Side 30 af 51 FørsteFørste ... 102028293031324050 ... SenesteSeneste
Viser resultater 291 til 300 af 509

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Blaze-X Vis Indlæg
    Du var sgu da en farm for Olgun så hold nu kæft. Jeg sagde til dig den aften brug dine ress. hvor angrebene var på vej og jeg så det fra din egen pc af så du kan ikke redde dig fra sandheden. Sandheden er: HAN LOD OLGUN FÅ RÅSTOFFERNE FORDI HAN SNAKKEDE MEGET MED HAM OG HAN VILLE SØRGE FOR HAN LÅ FORAN CARETAKER!
    Det med off tropper bliver sendt hjem er god nok.
    Hvad er det for noget pis, jeg snakkede første gang med ninja da han var blevet smidt ud og ville gøre alt for i ikke ville vinde. Kan vise beskeder hvis i vil have det, men ikke fyr noget pis af

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ninja79 Nl Vis Indlæg
    Hvis det er den ene gang for Olgun fik 2-3 farm angreb igennem, virkelig flot, udsmidning grund. De andre angreb var jeg ikke online, so don't come here and bullshit me you little lying bastard
    undskyld men hvor er det jeg lyver ?

og du skulle prøve det der hedder at snakke ordentligt.. ville måske hjælpe dig en del i din kommunikation...

hvis du læser det godt i gennem i det jeg har skrevet, giver jeg dig medhold i en del af det du skriver... så hvorfor sidde og svine mig til?

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Men ja den hændelse du taler om, var det enten Caretaker som ville tømme hans byer, eller mig. Så kan du godt se hvad det logiske ville være.

Falanks Ninja79 Nl's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Nena Vis Indlæg
    undskyld men hvor er det jeg lyver ?

og du skulle prøve det der hedder at snakke ordentligt.. ville måske hjælpe dig en del i din kommunikation...

hvis du læser det godt i gennem i det jeg har skrevet, giver jeg dig medhold i en del af det du skriver... så hvorfor sidde og svine mig til?
    Fordi når du skriver ting som slet ikke passer og står ved det pisser det mig fuldstændig, især at ledelsen er så kujonagtige de ikke vil ud med sandheden. Det eneste gang jeg lod farm angrebet igennem var 2-3 fra Olgun og ingen andre. Ibne evladi
    Last edited by Ninja79 Nl; 27-01-2014 at 22:59.

Spillet siden DKX3
    Vundede servere
    DKX6: Dual - Brohemicus NWA/PUG WON
    DKX7: TOS WON
    DKX17: Spindoktoren Giants WON
    DKX18: Tyrkiske Konge
    CLX: Redbeard Pirates WON

Nuværende servere
    DKX: ???

Gammel Tosse

Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af olgun Vis Indlæg
    Men ja den hændelse du taler om, var det enten Caretaker som ville tømme hans byer, eller mig. Så kan du godt se hvad det logiske ville være.
    Han lod dine angreb gå igennem med vilje, han havde flere timer til at bruge ress. men fordi han ikke brød som om allyen da han var i den lod han dine angreb gå igennem med vilje. Jeg sagde selv hvorfor bruger du ikke dine ress. du har stadig mindst 1 time til det i sted for at blive en farm og ryge ud af alliancen - så sagde han jaja skal jeg nok, lad os spille f!fa. Og jeg så det hele selv med mine egne øjne.

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af m.ryberg Vis Indlæg
    det er også hvad peter ved, men da peter læste at jeg havde sendt en igm til pauli hvor alt jeg skrev til ham var at ham godt måtte add mig på skype, da jeg godt ville sende ham deff, så læste peter det som om at jeg var spion, dette til trods for at jeg 2 uger inden sagde til peter at jeg ville deffe op om alle andre ww end det som CC havde
    Man deffer da ikke modspillerens WW op. Kan godt være du har noget imod 1 person, men samtidig går du imod 59 andre, så den er lidt svær at argumentere med. I en krig hvor man hjælper fjenden, så er der kun et ord for det: højforræderi,

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Læs dine beskeder igennem, kan godt være han lod dem gå igennem, i hvertfald underligt du havde set mine angreb men jeg stadig fik ress hjem, du siger han talte meget med mig på daværende tidspunkt?
    [10-01-2014 18:55:20] *** Olgun har udvekslet kontaktoplysninger med Serkan☾✫. ***
    Værsgo, var det før eller efter han blev smidt ud af ill?

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Nov 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Blaze-X Vis Indlæg
    Han lod dine angreb gå igennem med vilje, han havde flere timer til at bruge ress. men fordi han ikke brød som om allyen da han var i den lod han dine angreb gå igennem med vilje. Jeg sagde selv hvorfor bruger du ikke dine ress. du har stadig mindst 1 time til det i sted for at blive en farm og ryge ud af alliancen - så sagde han jaja skal jeg nok, lad os spille f!fa. Og jeg så det hele selv med mine egne øjne.

F!fa? den er jeg klar på! PSN?

tilføj dennisbabz eller dennisbabz1 :-)!
    DKX - Synchro
    DKX - tony montana
    INX - Randomized
    sez - Radioactive
    DKX - Bendus
    INX - Fedtmule
    DKX - Britta
    DKX - Sheldon cooper

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ninja79 Nl Vis Indlæg
    Du skal slet ikke begynde at komme ind på beskidt spil når du er en fra chaos/ill. Da jeg mistede min cleaner til CC den nat, blev jeg smidt ud og argumentet var at jeg blev farmet, det var nu mere at I kun var interesserede i mine tropper. Lad mig fortælle dig, at lederen åbenbart enemand kunne smide mig ud også skulle alliancen farme mig virkelig rent spil *host host*
    Da jeg så fyrede mine resterende tropper på en ill spiller og tog en del deff ud, kalder I mig fra ill en ussel og beskidt spiller.

Du skal overhovedet ikke komme ind på beskidt spil med den kontroversiel pis alliance og alle dets spiller (Undtagen nogen få, som faktisk kan finde ud af at spille rent spil) Især personerne på Olympen og Imran på Caretaker kontoen.

tl;dr
    Du skal slet ikke komme her og fortælle folk om beskidt spil!

Hej Ninja.

Jeg ved ikke hvorfor du er bitter, måske er det bare sådan du reagere når du bliver smidt ud af en alliance.
    Alle alliancemedlemmer i Ill/Chaos bliver behandlet godt så længe det bliver gengældt. Ingen spillere bliver ladt i stikken og alle er der for hinanden.

Jeg kan høre på dig at du glemmer et par detaljer om sagen.

Jeg ved ikke hvad du mener med cleaner, men det du havde mindede ikke så meget om en cleaner, men nærmere en minicleaner. Vi var på intet tidspunkt kun interesseret i dine tropper, du havde frit spil og kunne gøre hvad du vil.
    Du blev gentagne gange bedt om at passe på dine råstoffer og tropper. Det hjalp på ingen måder, selvom du var online lod du angrebene gå igennem.

[09/01/14 17.13.27] xxxx: hej serkan
    [09/01/14 17.13.39] xxxx: ville det ikke være en god ide og passe på dine rs så fjenden ikke får dem?
    [09/01/14 18.05.14] Serkan☾✫: Prøver jeg også skam
    [10/01/14 11.13.41] xxxx: det ser ikke sådan ud...

Du skriver at dine tropper blev sendt hjem uden grund? Jeg ved ikke om du tjekkede rapport næste dag, men den by du havde dine tropper stående i, blev angrebet og du ville miste dem alle. At du fik dine tropper hjem i god behold og vælger at lade dem stå hjemme uden beskyttelse er din egen fejltagelse. Og du bad på intet tidspunkt om hjælp.

God aften...

Falanks Ninja79 Nl's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bendussed Vis Indlæg
    F!fa? den er jeg klar på! PSN?

tilføj dennisbabz eller dennisbabz1 :-)!
    PS? Dafuq?

Xbox is the shit <3

Spillet siden DKX3
    Vundede servere
    DKX6: Dual - Brohemicus NWA/PUG WON
    DKX7: TOS WON
    DKX17: Spindoktoren Giants WON
    DKX18: Tyrkiske Konge
    CLX: Redbeard Pirates WON

Nuværende servere
    DKX: ???

Gammel Tosse