Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 42
    massi's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Så meldte DSSK sig alligevel ind i WW kampen, nu ligger den lige til højrebenet for Big Viking

Snurrer
    Guest

Standard

Vil bestemt ikke sige vi har meldt os ind i nogen ww kamp. Vi har bare afsluttet krigen med F hvor det ville ramme dem hårdest. Om SU vandt, eller Big er os faktisk ligemeget da det ikke har været vores formål med serveren. Vi har taget de krige der er kommet og der har da været flere. Vores force har så været at vi ikke har skullet lave ww. Intet forbund med ww holdere.
    Vores spillere har hele tiden været frie til at støtte dem de vil med deff eller andet hvis de ville støtte et ww.
    Faktisk har jeg selv flere gange for sjov sendt både deff og andet til J´s ww, men hver gang er det kommet retur med detsamme. Det gør så at man opgir at støtte dem.
    Faktum er at J metaen ikke nakkede os da de havde chancen. Faktisk havde de både chancen for at vinde serveren og nakke os, men gjorde det så ikke og det kostede dem så til sidst.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af massi Vis Indlæg
    Så meldte DSSK sig alligevel ind i WW kampen, nu ligger den lige til højrebenet for Big Viking
    Kunne det måske tænkes, at vi fortsatte den krig, som der har været igang hele serveren, og som I selv startede? Ikke længe inden at serveren er færdig, og hvis cleanerne skulle bruges, så er det jo oplagt, at det er imod vores største fjender. Så nej, vi sendte ikke cleanerne imod jer, for at hjælpe TF, vi sendte imod jer, for at afslutte krigen i overlegen stil.

Jeg ved at nogen har ondt et vist sted, over at de føler at hele serveren er imod dem. Det kan ikke vække min medlidenhed, for I kunne jo faktisk have vundet serveren for længe siden, hvis I havde sørget for at koordinere cleanerne ordentligt, så I ikke var nødt til at sætte WW-byggeriet i stå. Så hovmod står for fald!

Hvad angår alle andre på serveren, så vedrører det vist ikke DSSK's kamp imod F!

Tak for kampen

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Reds Vis Indlæg
    Kunne det måske tænkes, at vi fortsatte den krig, som der har været igang hele serveren, og som I selv startede? Ikke længe inden at serveren er færdig, og hvis cleanerne skulle bruges, så er det jo oplagt, at det er imod vores største fjender. Så nej, vi sendte ikke cleanerne imod jer, for at hjælpe TF, vi sendte imod jer, for at afslutte krigen i overlegen stil.

Jeg ved at nogen har ondt et vist sted, over at de føler at hele serveren er imod dem. Det kan ikke vække min medlidenhed, for I kunne jo faktisk have vundet serveren for længe siden, hvis I havde sørget for at koordinere cleanerne ordentligt, så I ikke var nødt til at sætte WW-byggeriet i stå. Så hovmod står for fald!

Hvad angår alle andre på serveren, så vedrører det vist ikke DSSK's kamp imod F!

Tak for kampen
    Hey hey! Små grå angreb -F- før at at vi stjal træneren Så få lige styr på dine fakta!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Hey hey! Små grå angreb -F- før at at vi stjal træneren Så få lige styr på dine fakta!
    DSSK er ikke små grå

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Små grå er ikke DSSK - da Små grå var ved at gå i opløsning, grundet mangel på ledelse, så tog vi de spillere som ville ind. Så min fakta fejler såmænd ikke rigtigt noget. Jeg kan ikke forholde mig til, hvad forhold I har haft med Små grå.

massi's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Snurrer Vis Indlæg
    Faktisk har jeg selv flere gange for sjov sendt både deff og andet til J´s ww, men hver gang er det kommet retur med detsamme. Det gør så at man opgir at støtte dem.
    Vi har set jeres "støtte" til WWet, mellem 10 og op til 100 tropper er ikke def, det ligener mere noget man sender for at se hvornår WWet bliver ramt.
    Citat Oprindeligt Skrevet af Snurrer Vis Indlæg
    Vil bestemt ikke sige vi har meldt os ind i nogen ww kamp.
    At i vælger at nulle J's WW viser bestemt at i meldte jer ind i kampen, i vælger en side og det må da siges at være en måde at være med i spillet på.

Men du skal da bestemt have ret i at vi ikke fik gjort en ende på DSSK da vi havde en chance, det må jo så være vores fejl Men hvor om alting er så har i valgt en side, og hvem vil ikke helst være på det vindene hold...

Men, men, men, nu skal vi ikke glemme hyggen - så tak for en fantastisk hyggelig server, det har sq været sjovt

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af massi Vis Indlæg

Men du skal da bestemt have ret i at vi ikke fik gjort en ende på DSSK da vi havde en chance, det må jo så være vores fejl Men hvor om alting er så har i valgt en side, og hvem vil ikke helst være på det vindene hold...

Men, men, men, nu skal vi ikke glemme hyggen - så tak for en fantastisk hyggelig server, det har sq været sjovt
    Vi er ikke på vindene side, eller betragter os ikke som vindene.
    Det overlader vi helt til TF + støtter som har sendt deff og korn til ww. vi har bare smidt off tropper...det er trods alt det nemmeste i travian

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

flotte cleanere der kom på besøg, helt sikkert
    men i skriver det var en uafsluttet krig med F som lige skulle afsluttes
    i har skrevet flere gange at i ikke ville være en del af WW som vi aldrig helt har troet på
    men hvis det var en krig der skulle afsluttes med F, hvorfor skulle det så gå ud over A,J og HT???
    hvorfor ikke ramme de enkelte spillere i F som man havde en krig med, fremfor at lade det gå ud over alle i META?
    hvis man ikke gider spille for at vinde en server, hvorfor er man så med på serveren?
    ja jeg er nok harm over at være smadret ned i 0 endnu engang, men kan stadig ikke se hvorfor man ikke kan holde det til den krig der har kørt indbyrdes så man ikke ødelægger det for resten af folket
    jeg er hård men retfærdig

Snurrer
    Guest

Standard

Ikke at dit indlæg burde kræve meget svar. Men nu er det sådan at dem der er i forbund med F, automatisk osse bliver fjender af DSSK. Det forventes at i arbejder sammen om deff og off og som sådan kan man da ikke holde nogen ude og ikke andre.
    At vi er på vindende side kan jeg ikke se. Når jeg kikker angrebslisten igennem lige nu er der angreb på os fra både SU, F, A og endda Big.

Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Er det en Bot eller hvad ??? !!
    By Nihat in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 20
    Sidste Indlæg: 07-06-2010, 10:37
  2. Sandsynligt eller hvad?
    By Power troop in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 02-06-2009, 17:55
  3. Ny hovedby eller hvad?
    By Xelsior82 in forum Spørgsmål