Side 1 af 5 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 48
    Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard Gammel spillers tanker

Vær hilset travianfolk!

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg for alvor har gjort mig i travian, men har besluttet mig for at tage et stille og roligt forsøg, igen igen. Har tidligere været meget habil travian spiller på meget højt niveau, men spillet går nødvendigvis i en retning der er god for begyndere og træls for veteraner, plus at pengepungens magt nærmest er blevet uendelig, hvilket selvfølgelig til dels ødelægger spillet.
    Men derfor skal vi stadig kunne hygge os med at lege lidt krig, så jeg håber der stadig er nogle gode travian spillere i danmark og mere specifikt på dk3 for det er her det kommer til at ske!

Mine første indtryk er desværre ikke således, det ser ret sløvt ud. Jeg registrerede mig igår aftes, og indtrykkende siden er desværre ikke så overvældene. Det ser desværre ud til at de danske spillere har mistet deres aggresive ry, og blevet en flok skamfulde simmere. Og de få der rent faktisk lægger lidt arbejde i deres plyndring bliver beskyldt til højre og venstre for at snyde

Alliancerne ser selvfølgelig ret sørgelige ud, som de altid gør i starten af servere. Jeg har faktisk meget svært med at finde én regulær alliance der ikke ser ud til at være bestyret af nybegyndere, sådan er det jo altid, men ved ikke om det bare er mig der syntes det er lidt ekstra ekstemt, eller om det er den nye standard.

Det er dog umuligt ikke at lægge mærke til en bestemt alliance, med et hold af 7 mennesker, 'BjørneBanden'. Det ligner den eneste egentlige sammenslutning af spillere på serveren pt. Jeg har aldrig hørt om nogen af dem, og desværre ser disse spillere ikke særligt gode ud, ganske vidst var et par stykker hurtige med deres anden by, men det ligner så også det de kan. At bygge. Men de er også bosat i SØ som selvfølgelig er mit selvudnævnte område, så det kan være vi finder ud af om de også har andre evner

Nå det var lige mine umiddelbare tanker efter 24 timer på serveren, håber det bliver en underholdene server!
    Last edited by che; 19-02-2014 at 00:11.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

det siges at du er en af de mange spillere som er blevet afvist af Bjørnebanden?
    Last edited by Denmarks worst; 19-02-2014 at 00:22.

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Denmarks worst Vis Indlæg
    Det rygtes at du er en af de mange spillere som er blevet afvist af Bjørnebanden?
    Hahaha

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

Hmm, kan ikke lade være med at tænke over at du siger folk simmer, når du selv forlænger din begynder beskyttelse?

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Hvad mener du, de første af mine naboer kommer ud af begynderbeskyttelse i overmorgen? Så hvem skulle jeg angribe? Og jeg har ikke forlænget noget, ved ikke hvad det er for noget nyt pjat...

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

nå okay, men i hvertfald de bedste lykønskninger til dig - og vi håber da på en god og gerne krigsfyldt server

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Mange tak og i lige måde, men så må i altså huske at træne nogle tropper også

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

stalden kører på fuld tryk

Flagermus Sweetgirl's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Geografisk Sted
    Jylland
    Alder
    28

Standard

Vi skal jo lige startet..
    Vi har nogle farme, opbygger råstoffer, bygninger og selvfølgelig så kører stald og kaserne på fuld tryk Vi er ved at forberede os på at spillet går rigtig i gang

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013

Standard

Rygtet siger at Che gerne vil være en bjørn Men de er også så charmerende

Side 1 af 5 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Tanker om T4
    By Armurus in forum Kommentarer
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 18-09-2011, 20:32
  2. Tanker om serveren som gik
    By Erai in forum Server 2
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 12-07-2011, 21:34
  3. 10 4 spillers hovedby får sidste tropper.
    By MoSs in forum Speed Server
    Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 17-05-2009, 23:07
  4. Hvor længe forbliver en udelukket spillers grunde spærret
    By Joh Den Fromme in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 19-10-2007, 23:06
  5. En gammel sag.
    By Holytrix in forum Kommentarer
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 24-06-2007, 20:07

Regler for Indlæg