Viser resultater 1 til 6 af 6
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013

Standard Hits på PSH's WW

Og selvfølgelig skal man også kunne se Dr - FO's angreb på PSH's WW

Respekt Fyrsten

Havde egentlig forventet mere af de gamle Dr.Do spillere Ærlig talt, så skuffede I mig sgu lidt.

Har Dr - FO mon mere at byde på???
    Last edited by Number96; 27-02-2014 at 12:06. Begrundelse: Der var noget med rapporterne

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Jeg havde ikke bare forventet større cleanere fra FORZA, jeg havde også forventet LANGT mere koordinering af de WW Cleanere, så det ikke endte som det gjorde med vores WW i nat.
    Hoppede kort tid inden angrebene ramte ind på WWet for at få styr på de sidste ting. Candace havde sendt i bølger kunne jeg se, det var nok det første grin på aftenen som blev sat.

Derefter så valgte de altså at skyde Fyrsten af som den første cleaner, og der måtte jeg simpelthen ryste på hovedet og have det dårlige på hans vegne, hvorefter aftenens andet grin så kom!
    Hans sværdcount var vanvittig, det var smukt at se, virkeligt smukt. Men så kommer vi til de maskiner, og så hænger det jo slet ikke sammen. Han har valgt både at bygge rambukke og katapulter, og er derfor ekstremt ineffektiv. Hvis de havde bygget bare én af de andre cleanere som rambukcleaner og så Fyrsten som pultcleaner, så havde de sat det i 0 uden problemer. Men i FORZA er hver mand for sig selv, og ledelsen tror at alt løser sig, hvis man bare lader medlemmerne lege rundt selv. Vi mener noget andet i PSH.

Så kommer de andre angreb så stille ind, og gang på gang bliver vi helt glade i PSH, når vi ser hvordan de angriber.
    L Fletcher vælger simpelthen at den bedste måde han kan bruge sin cleaner på, det må være at sigte dobbelt. Igen tror jeg slet ikke at FORZAs ledelse har taget styret, men bare ladet dem angribe som de har lyst til.

Lejre og Candace vil jeg slet ikke udtale mig om, det er simpelthen for talentløst til at det overhovedet kræver en ekstra bemærkning.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013

Standard

Fyrsten blev jo nødt til at konvertere fra at være ram til pulter, da han fandt ud af hvor mange pulter de egentlig manglede i FORZA. Dårlig WWC koordination af ledelsen

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Number96 Vis Indlæg
    Fyrsten blev jo nødt til at konvertere fra at være ram til pulter, da han fandt ud af hvor mange pulter de egentlig manglede i FORZA. Dårlig WWC koordination af ledelsen
    Syntes nu de manglede begge dele en hel del

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Syntes nu de manglede begge dele en hel del
    Nævn én ting som FORZA ikke mangler, ud over spillere som kun har én by.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Nævn én ting som FORZA ikke mangler, ud over spillere som kun har én by.
    Tæsk?

Tilsvarende Tråde

1. Hits på Dr - FO's WW
    By Number96 in forum Server 4
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 12-03-2014, 21:35
  2. Hits på nos casa ww
    By sølvpil in forum Server 2
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 13-05-2013, 20:57
  3. WW hits Lurifax
    By Tippe in forum Server 3