Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 11
    Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard Anarki & Kaos! - Ny Alliance!

Vær hilset igen dk3 spillere!

Jeg har valgt at forsøge mig med at grundlægge en alliance, så jeg tænkte jeg lige ville lave en tråd her på forumet med henblik på rekruttering.

Først vil jeg da gerne prøve at præsentere mig selv. Jeg har spillet travian i mange år, dog med en del pauser. Jeg vil helst ikke ud med gamle kontonavne her på danske servere, men jeg kan sige så meget at alle gamle dkx spillere ikke ville være i tvivl om hvem jeg er Men har valgt at skifte navn så serverne ikke udelukkende går med at jage gammelt nag. Men af bedrifter jeg kan blære mig med, kan jeg nævne at jeg i omkring et år var en del af et skandanavisk elite hold, hvor vi blandt andet formåede at vinde comx og nox hvor jeg var WW sitter. Kan vidst også roligt sige, at jeg var med til at passe det vindene WW på dk42 dog en kedelig server, men i kan finde mig hvis i kigger lidt rundt i hall of fame Har flere gange ledet de forskellige slags alliancer, på den ene og den anden måde.

Nu lidt om hvordan alliancen kommer til at være. Navnet er jo Anarki & Kaos, og det er ikke for sjov vi hedder det, for i min alliance er der ikke noget alliance diplomati, iap, samarbejde med andre alliancer og andet pjat. Det går simpelthen ud på at skabe så meget kaos som muligt. Vores katapult allianceaktioner har nødvendigvis ikke noget formål, udover at vores offer måske har sendt spioner mod en af vores spillere, foreksempel.
    Med andre ord, formålet med alliancen er at skabe så sjovt et spil og så sjov en server som muligt!

Indtil videre består den kommende alliance kun af mig og mit hold af deffere, men jeg leder efter alle slags spillere til at slutte sig til os! Der er kun to krav. Det ene er man er bosat i SØ eller flytter dertil fra by 2. Det andet er at man er loyal. Ikke meld jer ind hvis i har tænkt jer at skifte alliance igen om et par uger, det ser vi meget ilde på.

Skriv alle henvendelser til che ingame
    Last edited by che; 21-02-2014 at 21:39.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Hvor er det dejligt at se topspillere vende tilbage til spillet for at sætte gang i sagerne og lade deres udstrakte erfaringer komme serveren til gode. Vi har brug for, at de dygtigste hjælper resten af os med at kvalificerer vores spil, så vi også i fremtiden kan gøre os håb om, at danske spillere kan følge med på de på udenlandske servere.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Standard

Uha, hvis Che er danskernes største håb om at blive bedre til travian, så går vi en mørk fremtid i møde

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Jeg kender ham ikke, men tager naturligvis hans ord for gode varer. Og en ægte rebel med så glimrende evner er altid en berigelse på en server - man fristes jo næsten til at ansøge....

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Denmarks worst Vis Indlæg
    Uha, hvis Che er danskernes største håb om at blive bedre til travian, så går vi en mørk fremtid i møde
    Du har ret! Vi burde vælge en med et ambitiøst navn som leder! Foreksempel en med et navn ala "Danmarks knap så gode" eller skal vi bare tage dig og få afstemningen sluttet med det samme?
    Hej!<3

Edderkop Mariehoenen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard Ikke mobbe

Ikke mobbe Ceh. Han er sgu i TOP 1000 og hans ally A&K er i TOP 100.

Så - han kan godt gå hen at blive en farlig fyr.
    ... og bed om bedre vejr.

Slange che's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mariehoenen Vis Indlæg
    Ikke mobbe Ceh. Han er sgu i TOP 1000 og hans ally A&K er i TOP 100.

Så - han kan godt gå hen at blive en farlig fyr.
    Jeg er også i top 10 plyndring

Må jeg spørge hvem du er ingame? - mine sko kan vaskes
    Last edited by che; 26-02-2014 at 12:39.

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af catch 22 Vis Indlæg
    Jeg kender ham ikke, men tager naturligvis hans ord for gode varer. Og en ægte rebel med så glimrende evner er altid en berigelse på en server - man fristes jo næsten til at ansøge....
    Du er, og bliver den største rebel jeg kender!

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Geografisk Sted
    København

Standard

Jeg syntes da, at I skriv, at I ikke ville indgå nogle samarbejde/iap'er, men så vidt jeg kan se, er I da allerede indgået et forbund med "------", hvis jeg ikke tager helt fejl? :-D
    Last edited by Zeroth; 26-02-2014 at 20:25.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Zeroth Vis Indlæg
    Jeg syntes da, at I skriv, at I ikke ville indgå nogle samarbejde/iap'er, men så vidt jeg kan se, er I da allerede indgået et forbund med "------", hvis jeg ikke tager helt fejl? :-D
    Ja men intet nyt under solen folk snakker og snakker og gør helt andre ting

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. KAOS tør endelig
    By Arian in forum Speed Server
    Besvarelser: 15
    Sidste Indlæg: 22-09-2008, 15:22
  2. Kaos vil af med Panda,
    By Hunter*BB in forum Speed Server
    Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 09-09-2008, 21:34
  3. KAOS mod Arian