Viser resultater 1 til 9 af 9
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard Tak for kampen!

Tror ikke der er mere at komme efter - PSH/DW tager vinderpokalen denne gang, eller skal jeg skrive igen!

Det har været en kedelig server4, alt for mange der spillede Sims (Dr.Do) og alt for lidt modstand. Men FORZA og INSO har virkelig kæmpet, eller har de bare modtaget tæsk.

Tak for kampen, tak til Hygge der ville holde WW og ikke mindst tak til TC holdet - I er for fede at spille sammen med.

Lots of Love

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

En server hvor FORZA, INSO og KAOS aldrig rigtig har meldt sig ind i spillet på den offensive front. De fleste cleanere blev enten taget hjemme eller brændt af på Tows main samt min kostplan.

Jeg tror egentligt ikke at det er FORZAs skyld, men den ledelse som har siddet for enden af bordet og konstant taget de forkerte beslutninger.
    Der er ingen tvivl om at der kun er én person som er skyld i at den her server kun var ensidet, det er Maxie. Ligemeget hvem man skrev til, så kunne ingen lide hendes ledelsesmetoder, og det endte da også med at Silden og Knockout slettede, fordi der simpelthen var for meget uro.

Tak til de to andre på kontoen, Peter og Flikka, som er fantastiske Travianere, der bliver spillet mange servere med den her trio. Tak til Gitte som var inde i et par måneder for at skyde poppen i vejret på kontoen. Tak til Coke som fik valgt vores hårde placering i grå.
    Jeg vil ikke takke nogle særlige spillere fra PSH, for hele PSH har været fantastiske at spille sammen med. Der blev reageret på de ugentlige offensive planer og da der kom ro på efter et par uger, så kørte hele alliancen som smurt.
    Men jeg vil dog gerne takke Gannicus fra DW, som på trods af tidligere krig, verbale angreb, samt beskeder fra folk som mente det var umuligt at skabe forbund med DW. Så endte vi med et stærkt forbund, og en næsten 100% opbakning til WWet og til ledelsen.

Tusind tak for spillet til PSH og DW, tak fordi jeg måtte lede jer vej ind i slutspillet, og sidst tak for alle de venlige samtaler jeg har haft med PSH, selv efter jeg er gået inaktiv.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    En server hvor FORZA, INSO og KAOS aldrig rigtig har meldt sig ind i spillet på den offensive front. De fleste cleanere blev enten taget hjemme eller brændt af på Tows main samt min kostplan.

Jeg tror egentligt ikke at det er FORZAs skyld, men den ledelse som har siddet for enden af bordet og konstant taget de forkerte beslutninger.
    Der er ingen tvivl om at der kun er én person som er skyld i at den her server kun var ensidet, det er Maxie. Ligemeget hvem man skrev til, så kunne ingen lide hendes ledelsesmetoder, og det endte da også med at Silden og Knockout slettede, fordi der simpelthen var for meget uro.

Tak til de to andre på kontoen, Peter og Flikka, som er fantastiske Travianere, der bliver spillet mange servere med den her trio. Tak til Gitte som var inde i et par måneder for at skyde poppen i vejret på kontoen. Tak til Coke som fik valgt vores hårde placering i grå.
    Jeg vil ikke takke nogle særlige spillere fra PSH, for hele PSH har været fantastiske at spille sammen med. Der blev reageret på de ugentlige offensive planer og da der kom ro på efter et par uger, så kørte hele alliancen som smurt.
    Men jeg vil dog gerne takke Gannicus fra DW, som på trods af tidligere krig, verbale angreb, samt beskeder fra folk som mente det var umuligt at skabe forbund med DW. Så endte vi med et stærkt forbund, og en næsten 100% opbakning til WWet og til ledelsen.

Tusind tak for spillet til PSH og DW, tak fordi jeg måtte lede jer vej ind i slutspillet, og sidst tak for alle de venlige samtaler jeg har haft med PSH, selv efter jeg er gået inaktiv.
    Kunne sq godt ha tænkt mig en tak til TC i din takke-farvel snak. Mener sq ikke at du var kommet så langt uden TC indsats og hjælp til både krig og WW.
    Kan godt være at du er sur og tvær, men come on - PSH og DW har ikke klaret denne opgave alene!!

Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mythien Vis Indlæg
    Kunne sq godt ha tænkt mig en tak til TC i din takke-farvel snak. Mener sq ikke at du var kommet så langt uden TC indsats og hjælp til både krig og WW.
    Kan godt være at du er sur og tvær, men come on - PSH og DW har ikke klaret denne opgave alene!!
    Tak til TC, som selv forlod PSH fordi de ikke længere villle være i ledelsen for alliancen.
    Tak til TC, som valgte at bruge Aliens' WW cleanere på at cleane eget WW.
    Tak til TC, som valgte at gå imod PSHs valg, også selv TC var enige først.
    Tak til TC, som lyver og bedrager, om som pga tøsesure folk, ikke ville lave forbund.

Tak til TC.
    Last edited by simonottosen; 14-03-2014 at 07:49.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Øhmm. . . Godt man da så fjernede muren i DO-FO WW - Godt at Inkognito fik WW i nul - Simon du kan være tøsesur alt det du vil, men nu må du sørme lige mande dig op. Havde det ikke været for TC, havde PSH nok ikke haft det så nemt, og sidder lidt at fortryder at jeg har holdt hånden over dig en million gange, hvor jeg nu, desværre for sent, ser lyset og burde ha ladet Aliens, Bøhh, og Hanis cleaner ramme dig og cola personligt.

ØV, men det har TC bestemt lært noget af - fra nu af, skal du nok regne med at der bliver flere personlige angreb på dig end du kan forestille dig.

Og hvem er det der lyver og bedrager ?? Ja, for jeg kender kun EN og det er dig Simon. Sorry 2 say

Og og og glemte lige at skrive at ledelsen netop gik, pga af dig - sååååååååå noget bør du måske tage på din kappe.
    Last edited by Mythien; 14-03-2014 at 12:22.

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Ævl og ligegyldigt konstant ævl der kommer ud af Simon. Ærgerligt at vi ikke fik vores vilje til at jævne din konto, det kan du takke visse personer for. Men nu er denne server glemt. Så jeg ser frem til den næste
    Bjørn

S2 4runde: Hr.Bjørn
    S5 3runde: The Believer
    S4 4runde: Hr.Bjørn
    S3 5runde: Fort Knox
    S4 ? : Bøhh
    S4 ? : Bøhh

Inder og Meany, dejlige galninge

Sholme/Sebastian, Hva fanden laver du knægt

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Simons sidste ord til PSHDW - Hold da op

Hej venner, jeg har fået lov til at skrive en sidste IGM til jer

I nat blev spændingen aflyst af en utrolig glæde, da det sidste angreb ramte WWet uden det kunne tage nogle trin overhovedet, sejren var i hus! Champagnepropperne blev endeligt sprunget i morges kl 07:22, og vi alle kunne ånde lettet op, for nu var 300 dages hård kamp endeligt færdig.

PSH vandt fordi vi var den bedst organiseret alliance på pladen med de mest seriøse medlemmer på pladen også, ja, man kunne vel næsten kalde os for en Elite-Ally, i forhold til de andre.
    Da WW ræset startede, så sad nogle af os og var lidt bange, for nu spillede FORZA sammen med INSO, Dr. Do og KAOS, og vi var bange for at ledelsen i de alliancer kunne få alliancerne helt op at køre, men det havde de heldigvis ikke.
    Vi sad faktisk på et tidspunkt, Simon og Bruun, og snakkede med Maxie, deres leder, for at sikre os at hun ikke ødelagde deres alliance så meget, at vi ikke havde en slutspilsmodstander, men det endte hun alligevel med at gøre.

Vi har været utroligt mange ting igennem på denne server. Vi har set PSHDW være ekstremt store og magtfulde her til sidst, hvor ingen kunne røre os, vi så et startspil hvor kampen for overlevelse var hård og det kostede flere medlemmer hos både PSH og DW, i mid-game kan alle PSHere huske de konstante offplaner der kom ud og de mange deffcalls der blev lavet. Vi har hele vejen fra midgame til nu, angrebet dem med mindst 10 angreb hver dag, det er virkeligt godt klaret!

Tusind tak til Hygge for at holde WW da jeg bad ham om det.
    Tusind tak til Jacob og Obeliks som tog ledelsen da jeg bad dem om det.
    Tusind tak til de folk som har været i PSH siden starten, men også et tak til dem som er kommet ind senere.
    Tusind tak til hele WW holdet som har været under hård udskiftning hele tiden.

Jeg ved at ledelsen og WW Holdet skriver ud her snart, men hvis I vil på WWet, så log ind med nedenstående

Stort tillykke med sejren, til alle PSHere, rigtig god Travian ferie!

//Simon

Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mythien Vis Indlæg
    Simons sidste ord til PSHDW - Hold da op

Hej venner, jeg har fået lov til at skrive en sidste IGM til jer

I nat blev spændingen aflyst af en utrolig glæde, da det sidste angreb ramte WWet uden det kunne tage nogle trin overhovedet, sejren var i hus! Champagnepropperne blev endeligt sprunget i morges kl 07:22, og vi alle kunne ånde lettet op, for nu var 300 dages hård kamp endeligt færdig.

PSH vandt fordi vi var den bedst organiseret alliance på pladen med de mest seriøse medlemmer på pladen også, ja, man kunne vel næsten kalde os for en Elite-Ally, i forhold til de andre.
    Da WW ræset startede, så sad nogle af os og var lidt bange, for nu spillede FORZA sammen med INSO, Dr. Do og KAOS, og vi var bange for at ledelsen i de alliancer kunne få alliancerne helt op at køre, men det havde de heldigvis ikke.
    Vi sad faktisk på et tidspunkt, Simon og Bruun, og snakkede med Maxie, deres leder, for at sikre os at hun ikke ødelagde deres alliance så meget, at vi ikke havde en slutspilsmodstander, men det endte hun alligevel med at gøre.

Vi har været utroligt mange ting igennem på denne server. Vi har set PSHDW være ekstremt store og magtfulde her til sidst, hvor ingen kunne røre os, vi så et startspil hvor kampen for overlevelse var hård og det kostede flere medlemmer hos både PSH og DW, i mid-game kan alle PSHere huske de konstante offplaner der kom ud og de mange deffcalls der blev lavet. Vi har hele vejen fra midgame til nu, angrebet dem med mindst 10 angreb hver dag, det er virkeligt godt klaret!

Tusind tak til Hygge for at holde WW da jeg bad ham om det.
    Tusind tak til Jacob og Obeliks som tog ledelsen da jeg bad dem om det.
    Tusind tak til de folk som har været i PSH siden starten, men også et tak til dem som er kommet ind senere.
    Tusind tak til hele WW holdet som har været under hård udskiftning hele tiden.

Jeg ved at ledelsen og WW Holdet skriver ud her snart, men hvis I vil på WWet, så log ind med nedenstående

Stort tillykke med sejren, til alle PSHere, rigtig god Travian ferie!

//Simon
    Ovenstående var første udkast til en samlet ally IGM der skulle skrives ud efter serveren, men da ingen havde tid til at skrive videre på den, blev jeg bedt om bare at sende den ud.
    Fik dog ikke lige læst den nok igennem, til at få rettet mig selv væk fra tredjeperson.
    Jeg ved ikke om du vil klage over at TC ikke er nævnt, men som sagt var det første udkast, og meningen var derfor at de andre kunne skrive noget på om TC.

Fortsat god dag til dig Karina

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Godt observeret - altså at Mythien er Karina ;-)

Nu har jeg så også læst den sidste MM - med takkehilsner osv og TC er stadig ikke nævnt.
    Undres dog over at vi kan have disse placeringer på angrebslisten, når vi intet har lavet

Spiller(e) Befolkning Landsby Point
    1. Aliens 21589 26 1745992
    2. Bier vom Fass 17309 24 596539
    3. Fyrst Gloridan 20333 35 516280
    4. Coca Cola 9094 15 440252
    5. Odyzeus 16913 23 439617
    6. Inkognito 20781 24 408083
    7. Jaeger 15844 20 367539
    8. Gaia 16710 24 327849
    9. TrOldKvindeN 15065 22 307372
    10. Bøhh 8448 17 281899

Sådan som jeg lige ser det har vi 7 af pladserne - så undres den dovenskab vi har lagt for dagen. Men tillykke PSH-DW, I klarede det helt og alene.

Tilsvarende Tråde

1. Tak for kampen
    By sølvpil in forum Server 2
    Besvarelser: 18
    Sidste Indlæg: 10-08-2014, 19:34
  2. Tak for kampen...
    By bulldozer in forum Speed Server
    Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 17-11-2009, 20:44
  3. meld jer ind i kampen MH's
    By stitch in forum Kommentarer
    Besvarelser: 71