Side 33 af 51 FørsteFørste ... 1323313233343543 ... SenesteSeneste
Viser resultater 321 til 330 af 509
    Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Reuther Vis Indlæg
    Det skal du nu ikke være for sikker på. Der er flere af os, som har lidt for lidt for neden og lidt for meget for oven, og stadigvæk er mænd, tror jeg da.
    Og nøøøøøøøj hvor må du være irriterende at være i ally med
    Fakta er jeg giver dig ret i det med mændene

og hvorfor mener du jeg skulle være irriterende at være i ally med?
    Last edited by Nena; 28-01-2014 at 08:40.

Druiderytter Reuther's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Det var henvist til Hr. Ninja - kan godt se det står utydeligt. Beklager
    En helt almindelig noob der snakker for meget

Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Fakta er Forbund WW har fået sat nogle trin på WWet.

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af m.ryberg Vis Indlæg
    hvorfor blev jeg så ikke smidt ud da jeg meldte ud at jeg ville støtte alle andre, var det fordi at i kunne udnytte min konto, og så pive når jeg selv valgte at smutte.

det må så også være ufint spil, så mon ikke vi er lige gode om det
    Jeg har intet IGM eller skype besked fra dig om at du gerne ville støtte andre. Det jeg skriver herinde er udelukkende min holdning og ingen andres, og min holdning er at hvis man ønsker at hjælpe fjenden, så er man forræder. Gør man det fordi man bærer nag over at en anden havde forladt jer i sidste øjeblik, jamen så er man selv ikke bedre end den person man prøver at ramme. Desuden så er man imod de selv samme andre medlemmer som har hjulpet jer med deff og på anden vis. Så den kan ikke argumenteres væk. Som jeg skrev til dig på skype, jeg er måske lidt gammeldags, hvor tillid og loyalitet er en myte og man kan være med os idag og med andre imorgen. Personligt så foretrækker jeg at spille med folk som er med en hele vejen, selv hvis der tages beslutninger man er imod. Trods alt så kan man aldrig gøre ALLE tilfredse.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af UnDeFeaTed Vis Indlæg
    Jeg har intet IGM eller skype besked fra dig om at du gerne ville støtte andre. Det jeg skriver herinde er udelukkende min holdning og ingen andres, og min holdning er at hvis man ønsker at hjælpe fjenden, så er man forræder. Gør man det fordi man bærer nag over at en anden havde forladt jer i sidste øjeblik, jamen så er man selv ikke bedre end den person man prøver at ramme. Desuden så er man imod de selv samme andre medlemmer som har hjulpet jer med deff og på anden vis. Så den kan ikke argumenteres væk. Som jeg skrev til dig på skype, jeg er måske lidt gammeldags, hvor tillid og loyalitet er en myte og man kan være med os idag og med andre imorgen. Personligt så foretrækker jeg at spille med folk som er med en hele vejen, selv hvis der tages beslutninger man er imod. Trods alt så kan man aldrig gøre ALLE tilfredse.
    det sjovt som hvergang folk fra CC / giants / NB eller what ever i nu efter hånden kalder jer gør noget som ikke er fint spil, så er der ALTID en forklaring der gør her hellige og i skifter meget hurtigt emne over på hvad andre har gjort,
    men når andre end jer gør ting der måske ikke lige er helt efter bogen, så skal de køres på af jer så de aldrig glemmer det,

sjovt som i altid er hellige
    All warfare is based on deception

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Zinick... nu snakker du jo bare for at snakke, at beskylde en meta for altid at påpege andres fejl, men derimod altid havde en god undskyldning til egen fejl.

og mon ikke chaos/ill eller hvad de nu hedder, selv er gode til at beskylde eller komme med bemærkninger/henvisninger om hvad de mener er unfair spil !

vi kan alle blive enig om der er ufint spil med og det er sku fra begge sider, ikke mere eller mindre og dette ufint spil har de fleste som har styret en ledelse siden dkx6 prøvet.

også svært at forstille sig andet når de samme spiller laver de samme alliancer, og prøver at dominere alt, istedet for at lære folk op

flere spiller, flere meta, flere WW !!
    DX1: Bamse-SAV
    DX2: Legenden-Cirfant
    DX3: Falco peregrinu - Lusk/DW/Panda
    DX4: Black Knight - Gambit
    DX5: Legenden - WOE
    DX6 :

Tilmeldingsdato
    Jan 2014

Standard

Det er godt nok utroligt som voksne mennesker kan opføre sig på over et spil som travian. Man kan ikke komme udenom at travian også er et psykologisk spil, hvor det kan være en fordel at snyde folk. Så kan det godt være at nogle synes det er dårlig stil, andre ikke, men man vælger vel selv sin spillestil. Jeg kender ikke ret mange i travian-verdenen men det er da helt utroligt som folk de sidder og er sure over noget der skete 10 servere siden. Hvis ikke man har mere at give sig til burde man måske starte på et rigtigt liv i stedet for at spille. Get over it, og så spil spillet for dælen da. Og så lad være med altid at gå i offensiv eller deffensiv stilling, hvor man enten sviner de andre til, eller bare forsvare en selv. Nogle gange må man da bare erkende nederlag... Og det er Fakta!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013

Standard

Nå, nu har i svinet hinanden nok, så lad mig da smide nogle fakta på bordet:

Fakta er at Olgun og Caretaker arbejder sammen:

Angående:
    Caretaker angriber XXX

Sendt
    i dag 20:26:31

Angående:
    Olgun angriber XXX

Sendt
    i dag 20:25:48
    Khrawn
    ~A Warrior Amongst Warriors~
    ~A Soldier Amongst Soldiers~
    ~A Fighter Amongst Fighters~
    ~A King Amongst Kings~
    ~A Man Amongst Men~
    ~A God Amongst Gods~
    ~A~
    ~Legend~
    ~Amongst~
    ~Legends~

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Øv, fakta er nu kom vores hemmelighed ud, faktis er Giants og Chaos i forbund

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af olgun Vis Indlæg
    Øv, fakta er nu kom vores hemmelighed ud, faktis er Giants og Chaos i forbund
    sjovt vi kunne holde det hemmeligt så længe.. men nogen skulle jo opdage det før eller senere
    All warfare is based on deception

Side 33 af 51 FørsteFørste ... 1323313233343543 ... SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •