Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Pffff ja, men ærgeligt syntes jeg! Havde også givet The S. en større chance for at kunne spille en rolle i end game for sig selv bare en smule, men den er så fjernet her jomindre de overrasker mig positivt
    Jeg synes absolut ikke det er ærgerligt. Det var en god "joke" , men hvis det ikke blev ændret kunne alle ally´s jo hurtigt få en bekendt til at lave en konto som blev boostet til pop 199 i løbet af få timer og dermed ville alle byggeplaner blive taget ud af spillet på serveren. Så... alt i alt kan jeg altså ikke se problemet. Det ville være et meget større problem hvis "fejlen" ikke var blevet rettet på en eller anden måde.

S2.dk: Bambi på glatis - Vundet: LPV
    classic: Fjelle - Vundet: Gimle
    S3.dk: Bumblebee - Tabt: SG
    S2.dk: Incitatus - Tabt: AFF
    S3.dk: Incitatus - Vundet: Sry
    S2.dk: Viggo - Vundet: SOS
    S1.dk: Hango Vundet: Vikings
    S3.dk: Confession - Tabt: UFO

Tilmeldingsdato
    Jul 2010

Standard

for at stuntet kunne lykkedes skulle det være fra en natarby ellers kan du ikke. For begynderbeskyttelsen forhindre at du kan angribe en anden spiller

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

ja ok det havde jeg glemt. Er lige kommet hjem fra ferie

Men under alle omstændigheder ville "fejlen" gøre at en ally som havde udtænkt en sådan plan kunne lave konti pop 199 til alle byggeplaner og prøve at stjæle så mange som muligt. Hvis de er rigtigt heldige (nok som at vinde i lotto) kunne de få dem alle sammen og låse dem. Og selvom det er meget lidt sansynligt må det jo ikke kunne lade sig gøre. Man skal altid kunne angribe en byggeplan som er nødvendig for et WW.

S2.dk: Bambi på glatis - Vundet: LPV
    classic: Fjelle - Vundet: Gimle
    S3.dk: Bumblebee - Tabt: SG
    S2.dk: Incitatus - Tabt: AFF
    S3.dk: Incitatus - Vundet: Sry
    S2.dk: Viggo - Vundet: SOS
    S1.dk: Hango Vundet: Vikings
    S3.dk: Confession - Tabt: UFO

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kochshepherd Vis Indlæg
    Det var et sejt projekt - og virkelig flot udført - der skal uden tvivl meget planlægning til... Men det ændre ikke ved, at det planlægning i hvordan man snyder med de intentioner, der ligger til baggrund for indførelsen af en bestemt regel.

Hele projektet handlede om hvordan en alliance kunne spille med kun 1 byggeplan der var 'i fare' (den der skal være på WWH kontoen) - og det har jo aldrig været meningen med spillet, eller intentionen med reglen - det er misbrug. Det skal selvfølgeligt stoppes med det samme.

Det samme sker med skattereglerne i vores lille land. Nogen finder et hul i lovgivningen, hvor spekulanter eller virksomheder kan malke statskassen for penge... Det mener de fleste vel heller ikke er fair? Og den slags huller lukkes da også når myndighederne opdager problemet.

Men der skal helt sikkert gives anerkendelse for forsøget og udførelsen. Men i bund og grund er det jo bare: Se mig jeg kan snyde...
    Hr. kochshepherd

"at det planlægning i hvordan man snyder med de intentioner, der ligger til baggrund for indførelsen af en bestemt regel"

har foregået i mange år i Travian

man hopper ud af Ally og der kan så erobres by eller byer fra spilleren
    og når aktionen er overstået, hopper spilleren ind i Ally igen.
    "Gammel Søulk"

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Det er også en åndsvag regel
    I used to wake up grumpy in the morning... then she bloody well died.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kochshepherd Vis Indlæg
    Det er også en åndsvag regel
    Bestemt ikke for det kræver jo ingenting at undgå det - Man kan overtage byer fra hinanden med 0% sammenhold - så hvis at ejeren banker sammenholdet ned er det jo ikke nødvendigt at gå ud..

(hvilket man gerne må(altså chiefe byer fra ally kammerater med 0% sammenhold - Har kørt i det for et par måneder siden for at finde ud af det))

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tilsvarende Tråde

1. BP-holder
    By Piratten in forum Arkiv
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 07-01-2010, 17:34
  2. Nu holder i
    By hul112 in forum Kommentarer
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 29-04-2009, 15:18
  3. hmm trussel på livet come on.
    By rhastas in forum Server 1