Side 19 af 36 FørsteFørste ... 9171819202129 ... SenesteSeneste
Viser resultater 181 til 190 af 352

Tråd: Rygtetråden

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af tetrahym Vis Indlæg
    :-) Det sparer jeg dig gerne for. Der stod at den koordinerede off aktioner mod MF (Ghost og NN, for den sags skyld) var aflyst da vi pludseligt havde 6 store DT spiller og 6 store PP spillere imod os i nærområdet. Sammenholdt med at vi er ca 12 aktive spillere i BM, så giver det da mening ikke at lade os tæve på af spillere tæt på os, samtidigt med at vi kørte løs på andre alliancer længere væk! Når du nu er så godt informeret, så ved du også at der ikke var lagt op til koordinerede angreb mod PP, og at de eneste der angreb PP var vores striketeam som bestod af 6 spillere. Der er ikke gået en eneste IGM ud omkring angreb af PP eller def calls for "angreb" fra PP. Forstår ikke tuderiet?
    Jeg ved godt der ikke var lagt op til koordineret angreb, men PP skulle bare pilles ned NU.

Det eneste jeg ikke ved noget af fra BM, det er striketeams. Alt andet, hvem der er online og offline. Og 12 aktive spillere, njaaa i er 34 spillere og 2 spillere er gule, resten har vel været online, så helt inaktive er de da ikke

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

Nå men den her diskussion får vi ikke så meget ud af.
    Jeg vil dog slutte af med at fortælle dig at hvis du går ind under din forsamlingsplads, så er der en lille box du kan ticke af, så undviger dine tropper når din by bliver angrebet. Det kunne du godt have brugt tidligere idag

http://travian-reports.net/dk/report/234274dacf7
    Last edited by tetrahym; 29-03-2014 at 17:38.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af tetrahym Vis Indlæg
    Nå men den her diskussion får vi ikke så meget ud af.
    Jeg vil dog slutte af med at fortælle dig at hvis du går ind under din forsamlingsplads, så er der en lille box du kan ticke af, så undviger dine tropper når din by bliver angrebet. Det kunne du godt have brugt tidligere idag

http://travian-reports.net/dk/report/234274dacf7
    "Tropperne undviger kun hvis der INGEN tropper kommer hjem indenfor 10 sekunder før angrebet"
    Jeg var bare uheldig og kunne intet gøre + jeg ikke var online Så du kan ikke hænge mig på den der.
    Click image for larger version. 

Name:	bm.png 
Views:	71 
Size:	15,4 KB 
ID:	697
    Nu ser vi hvad der stod i den IGM, den var vel til HELE BM, at i selv skulle finde ud af i jeres striketeams at pille os ned.

Elis takker af for denne gang og held og lykke på denne døde server (som døde langt før alt det her) - vi ses en anden god dag. Husk! bærer den ikke nag Held og lykke fremover.

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

Damn, det var da godt nok uheldigt! Tænkte nok det var det :-)
    Og ja, det er rigtigt med IGM - men hvor mange striketeams (og spillere) angreb jer! SEKS styk!
    Held og lykke fremover, og tak for denne gang Elis.
    En lille rapport mere, dem er der jo ikke så mange af her på forum:
    http://travian-reports.net/dk/report/2342760fd10

Elefant Crupax's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

"Tag nu bare jeres kæmpe nederlag med oprejst pande, og erkende i har mødt jeres overmænd :-)." (og ligegyldigt hvor mange "aktive" spillere du mener i sidder med i BM gør det ikke kampen anderledes end jeg skrev tidligere.

Synes ikke en spiller der har simmet cleaner i 9 måneder og så nu vågner fra søvnen er min overmand Men du er helt sikkert betydeligt bedre end mig til at holde en cleaner i live, da jeg faktisk har brugt mine tropper igennem hele serveren
    Men ja der er ikke så meget at komme efter og takker da for denne omgang travianhygge ^^

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Standard

Der rygtes at BM samler på røde prikker.

Romersk Bosætter Azid's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Har os hørt rygter om, at BM samler på røde prikker

- Det rygtes at en alliance har haft en svær nat/morgen.

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Rygte? - Sandt eller falsk i hører det her først ihvertfald

Festudvalget i NO Name har fastsat dato - for IRL Sommerfest for hele alliancen.
    Med grillmad, drikkelse, strand, natclub/bytur og en overnatning for dem som vil dette + morgenmad til dagen efter.
    Er No Name den eneste alliance på serveren, der har et festudvalg? - og har arrangeret en sommerfest for deres alliance?

Rygtet siger os - Flere fra No Name - Skal have Latex sygplejske/politi/julemands kostumer på i byen til den tid.

- Stolt medlem af No Name - Som skal til sommerfest hos en del i No Name i Århus.
    Vi Ses i Århus Alle No Name spillere.

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Det - rygtes at rygte tråden er ved at gå død. Har serveren det på samme måde ?

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014

Standard

det rygtes ghost stille og roligt mister deres medlemmer har de mon mistet gejsten

Side 19 af 36 FørsteFørste ... 9171819202129 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 09:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 01:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5