikke at Facebook er noget crap. Men kun dykkere vil forstå det.

Arbejdsområde:
Billede: https://www.facebook.com/TravianDanm...9956079354022/