Side 16 af 51 FørsteFørste ... 614151617182636 ... SenesteSeneste
Viser resultater 151 til 160 af 509
    Snurrer
    Guest

Standard

Nu forstår jeg ikke dit indlæg. Er det ikke netop det vi gør denne gang. Vi gamle er ved at oplære en hel del nye spillere i CC. Vores WW er mest besat med nye spillere der oplæres i slutrunder og det at passe et ww. De gamle hygger sig med det, mens resten fiser rundt på pladen og banker på hist og pist.
    Men måske jeg har misforstået din mening?

Det der får det til at fungere i CC og Giants er chatten og humoren. Humor er i højsædet og ledere i (lavsædet) hehe. Alle hygger sig og alle får den hjælp de har brug for. Ingen er udenfor og det gir et fantastisk sammenhold og dermed gode spillere der stiller op hver gang.
    Last edited by Snurrer; 19-01-2014 at 13:18.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

sidste runde opfordrede du til mere KAOS mindre WW .... jeg har linket til det længere oppe ... denne har mange taget til sig .... fordi det var det nye dkx spillestil ...

nu giver i Ill skylden for at ødelægge dkx ved ikke at tage WW ??

for mig virker det som i siger et men gør andet ..når det passer jer .... fred være med det .... men lad dog være med at skrive på forum om at "VI" gør det rigtige og "I" andre gør det forkerte så ... når i så alligevel gør som "I" og ikke som "VI" straks runden efter

og så frusterer det mig i holder sammen på forum og kører på enkelte kontoer ... og når jeg så skriver lidt imod .... så er det mig der er hadefuld

kan ikke se hvordan du mener i hjælper dkx på denne måde

men good luck med jeres WW projekt og respekt for det ..... er personlig glad for i gør det
    dkx2: Metrobulent Galler
    dkx3: Metrobulent Germaner
    dkx4: Sure smølf Germaner
    dkx6:Bilo75 Romer
    dkx7:Metrobulent KING OF POP Romer
    dkx8:Odoaker dkx medalje rekord 51 stks Germaner
    dkx10:Bilo75 dkx off point rekord 3.812.640 Romer
    dkx11 :Magic 8-Ball Romer
    dkx12-14:PAUSE
    dkx15:Crixus Romer
    dkx16:Klaveret Germaner
    dkx17:Caretaker Germaner
    dkx19:Trubadourix Galler

Snurrer
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Metro Vis Indlæg
    sidste runde opfordrede du til mere KAOS mindre WW .... jeg har linket til det længere oppe ... denne har mange taget til sig .... fordi det var det nye dkx spillestil ...

nu giver i Ill skylden for at ødelægge dkx ved ikke at tage WW ??

for mig virker det som i siger et men gør andet ..når det passer jer .... fred være med det .... men lad dog være med at skrive på forum om at "VI" gør det rigtige og "I" andre gør det forkerte så ... når i så alligevel gør som "I" og ikke som "VI" straks runden efter

og så frusterer det mig i holder sammen på forum og kører på enkelte kontoer ... og når jeg så skriver lidt imod .... så er det mig der er hadefuld

kan ikke se hvordan du mener i hjælper dkx på denne måde

men good luck med jeres WW projekt og respekt for det ..... er personlig glad for i gør det
    Ikke at dette skal være en post kun for to, men syns da jeg vil svare.
    Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at Ill ødelægger noget ved at køre kaos stilen. Faktisk kan man sige at rollerne er byttet op fra sidste server. Vi sidder låst i et ww, resten af serveren er frie til at køre deres stil.
    Det er fint at Ill og VCA og hvem ellers kan køre kaos stilen. Det er faktisk ikke let at gøre det, da man hurtigt kan miste overblikket med så mange fjender som man får når man kan banke løs på alt og alle.
    Der har været gisninger om sammensætninger af alliancer fra ALLE SIDER, ikke kun cc. Spin er jo en del af forum spillet og der skal man lære at skille skæg fra snot.
    Problemet på forum er nok at der efterhånden er bygget 2 sider op som åbenbart skal skændes om småting hver gang. De samme personer dukker op og kommer med spin, skælder ud osv. Ikke den mest konstruktive måde at få nye spillere ind på forummet på.
    Men måske der er ved trods alt er ved at ske et skred i den rigtige retning ved at nogen køre kaos stilen mens andre som gerne ser et ww får lov til det. Det åbner jo spillet lidt.
    Stadigvæk hænger ww mig personligt ud af halsen, men går dog gerne med hvis flertallet ønsker det og får så mulighed sammen med de andre 6 at lære fra os.

Nå, måske vi skal lade andre komme til nu hehe. Tak for en hyggelig snak Metro:-)
    Last edited by Snurrer; 19-01-2014 at 14:06.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

at være en kaos ally vil altid være meget nemmere end at være WW ally

stop med at lave reklame for KAOS ally flemse ...ellers ender det med vi bliver ved med at skrive romaner herinde på forum

KAOS ally fordele :

HIT now, think later er gældende
    man klarer sig godt med 2 deffere
    ingen stress med korn og def ved Endgame
    ingen dumme ledere der vil bestemme for meget
    man er næsten garanteret at ligge højt på Off ranglisten

Ulemper :
    flemse skriver man får flere fjender (metro Uenig med stort U)

WW fordele
    man kan skrive på sin forum signatur man har været servervinder (sendt korn 2 nætter i træk , det var hårdt)
    man kan blære sig med sin kæmpe WWC cleaner der ramte 2 trin WW

WW ulemper :

def def def og def selvom man er mega offensiv konto
    korn korn korn korn og pas på din WWcleaner den er for vigtig for ally ... så log på ca ....... hele tiden hvert minut og fra job
    lav køer og byg masse dumme maskiner til WWCleaner fordi det siger din allyleder hele tiden hvert minut og fra job
    osv osv osv osv osv
    dkx2: Metrobulent Galler
    dkx3: Metrobulent Germaner
    dkx4: Sure smølf Germaner
    dkx6:Bilo75 Romer
    dkx7:Metrobulent KING OF POP Romer
    dkx8:Odoaker dkx medalje rekord 51 stks Germaner
    dkx10:Bilo75 dkx off point rekord 3.812.640 Romer
    dkx11 :Magic 8-Ball Romer
    dkx12-14:PAUSE
    dkx15:Crixus Romer
    dkx16:Klaveret Germaner
    dkx17:Caretaker Germaner
    dkx19:Trubadourix Galler

Tilmeldingsdato
    Aug 2013

Standard

Fakta er at Ill burde have holdt sig til WW, da deres plan om at skabe kaos gik lidt i vasken

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Nov 2011

Standard

fakta er man aldrig skal fucke med en nordmand..

http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6
    DKX - Synchro
    DKX - tony montana
    INX - Randomized
    sez - Radioactive
    DKX - Bendus
    INX - Fedtmule
    DKX - Britta
    DKX - Sheldon cooper

Spydkæmper Daniel_San's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Kan det ikke være pis li meget, om hvem som har gjort hvad og sagt hvad, for 4-5 servere siden?
    Spil spillet tøser, eller Svinet kommer efter jer

Fakta er, at der er for mange gamle sure snakke tanter, som vil måle tissemænd på dkx.
    Wax on, wax off..

En blanding af den kniv Rambo har med kompas og sy tråd og så den han har i Cobra!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013

Standard

Fakta er at vi vinder denne hjem med præcis 60 kontoer på et dkx som ikke kan samle sig om en samlet front. Noooobsss

Falanks Ninja79 Nl's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af UnDeFeaTed Vis Indlæg
    Noooobsss
    ill ^

Spillet siden DKX3
    Vundede servere
    DKX6: Dual - Brohemicus NWA/PUG WON