Side 23 af 30 FørsteFørste ... 3132122232425 ... SenesteSeneste
Viser resultater 221 til 230 af 298

Tråd: Rygtetråden

Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Dumbers Vis Indlæg
    Det var ikke ledelsen der besluttede at forære artet væk.
    Hvordan har jeg røvrendt som ww-holder? Det var ikke en enemands beslutning at droppe WW. Det var et forslag der kom op og fleretallet stemte for det.

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Blaze-X Vis Indlæg
    Hvordan har jeg røvrendt som ww-holder? Det var ikke en enemands beslutning at droppe WW. Det var et forslag der kom op og fleretallet stemte for det.
    Simpelt, du forærede den unikke arkitekt væk.
    også til dem som samme tid lå og angreb på din alliance.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Rygterne går på at Carlsen næsten mistede avlerne i main - Desværre var forsøget nok lidt for dristigt

Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Simpelt, du forærede den unikke arkitekt væk.
    også til dem som samme tid lå og angreb på din alliance.
    I alle vidste godt jeg slettede, hvorfor kom der ingen og bad om den unikke arkitekt? Jeg foreslog at lade en fra metaen få den så de andre ikke fik den, men man ville ikke bruge tid på den og deffe den op. Den havde røget til en af allyerne ligegyldigt hvad hvis jeg bare lod artefaktet slette med kontoen. Så valgte jeg bare at give den til en anden ally som faktisk ville deffe den op i tilfælde af angreb, men så gav de den videre og det havde jeg intet med at gøre. Men man begynder først at hyle op nu og siger at man faktisk ville have deffet den når først den er væk.

Udenlandske servere

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Blaze-X Vis Indlæg
    I alle vidste godt jeg slettede, hvorfor kom der ingen og bad om den unikke arkitekt? Jeg foreslog at lade en fra metaen få den så de andre ikke fik den, men man ville ikke bruge tid på den og deffe den op. Den havde røget til en af allyerne ligegyldigt hvad hvis jeg bare lod artefaktet slette med kontoen. Så valgte jeg bare at give den til en anden ally som faktisk ville deffe den op i tilfælde af angreb, men så gav de den videre og det havde jeg intet med at gøre. Men man begynder først at hyle op nu og siger at man faktisk ville have deffet den når først den er væk.
    Det blev aftalt i ledelsen at den skulle slettes med din konto, på den måde ville ingen af de to metaer blive forfordelt, men du valgte på egen hånd at sende deffen hjem og give den videre til en ally som du udemærket godt vidste var en del af en meta.
    Last edited by Dumbers; 06-07-2014 at 12:21.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Det rygtes at Erkan er fuld af noget, og det er ikke flødeskum (tænker at når Basinga kan offentliggøre igms, så kan jeg også smide dette - admin må fjerne det, hvis det er upassende):

slettet

Derudover, så var der deff nok til at tage mindst 1 cleaner ud ved den, hvilket ville være et fint bytte i min verden. Lige inden at Ballade hentede cleaneren, rykkede du alt deffen hjem. Der var rigeligt med korn i din by, hvilket jeg ved, da jeg sittede din konto frem til at du lavede det stunt. Så som jeg sagde inden du blev blokeret... Du bør f***** skamme dig, og vil anbefale at du spiller anonymt fremover!
    Last edited by Black B!urn; 06-07-2014 at 18:16.

Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Ja, jeg hoppede selv med på vognen med at stoppe det når man kunne se at folk ikke lige havde lyst. Det tror jeg os du kan erkende. Ikke fordi jeg ikke selv havde lyst, for havde snakket med nogle andre fra min ally om at WWet måske ville blive droppet grundet man ikke vil det mere. Det erkender jeg selv. Og admins, lad gerne det fra skype stå. Og nej, jeg spiller aldrig anonymt for jeg har intet at skjule, også selvom du allerede gøre dit team på 20-30 mand klar til at hoppe på mig vil jeg stadig ikke spille anonymt. Men som jeg har sagt længe, jeg er stoppet og at dette var min sidste runde.
    Last edited by Black B!urn; 06-07-2014 at 18:17.

Udenlandske servere

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Reds Vis Indlæg
    Det rygtes at du vist satser på andre end bare natarerne, ved at forære DVK den unikke arkitekt.

Derudover, så er jeg ligeglad hvor folk stiller deres deff, bare de har nok hjemme, og at vi ikke rammer det selv. Det kan man jo tillade sig når man ikke er meta.

Kunne det tænkes at Boggie og Sun Tzu havde snakket sammen om at få fjernet en fælles fjende, eller SKAL hele GR, M og ATW sættes i forbindelse med en meta?

Derudover så skriver Infected, at de gik efter os, grundet artefakterne? Haha, kæft en gang vrøvl - jeg vil da langt hellere undvære arts, end jeg vil lade fjender ligge lige i baghaven - og artefakter? Basinga smider én af de største cleanere på serveren væk, et godt stykke inde i slutspillet, for at skaffe en unik træner der ikke vil have nogen speciel effekt og derudover kan jeg ikke se mange artefakter i Ballade/DVK, der har gået på tur - så man skal jo også lære at bruge dem fornuftigt?

Slap nu af gutter og nyd spillet, det er vel det som travian i første omgang blev brugt til.

/Reds/Insidious
    Tja jeg var jo godt klar over at du ville benægte det. Sådan er du jo. Men resten af serveren kan jo godt se hvad der sker. Hvad angår artefakterne så er det klart når man får 4 unikke så bliver man target for det meste af serveren. Det blev i også for os.....

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Det blev aftalt i ledelsen at den skulle slettes med din konto, på den måde ville ingen af de to metaer blive forfordelt, men du valgte på egen hånd at sende deffen hjem og give den videre til en ally som du udemærket godt vidste var en del af en meta.
    35 kontoer er en meta? tror ikke helt du har fået taget din morgenmedicin her mester, hop du hen til reds jeg er sikker på han deler ud.....

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Infected Vis Indlæg
    35 kontoer er en meta? tror ikke helt du har fået taget din morgenmedicin her mester, hop du hen til reds jeg er sikker på han deler ud.....
    Siden hvornår har meta haft noget med antallet af medlemmer at gøre? Du skal vist selv have en dosis af den medicin, som du så flot omtaler.
    Tidligere konti:

- jesparn (DKX 14 AP/UN - no meta)
    - Brinn (DKX15 COT - tabt)
    - Brunstige Bente (DKX16 SU - vundet)
    -Tabasco (DKX18 GR - no meta)

Side 23 af 30 FørsteFørste ... 3132122232425 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 08:42
  2. Rygtetråden