Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 42

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

I tuder for meget. Hvem startede krigen Rome, snuppede arte fra DSSK. i fik røvfuld det fakta. DSSK har aldrig været i forbund med andre end Små grå og vi har aldrig været med i WW løbet. Hvis det stod til mig skulle begge WW nulles, måske sker der også, må tiden vise. Vi har stået i krig imod jer meget af serveren nærmest, havde i tænkt jer vi skulle bruge cleaner på TF? eller på jeres byer?, de er så tomme fordi alt jeres deff står i WW. Selvfølgelige sender vi imod jeres WW åbne øjene. Som Reds siger, hovmod står for fald!. I stod stærkest og tabte. Det ingen hemmelighed vi har haft vores krige på pladen og på forum, jeres mål var at vinde serveren i har failet. Vores mål var at have det sjovt og synes jeg vi har haft.

Og så en sidste ting, er det ikke Sar som altid siger ''Man kan jo ændre mening'' Vi gad ikke WW, men nu skulle vi jo smide cleaner i døden, så ærgerligt alt jeres deff ikke stod i WW.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af olgun Vis Indlæg
    I tuder for meget. Hvem startede krigen Rome, snuppede arte fra DSSK. i fik røvfuld det fakta. DSSK har aldrig været i forbund med andre end Små grå og vi har aldrig været med i WW løbet. Hvis det stod til mig skulle begge WW nulles, måske sker der også, må tiden vise. Vi har stået i krig imod jer meget af serveren nærmest, havde i tænkt jer vi skulle bruge cleaner på TF? eller på jeres byer?, de er så tomme fordi alt jeres deff står i WW. Selvfølgelige sender vi imod jeres WW åbne øjene. Som Reds siger, hovmod står for fald!. I stod stærkest og tabte. Det ingen hemmelighed vi har haft vores krige på pladen og på forum, jeres mål var at vinde serveren i har failet. Vores mål var at have det sjovt og synes jeg vi har haft.

Og så en sidste ting, er det ikke Sar som altid siger ''Man kan jo ændre mening'' Vi gad ikke WW, men nu skulle vi jo smide cleaner i døden, så ærgerligt alt jeres deff ikke stod i WW.
    lol hvor ser du at vi tuder? Jeg har ikke tudet nogen steder ihvertfald! Jeg havde forventet da i nærmest meldte jeg ind i ww kampen at i ville skyde os i 0 så ingen overraskelser der du... og som jeg sagde: Små Grå angreb -F- inden at jeg snuppede art fra Ducktales - og DSSK gjorde faktisk også PartyWarty stjal faktisk mine små øjne imens at jeg var væk i 2 uger

Vi fik smæk i ww kampen jeps, det kan vi godt blive enige om, men sådan er det jo! Tillykke til TF/Div/TheS/S.U. herfra og

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Ups Rome, jeg glemte lige du er hele -f-, må du undskylde.

Men TF og DIV tillykke med sejren. Selvom i har været store underdogs så vandt i sku, stor overraskelse og godt gået!.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af olgun Vis Indlæg
    Ups Rome, jeg glemte lige du er hele -f-, må du undskylde.

Men TF og DIV tillykke med sejren. Selvom i har været store underdogs så vandt i sku, stor overraskelse og godt gået!.
    lolz nu bliver du jo latterlig

Snurrer
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    lol hvor ser du at vi tuder? Jeg har ikke tudet nogen steder ihvertfald! Jeg havde forventet da i nærmest meldte jeg ind i ww kampen at i ville skyde os i 0 så ingen overraskelser der du... og som jeg sagde: Små Grå angreb -F- inden at jeg snuppede art fra Ducktales - og DSSK gjorde faktisk også PartyWarty stjal faktisk mine små øjne imens at jeg var væk i 2 uger

Vi fik smæk i ww kampen jeps, det kan vi godt blive enige om, men sådan er det jo! Tillykke til TF/Div/TheS/S.U. herfra og
    Kære Rome!

Hvad er det der gør i hele tiden vil skyde os i skoene at vi har valgt at gå ind i ww kampen????? Er det så svært for jer at se at nogen KAN holde sig ude af ww ræset og slås.
    Mener jeg hele vejen har skrevet at vi ikke vil deltage i noget ww. Vi har holdt dette. At vi angriber jeres ww er fordi vi kan ramme jer hårdest på den måde i krigen med jer og få en afslutning på den krig.
    Tror de fleste ved hvordan jeg har det med Big hehe, så at vi skulle ønske han vandt er vist utopi. Vi har simpelthen afsluttet den krig som var med jer, og nu er vi pludselig de store bussemænd.... Kig indad og se om ikke i finder fejlen hos jer selv. Serveren er ikke slut så kom ind i kampen igen......Krigen er, men ikke serveren.....

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Snurrer Vis Indlæg
    Kære Rome!

Hvad er det der gør i hele tiden vil skyde os i skoene at vi har valgt at gå ind i ww kampen????? Er det så svært for jer at se at nogen KAN holde sig ude af ww ræset og slås.
    Mener jeg hele vejen har skrevet at vi ikke vil deltage i noget ww. Vi har holdt dette. At vi angriber jeres ww er fordi vi kan ramme jer hårdest på den måde i krigen med jer og få en afslutning på den krig.
    Tror de fleste ved hvordan jeg har det med Big hehe, så at vi skulle ønske han vandt er vist utopi. Vi har simpelthen afsluttet den krig som var med jer, og nu er vi pludselig de store bussemænd.... Kig indad og se om ikke i finder fejlen hos jer selv. Serveren er ikke slut så kom ind i kampen igen......Krigen er, men ikke serveren.....
    Altså det jeg mente var at i meldte jer nærmest ind i ww ræset omkring afgørrelsen med det du kom med på forum tidligere om tilbageværende cleanere så stop lige køjen! Du ender jo med at få fartbøder så stærkt den kører op og misforstår alt!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

det var vel ærlig talt forventet at F/A/S/HT/PAES havde mere at skyde med.
    Man kan vel også forvente at TF har mere i posen, vores cleanere er og var ikke bygget til at ende på ww, men da vi manglede aktivitet og lyst ...så måtte det jo blive sådan.

Derud over vil jeg da også ønske TF samt DIV tillykke med den mulige sejer ( har jo lært ikke at ønske tillykke for tidelig) sidst jeg gjorde det på denne server gik det jo helt galt for Brudeparet
    Last edited by Dumbers; 25-09-2013 at 22:13.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Snurrer Vis Indlæg
    Kære Rome!

jamen så venter vi da spændt på at se rapporterne der viser at DSSK også kan skyde på det sidste tilbageværende WW så de kan bevise at de ikke støtter det som har været oppe at vende flere gange
    jeg er hård men retfærdig

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Vi traf et for mig at se logisk valg, vi skød på det ww vi var fjender med.
    og vi støtter ikke et ww, vi væltede bare et.

Snurrer
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sugemallen Vis Indlæg
    jamen så venter vi da spændt på at se rapporterne der viser at DSSK også kan skyde på det sidste tilbageværende WW så de kan bevise at de ikke støtter det som har været oppe at vende flere gange
    Sorry, du fatter åbenbart ikke helt hvad jeg skriver?????? Jeg skriver netop at vi ikke er med i noget ww ræs, hverken på den ene eller den anden side. Det er ikke vores opgave at sørge for at holde wwerne nede. ved at gøre det viser vi netop at vi går med i ræset. Vi angreb jeres ww for at afslutte en krig med jer, intet andet. Serveren er snart slut og vi skulle bruge vores cleanere og det er da vist ganske naturligt at de går mod dem man er i krig med..... Prøv lige at skille tingene ad.

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Er det en Bot eller hvad ??? !!
    By Nihat in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 20
    Sidste Indlæg: 07-06-2010, 09:37
  2. Sandsynligt eller hvad?
    By Power troop in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 02-06-2009, 16:55
  3. Ny hovedby eller hvad?
    By Xelsior82 in forum Spørgsmål