Side 4 af 5 FørsteFørste ... 2345 SenesteSeneste
Viser resultater 31 til 40 af 42

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Dumbers Vis Indlæg
    Vi traf et for mig at se logisk valg, vi skød på det ww vi var fjender med.
    og vi støtter ikke et ww, vi væltede bare et.
    Og brudekagen blev spist uden brudeparret fik noget :(

Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

Ja, så sluttede vores lille eventyr på denne server, tak til med og mod spillerer. Hvis nogle har følt at vi har været arrogante på denne server har det på ingen måde været vores intention, som leder af -F- har mit eneste formål været at de spiller som vi tog med på holdet har skulle have en positiv oplevelse af travian, med samspil og god tone i vores chat. Det håber jeg er lykkedes.

Jeg ville gerne have vundet, men sådan gik det ikke denne gang så jeg må bare tage hatten af og sige tilykke til ”fjenden”. God vind fremover, og vi ses måske et sted en gang.

Hvis nogle har noget de gerne, vil snakke omkring vores spil så er i velkommende til at skrive til mig in-game. Jeg er lidt nysgerrig omkring hvorfor vi er kommet til at fremstå som arrogante...

/Delver aka Bageren
    Dkx2 Delver / -Rotten- / TRD
    Dkx3 Delver / -TRSC- / TQ
    Dkx4 Delver / Gambit / Gambit C
    Dkx5 Delver / GIH / Kingdom
    Dkx6 Delver / H
    Dkx7 Fedtegreven / DØF
    Dkx8 Buskmanden / RES
    Dkx9 Acadian / Titans
    Dkx 10 Momentum / Klanen
    Dkx 14 Syncro / Kom på senere
    Dkx 15 Bussen / DE
    Dkx 16 Bageren / - F -
    Midsommer NexusX / Criminal minds
    Dkx 25 Polkagrisen / Emhætten
    ComX Delver / HD
    ComX Bacon boys. / Moth.Rnk
    ComX Nagash / HD
    ComX Delver YES-DK

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Tak for kampen DSSK
    - Ikke alt her jeg er enige med jer i og omkring, men nu er det slut og det betyder intet, det er jo kun et spil.

Tak for kampen S.U
    - Flotte cleanere i havde, det må jeg give jer

Stort tillykke til TF, The S, Div og TFDW med sejren.
    - i har fortjent denne sejr.

Tak til A, F og THS for en sjov server.
    - vi havde lidt mange jern i ilden og stod ikke distancen, men vi er jo kun mennesker "pling"

Tak til metro, Eva og Jakob på Klaveret, mine duals, en fornøjelse at spille med jer, undtagen alt det korn minus hele tiden
    I'm annoying

Snurrer
    Guest

Standard

Jeg vil osse sige tak for en underholdende server. Vi forsøgte at spille anderledes og har moret os undervejs. Tak for nogle fantastiske medspillere i alliancen. I har knoglet med deff og formået at gøre det til en super alliance som jeg har nydt at være i. Til vore fjender (denne gang). Tak for kampen. Der var både medgang og modgang, men det viser bare at spillet har flere facetter.
    Til sidst en særlig tak til Birgit for altid at være der når der manglede en styrende hånd. Du er en knag udover det sædvanlige.-)
    Til sidst en lille bemærkning man nok skal tænke over til næste gang..... MERE DEFF hehe. Hygge

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Snurrer Vis Indlæg
    Jeg vil osse sige tak for en underholdende server. Vi forsøgte at spille anderledes og har moret os undervejs. Tak for nogle fantastiske medspillere i alliancen. I har knoglet med deff og formået at gøre det til en super alliance som jeg har nydt at være i. Til vore fjender (denne gang). Tak for kampen. Der var både medgang og modgang, men det viser bare at spillet har flere facetter.
    Til sidst en særlig tak til Birgit for altid at være der når der manglede en styrende hånd. Du er en knag udover det sædvanlige.-)
    Til sidst en lille bemærkning man nok skal tænke over til næste gang..... MERE DEFF hehe. Hygge
    Ja er du tosset vi har hygget os :-) men vi har også haft fornøjelsen af en masse super dejlige u øvede spillere, deres begejstring over alt er uovertruffen og kan virkelig holde liv i en chat :-) Næste gang må i overtage fjenders ww, bare jeg ikke er med ;-)
    Og en helt særlig tak til Olgun som har måtte tage nogle bemærkninger, du har haft en hård server bette, men kæft hvor er du aktiv
    Last edited by Dumbers; 26-09-2013 at 10:33.

Snurrer
    Guest

Standard

Hov, glemte noget:-)

Tillykke med sejren til TFDW og Big Viking.

Ps. Sar, havde heller ikke forventet du ville være enig med os:-)

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Jeg har også hygget mig helt vildt på denne server, ingen forbund at tage hensyn til og en fjende som ikke tog os seriøst og derfor ikke kunne/ville gøre deres arbejde ordenligt færdigt. Der hvor vi lå (flemse, reds og WE, loverboy på Czarina) har vi haft et ordenligt angreb på en cleaner by. Det selvom vi var omringet af store spillere -F-. Vi har styret det afsnit af kortet, fordi at i ikke kunne samarbejde eller ture at bruge cleanere, det at ramme 7-8 support byer som kan bygges op i løbet af 1-2 dag skræmmer sgu ikke så meget.

Ang. WW så havde jeg personligt håbet at natarne vandt og ikke big eller -F- metaen, da der er personer i ledelsen i begge metaer som jeg ikke bryder mig om. Hvis jeg havde haft flere store cleanere så havde Big Viking nok fået den i knolden.

Men det har været en befrielse at spille uden det WW pjat, at have deff nok at lege med og at kunne angribe dem man havde lyst til fordi at man viste der var deff nok hvis der kom noget den anden vej.

Loverboy aka Czarina

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Snurrer Vis Indlæg
    Hov, glemte noget:-)

Tillykke med sejren til TFDW og Big Viking.

Ps. Sar, havde heller ikke forventet du ville være enig med os:-)
    du glemte mere ;-)
    også tillykke til The S og Div hehe

Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Efter en del år med Travian er jeg stadig en af de uøvede! Jeg vil gerne sige hold da helt kæft hvor har det været et super fedt spil. Flot arbejde og fedt at I gamle garvede har delt ud af alt jeres erfaring og hjulpet hele vejen i gennem.

Tillykke til alle dem der bør nævnes og kondolerer til resten

/...
    Gammel NØB'er på listefødder

Snurrer
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kirkegården Vis Indlæg
    Jeg har også hygget mig helt vildt på denne server, ingen forbund at tage hensyn til og en fjende som ikke tog os seriøst og derfor ikke kunne/ville gøre deres arbejde ordenligt færdigt. Der hvor vi lå (flemse, reds og WE, loverboy på Czarina) har vi haft et ordenligt angreb på en cleaner by. Det selvom vi var omringet af store spillere -F-. Vi har styret det afsnit af kortet, fordi at i ikke kunne samarbejde eller ture at bruge cleanere, det at ramme 7-8 support byer som kan bygges op i løbet af 1-2 dag skræmmer sgu ikke så meget.

Ang. WW så havde jeg personligt håbet at natarne vandt og ikke big eller -F- metaen, da der er personer i ledelsen i begge metaer som jeg ikke bryder mig om. Hvis jeg havde haft flere store cleanere så havde Big Viking nok fået den i knolden.

Men det har været en befrielse at spille uden det WW pjat, at have deff nok at lege med og at kunne angribe dem man havde lyst til fordi at man viste der var deff nok hvis der kom noget den anden vej.

Loverboy aka Czarina
    Rart der er nogen der hører efter den gamle ang det at lave deff selv om man er off spiller. Ja vi har svømmet i både deff og off cleanere og har kunnet klare det meste der evt måtte komme. Glæder mig til at spille sammen med dig en anden gang, trods din umoralske omgang med chatten hahahaha:-)

Side 4 af 5 FørsteFørste ... 2345 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Er det en Bot eller hvad ??? !!
    By Nihat in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 20
    Sidste Indlæg: 07-06-2010, 09:37
  2. Sandsynligt eller hvad?
    By Power troop in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 02-06-2009, 16:55
  3. Ny hovedby eller hvad?
    By Xelsior82 in forum Spørgsmål