Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 48
    Flagermus Sweetgirl's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Geografisk Sted
    Jylland
    Alder
    28

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Persius Vis Indlæg
    Rygtet siger at Che gerne vil være en bjørn Men de er også så charmerende
    Ville nok ikke kalde dem charmerende, nok mere behåret :P

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

Fjols...

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Må jeg høre hvad der er så specielt ved denne BjørneBande siden i tror i er så gode?

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Geografisk Sted
    Vojens
    Alder
    24

Standard

Held og lykke! håber du får en god start

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af che Vis Indlæg
    Må jeg høre hvad der er så specielt ved denne BjørneBande siden i tror i er så gode?
    Jamen så er du kommet til den helt rigtige!

Ser du. BB har gjort de utrolige.

For det første har de taget et utrolig velkendt navn (BjørneBanden fra Anders And) og så har de kaldt sig noget med bjørn bortset fra de der tabere der har tigget om at få lov til at være en del af BB.

Derudover er de alle sammen ret store. Kigger man på alle alliancer over 5 spillere så har de den næststørste Ø. Dette viser at de kan finde ud af at simme, og det er vigtigt.

Næste ting er nok den vigtigste: Kigger vi på top ti alliancer kan man ikke se BB nogen steder. Det er deres hemmelige trik. De holder sig lige under top ti'eren. De har ca. mellem 1000-10000 farm mindre, ca. 1-10 angreb/forsvar mindre og præcis 9 rangstiger mindre.

Det er deres hemmelige trik. Hvis de havde lyst havde de fløjet gennem ranglisterne, men de gør det ikke, for de ved at medaljer er spild af tid, næhh, det er for tabere.

Kigger vi nærmere kan vi se at 7/9 af deres spillere har 2 byer. Der er 84 spillere med 2 byer, altså har de 8.33% af alle spillere med nye byer, det da ret flot.

Sidst men ikke mindst så har disse et meget stort ego, dette ego gør dem i stand til at tage spillet meget useriøst. Ikke at dette er dårligt, de har det bare meget sjovt mens de spiller og dette er jo meget godt.

Og så kan de godt lide at grine af andre.

Altså, er de i bund og grund helt almindelige mennesker.

Og så skulle jeg måske lige sige, at jeg ikke er en del af BB, blot en observatør.
    Khrawn
    ~A Warrior Amongst Warriors~
    ~A Soldier Amongst Soldiers~
    ~A Fighter Amongst Fighters~
    ~A King Amongst Kings~
    ~A Man Amongst Men~
    ~A God Amongst Gods~
    ~A~
    ~Legend~
    ~Amongst~
    ~Legends~

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

Det lyder i mine ører at sukkerbjørnen er villig til at genoverveje Khrawns kærlighedserklæring

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Denmarks worst Vis Indlæg
    Det lyder i mine ører at sukkerbjørnen er villig til at genoverveje Khrawns kærlighedserklæring
    Jeg har længe gået forvirret vandrende rundt på lyserøde sukkerblade, omgivet af marcipantræer og tænkt på Krawn. Krawn er den første jeg har haft lyst til at spise, som ikke er lavet af sukker og fyldt med herlige smagsforstærkere. Hans evige kærlighed er nok til at danne det mest fiktionelle og velsmagede chokoladeovertræk, som er en rigtig sukkerbjørn værdig!

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af cavebear5 Vis Indlæg
    Jamen så er du kommet til den helt rigtige!

Ser du. BB har gjort de utrolige.

For det første har de taget et utrolig velkendt navn (BjørneBanden fra Anders And) og så har de kaldt sig noget med bjørn bortset fra de der tabere der har tigget om at få lov til at være en del af BB.

Derudover er de alle sammen ret store. Kigger man på alle alliancer over 5 spillere så har de den næststørste Ø. Dette viser at de kan finde ud af at simme, og det er vigtigt.

Næste ting er nok den vigtigste: Kigger vi på top ti alliancer kan man ikke se BB nogen steder. Det er deres hemmelige trik. De holder sig lige under top ti'eren. De har ca. mellem 1000-10000 farm mindre, ca. 1-10 angreb/forsvar mindre og præcis 9 rangstiger mindre.

Det er deres hemmelige trik. Hvis de havde lyst havde de fløjet gennem ranglisterne, men de gør det ikke, for de ved at medaljer er spild af tid, næhh, det er for tabere.

Kigger vi nærmere kan vi se at 7/9 af deres spillere har 2 byer. Der er 84 spillere med 2 byer, altså har de 8.33% af alle spillere med nye byer, det da ret flot.

Sidst men ikke mindst så har disse et meget stort ego, dette ego gør dem i stand til at tage spillet meget useriøst. Ikke at dette er dårligt, de har det bare meget sjovt mens de spiller og dette er jo meget godt.

Og så kan de godt lide at grine af andre.

Altså, er de i bund og grund helt almindelige mennesker.

Og så skulle jeg måske lige sige, at jeg ikke er en del af BB, blot en observatør.
    Hahahaha den havde jeg alligevel aldrig hørt før Men nu er det jo ikke særligt svært og gå ind og kigge på de individuelle off/def ranglister, og tydeligt se at BB aldrig har været i nærheden af nogen af top 10 listerne

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af che Vis Indlæg
    Hahahaha den havde jeg alligevel aldrig hørt før Men nu er det jo ikke særligt svært og gå ind og kigge på de individuelle off/def ranglister, og tydeligt se at BB aldrig har været i nærheden af nogen af top 10 listerne
    Amen du bliver aldrig en bjørn!

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Så skal I i hvert fald til at oppe jer lidt

Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Tanker om T4
    By Armurus in forum Kommentarer
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 18-09-2011, 20:32
  2. Tanker om serveren som gik
    By Erai in forum Server 2
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 12-07-2011, 21:34
  3. 10 4 spillers hovedby får sidste tropper.
    By MoSs in forum Speed Server
    Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 17-05-2009, 23:07
  4. Hvor længe forbliver en udelukket spillers grunde spærret
    By Joh Den Fromme in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 19-10-2007, 23:06
  5. En gammel sag.
    By Holytrix in forum Kommentarer
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 24-06-2007, 20:07

Regler for Indlæg