Viser resultater 1 til 1 af 1
    Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard Ideer / Ønsker / Forslag guidelines og info

Som nogle nok har opdaget, har noget af vores procedure for denne fora ændret sig lidt. For at gøre det lettere og tydeligere for om en forslag er blevet videre sendt eller ej, vil jeg fremover kommentere og skrive hvad jeg har gjort med den pågældende forslag.

Jeg kan dog ikke love feedback, jeg vil dog skrive om en forslag er blevet forslået fra et andet land så man er klar over det og ikke tror at vi ikke gad at videre sende forslaget. Du behøver ikke at kigge i alle landes forums om det forslag du vil foreslå har været oppe, det er kun her på den danske du kigge om det er blevet forslået før, hvis den ikke er det, kan du poste den. Så hvis din forslag bliver til virkelighed, vil det kunne ses i changelog.

Forklaringer på nogle af forkortelser [xx] står for:
    [VS] = Videre sendt
    [AV] = Afvist
    [EF] = Er forslået fra et andet land internt.
    [PL] = Planlagt eller planer om det.

Tip til et godt forslag:
    1. Hvad er det jeg ønsker gennemført?
    2. Hvad vil det betyde for spillet hvis det bliver gennemført?
    3. Vil det passe ind i konceptet Travian tidsmæssigt? (omkring år 0/Romertiden)
    4. Hvorfor skal det gennemføres?
    5. Folkeslag bør så vidt som muligt være gennemarbejdet, feks. styrker, priser, uddannelses- og forskningstider og evt. en special bygning, samt være balanceret med de øvrige eksisterende folkeslag.

Det er ikke nok bare at sige "Jeg synes det kunne være sejt hvis..." - der skal simpelthen mere kød på for at en ide kan komme i betragtning.

Samtidig skal der lige tilføjes, at bare fordi at en idé er set gennemført i andre browserspil, betyder det ikke at den vil passe ind i Travian eller for den sags skyld at ideen er god - det er som regel andre koncepter det enkelte spil er bygget op om.
    Last edited by Ridder Huma; 15-07-2014 at 16:52.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Tilsvarende Tråde

1. Forslag og ønsker
    By Romtop in forum Ideer / Ønsker / Forslag
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 26-11-2014, 18:57
  2. Grafikpakker DU ønsker
    By UL1f3 in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 24-09-2008, 18:24
  3. Ønsker at joine Vet Cam :)
    By Toktai in forum Speed Server
    Besvarelser: 1