Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 30

Tråd: Status på s1

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard Status på s1

Vi er nu færdig med uge 7 på s1, Og må sige at der sker ting og sager rundt omkring på serveren.
    I sidste uge blev der dannet en masse nye forbunds på kryds og på tværs.

Jeg vil nu beskrive lidt om hvad der sker på serveren så dem der sidder på sidelinien denne rundte beder kan følge lidt med. Det skal dog lige siges at det er første gang at jeg laver denne salgs indlæg.. Så hvis i andre har noget og byde ind med eller hvis i syens at jeg har glemt noget så skal i være meget velkommende til at tilføje det

NV
    Her har alliancerne Valkyr og NB valgt at bosætte sig.

Valkyr - Valkyrier. Har lige siden server start haft tralvt med at skabe fred mellem nogle af de store alliancer. De har indgået en IAP aftale med NO Name - No Name og D.B.V - Den Blinde Vinkel Og har fornylig lavet en wing ''Valkyr 2'' rygtet går på at Valkyr tidligere har været i dialo med BM - Blue Magic omkring et midlertidigt samarbejde, men det vender vi tilbage til senere.

NB - Nybegynderne. Har desværre ikke så meget info på dem. Udover at det lader til at være en alliance som styres af nogle gamle kendinge, man har modsat Valkyr ikke indgået nogle (synlige) forbunds eller IAP aftaler med andre alliancer endnu. Og det ser osse ud til at man har valgt og tag lidt afstand fra midten.

Nok et af de mere spændende kvadranter, her har alliancerne BM, VVV og PPP valgt at bosætte sig.

BM - Blue Magic. Er nok den alliance som har bosat sig stærkest i NØ, de har haft held til at rekruttere nogle af de mindre alliancer og er derfor osse den største ally i NØ. BM har lige siden server start meldt ud at de ikke ville indgå forbunds eller IAPer med andre alliancer, men rygterne går på at BM har haft talvlt med at hente hjælp hos nogle af de store alliancer for at få PPP ned. Og det lader osse til at man har haft held til at finde en samarbejds partner, men kan desværre ikke komme med et navn da jeg ikke er 100% sikker i min sag.

PPP - Pingvinger På Piller. Lader osse til at være en stærk alliance bestående af gamle kendinge, det var en lidt ustabil alliance i starten, men det lader til at der er kommet beder styr på tingene efter man har skiftet ledelsen ud. Og de har desuden indgået et forbund med alliancen MF - Milosfamilie. Og på trods af afstanden lader det til at man ret hurtigt har fået et stærkt samarbejde op og køre. PPP er som sagt ikke særlige populære hos BM efter man valgte at sige nej til en fusion for et par uger siden.

VVV - Veni Vidi Vici. Modsat BM og PPP så har man valgt at bosætte sig stærkt i både NØ og SØ, VVV har lige som PPP osse haft en lidt usikker start. Men det lader til at man osse her har fået lidt beder styr på tingene, og de har osse dannet en wing for en lille uges tid siden. VVV har begrund af deres meget aggressive spillestil gjort sig lidt upopulære hos BM, MF og PPP så om de har evner til at holde sammen hele serveren igennem må tiden vise.

SV
    Her ligger alliancerne NO Name, C og FS.

No Name - No Name. Nok en af de mest skræmmende alliancer på serveren, man valgte at fusionere med TS fornylig og har på den måde øget deres styrke betydeligt over i SV. Som nævt tidligere så har No Name osse en IAP aftale med Valkyr.

FS - Fiery Souls. Lige som med NB så ved jeg desværre kun meget lidt om dem, men det lader til at være en lille hygge ally som kun har det formål at have en sjov og hyggelig server. Men om der dukker et forbund eller om man beslutter sig for at fusionere med en større ally senere må tiden vise.

C - Cupperisland. Osse en lille ally som tilsyneladende kun består af gamle kendinge, Modsat No Name og FS har man valgt at ligge sig langt ud på landet hvor man kan være lidt i ro.

Her ligger alliancerne VVV og MF

VVV har jeg nævnt tidligere, så dem gider vi ikke bruge mere tid på

MF - Milos Familie. En meget interessant ally da flere af spillerne hedder noget med ''Milo'' og der hærsker vist ingen tvivl om at alliancen er startet op af spiller som kender hinanden fra tidligere servere, og som sagt så har MF fornyelig indgået et forbund med PPP.

Sidst men ikke minst har vi D.B.V - Den blinde vinkel, har valgt at skrive dem for sig selv da de ligger sprædt ud over hele kortet. Hvilket godt kan gå hen og blive et stort problem når der engang skal stilles walls op, D.B.V har lige som Valkyr prøvet at skabe fred i mellem de store alliancer siden server start, og det har da osse lykkes dem at få en IAP aftale i hus med Valkyr. Men når det er sagt så lader ledernes aktivitet på serveren desværre ikke til at være så høj så bliver spænede og se om man kan formå at holde sammen på alliancen helt til EG.
    Last edited by Armurus; 23-12-2013 at 22:57. Begrundelse: Ændret farverne for øjnenes skyld
    s1 Runde6: Enigma - DBU - Won
    s1 Runde7: lillefjols - WI (overtaget) - Lost
    s1 Runde8: BMB - BM - slettet

Elefant Crupax's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Rigtig sjov info du giver der. Synes når du siger som du gør kunne du godt skrive en afsender om hvem du er ingame
    //Crupax

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Som sagt så har jeg aldrig lavet denne slags indlæg før, så kan da godt være at det bare er en ordenlig omgang gylle som jeg har lavet.. Men så for folk sig da et billigt grin..

Jeg plejer heller ikke at være bleg for at vise hvor jeg spiller henne. Men da jeg spiller med en sprit ny dual denne runde har jeg valgt at holde mig lidt anonym.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

Godt skrevet...

Men ved ikke, om du kan kalde VVV en ally mere

Tilmeldingsdato
    Apr 2012

Standard

Sjov læsning. Godt initiativ

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013

Standard

Mega sjov læsning, med mange urigtige oplysninger

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af SejeReje Vis Indlæg
    Mega sjov læsning, med mange urigtige oplysninger
    Jamen lad høre SejeReje.. hvad synes du det er for nogle oplysninger som er ukorrekte?

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af synchro Vis Indlæg
    Jamen lad høre SejeReje.. hvad synes du det er for nogle oplysninger som er ukorrekte?
    Ukorrekte er forkert sagt.. Du skriver jo det er rygter. Og Rygter kan jo både være usande og sande... Så det er vel bare et fortokningspørgsmål af den der læser det

Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Geografisk Sted
    Lolland

Standard

Jeg syntes at det er et fint initiativ du har taget. Og som skrevet kan rygter være sande eller usande. Under alle omstændigheder kan de være ret underholdende Ingen kan jo med 100% sikkerhed vide hvad der foregår i alle alliancer. Så at du laver et ugebrev med dine anskuelser er helt fint med mig, og jeg vil med "spænding" se frem til at læse mere hvor det kommer fra

// CTM

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

Spændende læsning - den med PPP der siger nej til fusion lyder dog lidt underlig, da de tilsyneladende optager hvem som helst . Men cool læsning - fortsæt endeligt det gode arbejde med løbende opdateringer

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. min status
    By gynggang in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 11-04-2010, 09:29
  2. Status....
    By Kom nu in forum Server 5
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 28-02-2010, 12:39
  3. Status
    By Jakob-dk in forum Server 5